Witam
Mam pytanie odnośnie sprzegła do JTD.
Planuję podniesć moc lepiej obić tarczę kevlarem i docisk seryjny czy 6 ramieny spiek plus wzmocniony docisk?
Pozdrawiam.:)
Printable View
Witam
Mam pytanie odnośnie sprzegła do JTD.
Planuję podniesć moc lepiej obić tarczę kevlarem i docisk seryjny czy 6 ramieny spiek plus wzmocniony docisk?
Pozdrawiam.:)
Do jakich mocy ?? Jak wrzucisz spiek to wóz już nigdy nie będzie "user friendly". Jak to ma być JTD ~ 200 KM to obić kevlarem a koło zamachowe i docisk dać do wyrównania(albo nowy zestaw zupełnie)
Rok temu poszło nowe kpl sprzegło i koło z Valeo.
To ja się przyłączę do tematu.
Do tej pory taki problem dla mnie zupełnie nie istniał, ale dopadło i mnie :D
Więc pytanie gdzie kupić, gdzie szukać sprzęgła dla 1.9 JTD 16v, które zniesie ponad 400Nm?
Ja mogę załatwić. Musisz tylko wyslac swoje do obicia okladzina Raybestos-Ferrari. Co do kontkatu to na Pw
Dzięki, PW poszło
GtBodek na telefonie nie mogę znaleźć opcji PW. Wytłumacz mi proszę jak to wygląda. Wyciągam sprzeglo wysyłam do ciebie Ty je obijasz okładzina raybestos-ferrari i gotowe ?
Cena takiej przyjemnosci ?
Cena takiej przyjemnosci to do uzgodnienia z kolegą ktory to la mnie przygotował tel do niego: 606 408 070 Damian
- - - Updated - - -
Choc tutaj sprawa dotyczy docisku, który tez trzeba wzmocnić. Ale to już z nim ustalisz.
Kolega jest teraz na Teneryfie, wiec kontakt sms.
A może by tak organiczne sprzęgło wsadzić?????????
Dzięki za tel.
Słuchajcie a można kupić już fabrycznie wzmocnione sprzeglo w miare przystępnej cenie ktore bedzie pasowalo do GT ?
Sorry ze się wpiep..., ale sprzęgło ogarniające 400Nm jest dostępne w....... InterCarsie :edziahaha:
Jeździł który na kevlarze, z tych co chcą tym obić tarczę?????
Dlatego zapytałem o planowane moce. Bo to że po sofcie komuś ślizga się stare przypalone sprzęgło to nie dziwne. Wszyscy chcą super duper mocne sprzęgła ale zapominają że potem tym wozem nie da się komfortowo jeździć (pomijając już rekodzieło naszych rodzimych fachowców od sprzęgieł - bo z jakością usług też różnie , oczywiście nie bije osobiście do usługi którą GTbodek oferuję ale jednak zdarzają się fuckupy)
Jeszcze raz - jak panowie chcecie tylko upgrade w okolice 200 koni to nie trzeba specjalnie się spuszczać nad sprzęgłem i zakupić zestaw (niech ktoś dopiszę od czego bo w dieslach nie siedzę).
Btw. moja turbo benzyna ma organika nadal mimo planowanych 460-480nm ;).
Ja się obawiam że ktoś się gazet naczytał o tym że kevlar to cud i się w głowie utrwaliło i "chcę mieć" się zaświeciło, z gazet i forów to się dużo nie dowiecie- ostatnio mi kmiot tłumaczył ze latał 550 konnym Subaru, zadałem mu jedno pytanie i się okazało że kolejny internetowy bajarz.
Kevlar to specyficzna okładzina- opiszę to czego nie widziałem nigdzie, a wiem że niekiedy tak to wygląda. Po założeniu takiego sprzęgła może się na początku ślizgać, do czasu aż się nie ułoży, o większości zmian biegów będą wszyscy pasażerowie wiedzieli- komfort podupadnie, po każdym dłuższym upalaniu sprzęgło będzie przez jakiś czas powracać do swojego stanu wyjściowego- to akurat mam po każdym torze w Ałdi
Teddy ty to pewnie piszesz o Radzikowskim i jego fachowości- ja widzę że na początku swojej działalności jest jakość, a potem reklama robi swoje i chce się nachapać i wychodzi gówno i to nie tylko u niego. Teraz się tyle firm nabijających okładziny porobiło że jest wybór dość spory
A co do sprzęgła z InterCarsu to piszcie do Pabla, miałem takie zaczęło się ślizgać przed 4 tysiącami kilometrów i uspokoiłem jazdę, uślizg zniknął, ale wymieniam profilaktycznie na takie samo, żeby mi na Kielcach nie zeszło. Przejechało ze mną ponad 70 tysięcy kilometrów, z czego jestem bardzo zadowolony, a dodatkowo komfort ten sam co na normalnym