Witam mam propozycje na chip tuning.Jak bylismy w kilka osob na hamowni w Warszawie to kilka osob oferowalo zapisy na tuning czy dalej jest to aktualne??
pozdrawiam
Printable View
Witam mam propozycje na chip tuning.Jak bylismy w kilka osob na hamowni w Warszawie to kilka osob oferowalo zapisy na tuning czy dalej jest to aktualne??
pozdrawiam
Gdzie chcieliście to zrobić ? Ja chyba sam wybieram się do Unitronica.
Jaka cene oni krzycza??Bo w Kreatorze Mocy powiedzieli ze jezeli przyjada min 4 samochody to 800zl od fury.Tylko nie wiem bo ostatnio kumpel robil w kreatorze passata b5 i narzekal musial w Vtechu poprawiac mape bo w Kreatorze mu rwalo na obrotach.
Jak znajdziecie tanio w Warszawie chipa to możecie na mnie liczyć jak trzeba więcej osób. 800 zł to super cena, tylko nie wiadomo jak z ta jakością :/.
No wlasnie ale mowil ze maja dobre mapy do Alf zreszta jak by zje....li to troche osob by mieli na glowie :) jeszce z 2 osoby i by bylo troszke wiecej pod maska :)800zl to dobra cena
w razie czego, ja się piszę, proponuję jednak Rogalottiego :)
ja też podjadę, noszę się z tym od dłuższego czasu...
No ale wy chcecie zawirusować traktorki a ja swoją benzynkę i dlatego noszę się z zamiarem wizyty w Unitronicu bo oni V-ki już robili .
cena na pewno będzie atrakcyjna, ale wątpię abyśmy zebrali ekipę. Taki sam temat rzuciłem dużo wcześniej na innym forum, to prawie nikt nie odpowiedział:confused:
Narazie jest nas 4 + Superjahu007 w benzynce.Z tego co wiem to dolaczyl by jeszcze jeden kolega w Punto JTD .takze 6 osob.Pytanie ile tam by nas chcieli widziec bo w Kreatorze mocy min 4 osoby,takze juz mamy,ale nie jestem przekonany co do nich.Tak jak pisalem koledze w passacie spieprzyli -u siebie bym tak nie chcial.
no więc tak, kolega Rogalotti obiecał że w tym tygodniu do mnie zadzwoni, ale dziś mamy już piątek i cisza........ z tego co mówił, to ma zajęte terminy do końca miesiąca ......:eek: napewno dobrze robi, ale przy takiej fabryce chyba będzie lepiej jak porozmawiam ze znajomym z Alta Racing, który robił mi program w poprzednim samochodzie i byłem zadowolony. Tylko bardzo proszę osoby, które są zainteresowane o zgłaszanie się do mnie PW z podaniem numeru kontaktowego. Jak rzeczywiście będzie nas mała garstka, to będę ustalał szczegóły. Czekam na kontakt !
JA tez, ja tez!
Tylko jesli chodzi o moje auto to najchetniej jakos pod koniec czerwca, bo mam jeszcze do zrobienia pare rzeczy, tzn sprzeglo wymienic bo to slizga si ejuz i przeplywkę nowa wstawic bo pojawiaja sie błedy. Do tego czasu moja Alfka bedzie gotowa w 100% na przyjecie zastrzyku mocy :)
A do Rogala nawet sam dzis napisalem....zanim zobaczyłęm ten temat :o
P.S aaa wy mowice o Alta RAcing.....tam to ja raczej nie pojade....Sorki nie dokladnie przeczytałem....
Autodelta sprzedaje gotowe czipy.. wg ich strony dla 155 V6 przyrost mocy to okolo 10-11KM i rev-limit na 7200.
W sumie rozwiazanie wygodne, bo zamawiasz i dostajesz... i cena okolo 900PLN + przesylka. Wiadomo, ze to nie to samo co strojenie indywidualne i pomiar na hamowni (chociaz tez nie wiadomo czy stroja indywidualnie, czy tylko wgrywaja gotowy soft).
Link:http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=192
OK przy kosztach 900-1000 pln to jest do przełknięcia ale widziałem propozycje firm tuningowych za 2200-2400 pln a to już mnie nie przekonuje.
witam
i co wyszlo wam cos z tego?? bo jesli nie to ja bym sie tez pisal na takie strojonko
pozdrawiam
mam jeszcze jednego kumpla z pracy, on jedzie na 100%, ma 156 2.4 JTD
Witam,
I wyszło cos z tego chip'owania????
Chetnie bym sie podłączyl do tej akcji z moja 156 1.9jtd 105KM
Unitronic zawołał orientacyjnie 2100 zł za strojenie v-ki na większych kolektorach . Generalnie nie przekonali mnie podczas rozmowy telefonicznej że jednak warto :D Że tak powiem - olali mnie . Nie udało mi się uzyskać żadnych szczegółowych informacji odnośnie strojenia i pozostałych modyfikacji . Tak więc ja odpuszczam sobie na jakiś czas . Za kwotę troszkę większą od ceny ich strojenia można sobie zafundować motor 3.0 i problem mocy sam się rozwiąże.
Andrzej co do Twojego zapytania nie siliłem się żeby uzyskać na nie odpowiedź ze względów takich samych jak napisałem powyżej .
no i co? Temat umarł? Zlot się zbliża wielkimi krokami a tu o strojeniu cisza.. Jak tak dalej pójdzie, to wypisuję się z tego interesu i podjadę do jakiegoś magika sam, bo wiedzę, że coś ciężko się zebrać grupą..
skoro temat umarł, to ja się stąd wypisuję, jeśli byście jednak się zebrali kiedyś, proszę mnie nie brać pod uwagę. Umówiłem się na 10 sierpnia w Kreatorze Mocy, cena mało atrakcyjna, ale przed zlotem będzie zrobione :)
Widzę, że zainteresowanie jest spore tylko ciężko z firmami. Pozwolę sobie zaprezentować ofertę naszej...:rolleyes: Firma mieści się w Konstancinie pod Warszawą, a ewentualny termin zostanie ustalony tak jak Wam to będzie odpowiadało...mamy duże doświadczenie w chipowaniu, również jeśli chodzi o Alfy-Romeo i inne samochody grupy Fiat(Lancia,Fiat). Zrobiliśmy ich już wiele i wszyscy byli zadowoleni.
Zamieszczam galerię z wykresem przed i po modyfikacji Alfy 166 2.4JTD naszego klienta:
http://www.performance-group.pl/show...hp?album_id=41
Nasza oferta promocyjna wygląda następująco:
(ceny dotyczą silników grupy Fiat)
MultiJet:
1 sztuka: 1000zł,
powyżej 5: 800zł
T-jet:
1szt.-1800zł
3-6szt.-1400zł
7-10szt.-1200zł
pow.10szt.-1000zł
Hamownia:
1szt.-100zł
powyżej 5szt.-80zł
Gwarantuję, że nie ma mowy o wgrywaniu gotowych map.
Zapraszam serdecznie wszystkich zainteresowanych.
Wszystkich informacji udzielamy pod numerem telefonu:
0-695 892 929,
lub mailowo:
omar@performance-group.pl
wojtek@performance-group.pl
Pozdrawiamy,
Performance-Group
ja się piszę na program w na przełomie wrzesnia i października.
---------- Post dodany o godzinie 19:47 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 19:38 ----------
ja się piszę na program w na przełomie wrzesnia i października.
Okej, zapraszam.
Sonek macie jakąś receptę na dodatkowe konie dla 2,5 V6 ?
Superjahu007, silniki benzynowe bez turbo są dużo mniej podatne na takie modyfikacje, niż np turbodiesle. W samochodach z małą pojemnością jest ona w ogole nie opłacalna. Twój silnik fabrycznie ma 192KM. Taka modyfikacja podniesie jego moc o jakieś 8%, czyli 15KM. W Twoim przypadku uzyskali byśmy moc +/- 207KM, ale wszysko to zależy od kondycji silnika.Jeżeli jest w dobrym stanie to przy tej pojeności na pewno ma to sens, da odczuwalny wzrost mocy.
Gdybyś miał więcej pytań to zapraszam, na wszystkie z chęcią odpowiemy.
Ponizej zdjęcia Alfy 1.9JTD wraz z wykresem przed/po, którą wczoraj modyfikowaliśmy:
http://www.performance-group.pl/gale...2009004616.jpg
http://www.performance-group.pl/gale...2009004001.jpg
To moja Alfa na powyższym zdjęciu różnica w jeździe kolosalne, efektów ubocznych na chwilę obecną brak. Przejechałem jakieś 100km. Ciągnie od samego dołu. Wypowiem się na temat całości w przyszłym tygodniu po powrocie z dłuższej trasy.
Sonek dzięki za info, poszło PW.
Czym różni się wasze strojenie od chipa od autodelty ?
http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=192
Ja wychodzę z założenia że jak coś jest do wszystkiego, to jest do nieczego...Ten chip to "gotowiec", a tak naprawdę kazdy silnik jest inny (chodzi o zużycie i ogólna kondycję). Jest wiele czynników które nalezy wziąc pod uwagę przy strojeniu samochodu, robic pomiary i w razie potrzeby nanosić poprawki. W gotowym chipie po prostu go zakładasz i liczysz na to, że przyrost będzie przyzwoity, a żeby modyfikacje przyniosły oczekiwany efekt do każdego silnika należy podejść indywidualnie i tak też go wystroić...
Witam, chciałbym powiedzieć że ceny podane wyżej w tym temacie są w dalszym ciągu aktualne!
Chętnych prosimy o telefon i zapisy bo naprawdę warto.
Ponaddto wszystkie parametry sa dostrajane na hamowni i na bieżąco modyfikowane-nie ma mowy o hamowaniu przed/po i oddaniu go klientowi.
Oto link do wykresu po modyfikacji w naszej firmie kolejnej z wielu AR156.
Zapraszamy serdecznie, póki cena jest taka a nie inna :)
ps. przy większej liczbie aut oczywiście duża zniżka.
Sonek to aż tak spore są przyrosty mocy w tych silnikach 1.9 normalnie 105 koni i wyszło ponad 150 a w 2.4 140 i wyszło ponad 190. Jak ma sie sprawa żywotnosci tych silników oraz jak to sie przekłada na spalanie auta ?