Witam
Koledzy mam pytanie gdzie znajde jakiś nr bądź model skrzyni w 2,4 JTD ?
Wiem ze w niektorych autach taki nr jest zawarty na tabliczkach znamionowych pod maska czy w 166 tez tak jest?
Jeśli tak to ktory to nr?
Printable View
Witam
Koledzy mam pytanie gdzie znajde jakiś nr bądź model skrzyni w 2,4 JTD ?
Wiem ze w niektorych autach taki nr jest zawarty na tabliczkach znamionowych pod maska czy w 166 tez tak jest?
Jeśli tak to ktory to nr?
Masz Aisin AW55-50SN. Pytanie jakich więcej danych potrzebujesz ?
niestety czeka mnie naprawa i chciałem poszukać części na własną rękę i chciałem dokładnie dowiedzieć sie jaka to skrzynia bo byłem w dwoch warsztatach i otrzymalem dwie rozne informacje ;/
Jak napisał Danus, Masz Aisina AW55-50SN. Piszesz, że części Chciałbyś kupować sam ?! A Wiesz jakie części kupić ? Zleć naprawę w jakimś dobrym warsztacie, specjalizującym się w ASB Aisin (podkreślam, który specjalizuje się i zna skrzynię Aisina a nie ogólną naprawę automatów). Skrzynię przeważnie na dzień dobry trzeba zrzucić, zregenerować konwerter, sprawdzić blok zaworów sterowania, tarczki, kosz sprzęgłowy i inne rzeczy.
i tu jest pies pogrzebany bo nie mam na miejscu takiego serwisu ;/ chetnie oddalbym do warsztatu zeby ogarneli to od podstaw :( i wkoncu narodzil sie niestety glupi pomysl na szukanie czesci na wlasna reke ;/
Eeee na miejscu to takich warsztatów nigdy nie ma. Masz np. w Warszawie Autojózefów. Ja też bujam się ze swoją bo dałem do gościa z Zielonej Góry. Gdybym wiedział że tak się to potoczy to bym pojechał do Warszawy i miał z głowy. U mnie nie umie naprawić sterowania hydraulicznego. Popatrz na strony Midparts.pl czy prnd.pl
Pomysł bez sensu, bo polegniesz na braku narzędzi do sprawdzania i testowania poszczególnych elementów, że o dobrej dokumentacji nie wspomnę. Pytałeś na regionalnym o jakiś warsztat, tylko nie spodziewaj się, że będzie 5km od domu niestety.
I tu się zgodzę. Nawet mając dobrze wyposażony przydomowym warsztat to na zabawy z automatem można się decydować chyba tylko na drugim egzemplarzu. Jak coś pójdzie nie tak będzie do czego wrócić. A jest duuuuża szansa, że pójdzie. Oczywiście przy większych Morawach niż wymiana sprzęgła hydro, czy kompletnego sterowania hydraulicznego ...
Ale chętnie pokibicuje. Bo w razie powodzenia oszczędności mogą być spore !
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
Nie liczę na to że warsztat będzie za rogiem ale jak mam jechać do Wawy to jakoś mi się to nie widzi :( zastanawiałem się nad przekładka skrzyni ale to jest wadą fabryczna z tego co wyczytalem :/
Po przebiegu około 200 tys regeneracja. A to od 3000 do 6000 zł. Automaty kosztują. Też się o tym przekonałam :) :/
Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka
dokładnie pytałem w dwoch warsztatach i od kopa ich cena 6500 zl ale kazdy podal inny symbol skrzyni z tad ten watek :/
I to jest niestety normalna cena za kompletną regenerację. Drogo! Ale z drugiej strony zrobisz raz i dobrze i następne 200 tyś spokój. A czemu chcesz dać skrzynię do regeneracji ? Jakie są objawy? Może na początek wymień olej idealnie by było metodą dynamiczną bo wtedy wymieniasz 100% oleju i robi się płukanie skrzyni.
Olej do Aisina to Ravenol Fluid I-IV taki jest dedykowany przez producenta skrzyni.
głownym objawem jest szarpanie na 3 i 4 biegu po rozgrzaniu silnika a pozniej zaczyna szarpac po zatrzymaniu sie (np. na światłach) potrafi cala buda zatrząść :/ po dłuzszej jezdzie wyrzuca bład skrzyni i wtedy musze zgasic i odpalic samochod bo inaczej zostaje z 2 i 4 biegiem i tylko recznie zmienia :/ olej został wymieniony zaraz jak sie tylko zaczeły objawy i to własnie dynamicznie...
wyczytałem na forum ze jest cos takiego jak adaptacja skrzyni... nie probowałem jeszcze moze to jakos pomoze...
Wygląda mi to na typowe uszkodzenie bloku zaworów hydraulicznych. Ale to musi ktoś robić, kto sie na tym zna. Mi "gość" w Zielonej Górze naprawia to na gwarancji już trzeci tydzień - ręce mi opadają bo końca nie widać. Jedź do dobrej firmy zajmującej się ASB jak Ci pisałem. I nie patrz na to czy zakład jest w Warszawie czy na drugim końcu Polski. Święty spokój jest wart każdego poświęcenia. Gdybym ja miał taką wiedzę teraz (wiedza nabyta na własnej d.....) to też bym się nie szczypał u jakiś Heniów Garażowych tylko bujnął się gdzieś dalej.
Miałem to samo, czwórkę mi już na 3 razy wrzucał - sterownik hydrauliczny do wymiany, przy okazji wymienili wszystkie uszczelnienia i co tam jeszcze nadawało się już do wyrzucenia, zalali świeżym olejem i teraz odpukać od kilku miesięcy mam spokój - skrzynia pracuje zupełnie prawidłowo. A cena - cóż, sam sterownik to koszt ponad 3 tysięcy
mialem to samo, regeneracja bloku zaworowego plus wymiana oleju dynamiczna z plukaniem - 3200zl kisielnicki szczecin
co do warsztatu, widze ze jestes ze slaska to najblizej masz do krakowa, pamietam ze tam jest dobry warsztat, z drugiej strony zastanow sie czy nie lepiej wydac te 300zl na paliwo i czy nie pojechac do wawy.
Panowie a takie coś jest sens brać pod uwagę?
http://allegro.pl/naprawa-sterownika...259084560.html
Czy szkoda sensu;) ?
Wejdź sobie na midparts na dział części,. Wybierz skrzynie i zobacz ze 3-3,5 tys za remont olej itp to tanio. Zobacz ile kosztuje każdy zawór.