Jakieś pomysły, namiary na kogoś, kto robi to w okolicy Jeleniej Góry?
Pozdrawiam
Printable View
Jakieś pomysły, namiary na kogoś, kto robi to w okolicy Jeleniej Góry?
Pozdrawiam
ciężko w tamtych okolicach o kogoś, kto ogarnia... kiedyś znajomemu z tamtych okolic chciałem pomóc coś znaleźć, skończyło się wycieczką do wrocławia.
Czy ktoś wie, czy w Alfie 159 1,9 16V (sterownik EDC16) trzeba wyciągać sterownik do wyprogramowania EGR, czy można to zrobić przez złącze diagnostyczne?
mozna przez zlacze diagnostyczne, ale dlugo trwa odczyt
Myślę że w Radoniowie przy zjeździe na Lubomierz powinni ogarnąć sprawę
ogarnąć to i w RepTune mogą w JG :)
Zastanawia mnie tylko, czy w przypadku wyłączania EGR można coś spierniczyć, nigdy wcześniej nie robiąc Alfy.
A Wrocław? Ktoś, kto ogarnia temat na bieżąco?
To stary wóz już, a sam sterownik silnika bosch EDC16 to już nic odkrywczego więc nie wiem co tu można spierdzielić. Dwa jesteś pewny że nie chcesz EGR ?? Auto jednak trochę dłuzej się nagrzewa przez to, co przy i tak słabo grzejącym się JTD w zimie jest mocno upierdliwe. Jakieś grubsze mody że przeszkadza CI ten EGR ??
Przeszkadza mi ten "dół". Ewidentnie po zaślepieniu mechanicznym, dół jest płynny i nie zamula. A że w większości jazda miejska, to lepsze jest wolniejsze nagrzewanie się silnika niż ekologia.
tak, można to spieprzyć :) i to bez większych problemów... ale nie chodzi tu o alfę, tylko o to, że niektórzy "tunerzy" do usuwania egr korzystają z gotowców - map lub programów, które robią to za nich. efekt jest taki, że nie działa... ja bym jechał do wrocka, do evodynamics.
:) .
JAC0, z tym programem to odwaliłeś największy syf jak to tylko możliwe :D to samo z podnoszeniem dawek startowych... po co naprawiać, skoro można zapudrować syfa? nie przyznawaj się lepiej do takich rzeczy na forum, bo używanie takich programów jest bardziej niż żałosne.
:) .
taki, że takie programy nigdy nie działają poprawnie... gdyby to było takie świetne rozwiązanie to myślisz, że tunery by dalej robili sami, gdyby robota mogła się zrobić sama w chwilę? zyskaliby sporo czasu na grzebaniu w sofcie i usuwaniu tego ręcznie, mogliby więcej zrobić w ciągu dnia... a jednak robią to ręcznie, a nie korzystając z takich wynalazków.
a co do dawek startowych i odpalania... dam Ci przykład z 1.9 tdi - ten sam problem(nie odpala poprawnie na ciepłym), rozwiązanie często gęsto to samo - podniesienie dawek startowych. rozwiązanie problemu zgodnie ze sztuką? wymiana akumulatora, rozrusznika i(jeśli trzeba) alternatora. i mam nadzieję, że ten profesjonalista to nie 44tuning...
:) .