Witam, koledzy jak może wyglądać kiera, podłokietnik itp przy 140tys? Skóra brąz, na kiery mam przetarcia i na podłokietniku lekkie pęknięcia skóry, kanapa i fotele bez przetarć...
Printable View
Witam, koledzy jak może wyglądać kiera, podłokietnik itp przy 140tys? Skóra brąz, na kiery mam przetarcia i na podłokietniku lekkie pęknięcia skóry, kanapa i fotele bez przetarć...
Zalezy jak kto używał i jak kto dbał. Pokaż zdjecia jak masz wątpliwości to bedzie jakiś punkt odniesienia. U mnie np podłokietnik wyglada jak nowy.
Jakość jasnej skóry na kierownicy i gałce zmiany biegów jest żenująca i skóra po kilku latach potrafi być bardzo zniszczona.
Ja przy 140 tys (potwierdzona historia w ASO) mam błyszczącą kierownicę, używany podłokietnik i pęknięcie eko skóry po lewej stronie. Miejska jazda i kremowe wnętrze. Dla odmiany welurowe wnętrze (ciemne) u mojego kuzyna przy 340 tys wygląda...chyba lepiej.
U mnie tez dużo się wsiada i wysiada itp.
przebieg 140 tys.
mam zdj podłokietnika.
kiera lekko też zmęczona, mam tez szorstkie dłonie (praca fizyczna)
Moja kierownica jest ostro zniszczona ta górna cześć od .... Pierścionków zony , przebieg 170
Nastukane z komóreczki
U mnie przy 145kkm, na kierownicy widać lekkie przytarcie, na siedzeniu kierowcy niewielkie ślady zużycia.
Nie ma na to pytanie prostej odpowiedzi. Jeden do auta wsiada raz i robi 300 km dziennie po czym wysiada i tyle, a drugi wsiada i wysiada 10x dziennie, taka praca taki lajf. Jeden trzyma rękę na kierownicy zawsze w ten sam sposób z sygnetami na palcach to w kierownicy bedzie prawie dziura, w uchwytach drzwi tez. Bez poznania osobiście jednego jedynego właściciela auta niewiele da sie dowiedzieć po stanie wnętrza. Ten sam przebieg autostradowy od miastowego to zupełnie odrębne sprawy. Dlatego przy 150000 możesz miec idealny stan tapicerki, a ziomek z klatki obok w tym samym aucie bedzie miał stan agonalny przy 80000 :)
To co wyżej to prawda. Ale oprócz tego jasna kierownica w 159 zużywa się duuuużo szybciej niż czarna. To samo gałka zmiany biegów.
Jako właściciel 159 z jasnym całkowicie beżowym wnętrzem podpisuję się pod tym czterema kończynami. Moja 159 (2007 r.) ma obecnie 94 tys km przebiegu i kierownica wygląda tragicznie :(
Pamiętam, że pierwsze oznaki starzenia skóra na kierownicy i na lewarku przejawiała już 2011 r, kiedy auto miało jakieś 35 tys km przebiegu (!). Podłokietnik natomiast mam jak nowy.
Ale fotele w beżowej skórze wyglądaj lepiej niż czarne tzn , pęknięcia czy odgniecenia nie rzucają sie tak w oczy jak na czerni
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Oczywiście. Wada dotyczy tylko kierownicy, gałki zmiany biegów.
U mnie przy 140kkm(potwierdzona historia w ASO) mam i gałkę i kierownice dość mocno wytartą. Widocznie przede mną jeździł jakiś ogr z szorstkimi łapami.
U mnie Alfa posiada na liczniku kolo 200000 km. Galka zmiany biegow byla w fatalnym stanie, wymieniona u Belfra ( polecam:)) . Co zas sie tyczy kierownicy nie wyglada jakos fatalnie jak na swoje km. Siedzenie mam welurowe jasne, brak przetarc, stan naprawde bardzo dobry. Podlokotnik tez w idealnym stanie.
Przy 140 tys zniszczone wnętrze jest jak widać normą. Inżynierowie od napędu zakpili w ten sposób z projektantów wnętrz, którzy zaprojektowali je na 100 tys w najśmielszych marzeniach nie przewidując , że 159 przeżyje więcej.