Proszę o podpowiedz jak zdemontować te popielate plastiki
Załącznik 213954Załącznik 213955Załącznik 213956
Z góry dziękuję
Printable View
Proszę o podpowiedz jak zdemontować te popielate plastiki
Załącznik 213954Załącznik 213955Załącznik 213956
Z góry dziękuję
Z tego,co pamiętam,to jest w jednym kawałku.I żeby to wyjąć,musisz wyjąć ICS.Skręcone jest do konstrukcji metalowej.A po co chcesz to wyjąć?
Nie wyjmiesz tego. Malowanie tylko na aucie
wysłane z WC
Wyjąć wyjmie, ale tylko razem z całą deską ;)
Rozbierałem całe auto na kawałki i może faktycznie jest znitowane a nie skręcone.Tak jak Masa pisze-malowanie na aucie.
Niech się tu Robert wypowie, bo też się spieralem, że tego nie wyjmie, a on To wyjął uj wie jak ale wyjął
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Chciałem wyjąć i pomalować, tylko ta część mi została do wyciągnięcia
Od środka jest przykrexone na wkręt, da się wyjąć tylko dużo gimnastyki z tym jest
To wrzuć jakieś foto (nawet zapożyczone) gdzie jest orientacyjna lokalizacja i ile tych wkrętów. Na pewno przyda się to potomnym.
Od środka tzn. Radia czy od strony pedałów.
Zabezpiecz deskę dookoła, zamaskuj gazetami okolice tych szarych plastików i maluj na aucie to. Pół godziny roboty i zalatwione. Chyba że lubisz sobie życie utrudniać i pół dnia kaleczyc sobie dłonie wykrecajac to a drugie pół dnia wkrecajac to. Ja to malowalem na aucie i wyszło elegancko. Pamiętaj tylko o cxujniku temp żeby go zabezpieczyć.
wysłane z WC
Od strony wnętrza deski, mniej więcej na środku tego elementu. W sobotę zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj, bo teraz nie będzie mnie w domu
Dzisiaj patrzyłem i widziałem śrubke. Muszę wyciągnąć radio może będzie łatwiej to odkrecic.
czy można odłączyć radio i jezdzić bez niego i tego całego panelu do włączania klimatyzacji. Chodzi mi oto czy nie wyskoczy jakiś błąd.
Tak, można.
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
Niestety nie da się tego wymontowanie dzisiaj dokładnie to sprawdziłem i mieli rację ci którzy mówili że jest to przymocowane na stałe do deski. Jest to wykonane za pomocą jakiś zgrzewow nitowych plastikowych. Tak więc ten element będzie musiał czekać na wiosnę. Wtedy będzie dużo czasu bo wyciągnę moja "Suzi że snu zimowego". Potem wrzucę fotę zgrzewu
Geforce, niestety nie masz racji. Obydwa elementy da się zdemontować, tak samo ten z czujnikiem temp, jak i ten po drugiej stronie. Utrudnieniem jest dodatkowe mocowanie na wkręt, który jest pomiędzy widocznymi spinkamiZałącznik 214699
Jak patrzyłem to w tych miejscach jest połączenie a śrub, wkrętów nie ma tylko jak pisałem nity plastikoweZałącznik 214744Załącznik 214745
Jeżeli mówisz, że się mylę to możesz zaznaczyć, w którym miejscu są te śrubki
Załącznik 214746
Zaznaczę, tylko w weekend nie będę miał dostępu do kompa
Nie dało mi to spokoju więc znowu dzisiaj grzebałem i jednak na 99,99% jestem pewien, że mam rację. Nie wygląda mi to na śruby tylko na jakieś nitowanie (zgrzewanie).Załącznik 214782Załącznik 214783Załącznik 214784Załącznik 214785
To moze rozwierć to a potem skręcisz śrubą?
Nie da rady to jest w takich miejscach ze nie dojdziesz wiertarką. Spróbuje na wiosnę pomalować w samochodzie, a jak nie da rady to wtedy będę się zastanawiał nad innymi możliwościami.
TO ciekawe kto ma grzebane a kto oryginalne że u jednych da się rozkręcić a u drugich nie.
Faktycznie u mnie w starej też jest na te pseudo nity plastykowe.Oglądałem ją dzisiaj.Można chyba podgrzać lutownicą i je pojedynczo wyjmować a później obrobić i nawiercić na wkręty.
Pierwsze elementy już pomalowane,
Przed: Załącznik 215391, wyczyszczenie za pomocą Załącznik 215392 i przyrządów do zdzierania. Następnie pomalowane dwa razy lakierem strukturalnym
Załącznik 215393Załącznik 215394Załącznik 215396
Teraz wyciągam tunel środkowy, a ten element o który tu pytałem będę musiał malować w samochodzie.
Ładniutko :)
Ja już mam to za sobą, aczkolwiek boczków nie ruszałem, bo nie były takie złe...
Malowałeś, czy tylko czyściłeś? Bo ja po wyczyszczeniu stwierdziłem że nie ma po co malować :D
Pytanie tylko dlaczego one po wyjęciu były popielate a teraz są czarne? Nie idźcie ta drogą
wysłane z WC
Moto multikulti jest dobre w vw albo seacie. W ar trochę ważny jest wygląd:D Sam mam dół popielaty i tez malowalem i dało sie to umalowac na idealny odcień:sarcastic:
wysłane z WC
Zdrapałem, czyściłem i malowałem.
Kolor czarny dlatego, że jest dla mnie łatwiejszy do utrzymania czystości. Natomiast drugi powód dostępne kolory były 2 czarny i szary. Wolałem wybrać czarny niż mieć inny odcień popielatego.
Możesz cyknac całe wnętrze jak wygląda po zmianie koloru?
W pierwszym poście widać szary welur. Szary welur szary dywanik i szary dół kokpit... Czyli skórka na drzwiach też szara ... Mówcie co chcecie ale wyszedł ulep. Tym bardziej że jest odcień tej szarości rozpracowany. Wystarczyło zapytać lub poszukać. RAL 7037.
Jak koledze to Noe przeszkadza i zrobił to świadomie to przed kupnem 166 musiał jeździć czymś strasznie brzydkim i się przyzwyczaił, albo odzwyczail od tego ze auto może być zaprojektowane z jakimś stylem:D
wysłane z WC
Będzie wioską trącać :) choć może jakiś totalny laik nie zwróci na to uwagi (są tacy ignorancji).
Możecie mi powiedzieć co to jest na zdjęciu
Załącznik 215669 oraz czy wiecie do czego służyła ta dioda w miejscu tego przewodu Załącznik 215670
Kratki to czujnik temperatury w kabinie, a dioda od alarmu
Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka
A jak sprawdzić czy działa ten czujnik od temperatury
Z tego co pamietam to gdyby nie działał, nie działała by klima i ogrzewanie. No chyba, że się mylę to niech ktoś mnie poprawi