Witam. Po prawie 3dniach nie palenia i morzach rzędu-15 postanowiłem odpalić belle, no i jest coś nie tak. Łapie filmik https://youtu.be/cQuOpjrzUIE co działać?
Printable View
Witam. Po prawie 3dniach nie palenia i morzach rzędu-15 postanowiłem odpalić belle, no i jest coś nie tak. Łapie filmik https://youtu.be/cQuOpjrzUIE co działać?
Może to wina ropy? Jeśli masz możliwość wstaw alfe do miejsca jak np garaż. Daj jej się zagrzać i wtedy test.
Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka
Możliwe. W garażu to ona pięknie odpala
Może dolej do tego co masz w baku dodatku do diesla na zimę.Lub zatankuj gdzieś na stacji gdzie mają ropę odpowiednią na takie temperatury.jak ustąpi to sprawa jasna - wina ropy.Jesli nie pomoże zostaw alfe na noc z uniesionym tyłem tak żeby maska silnika była niżej niż klapa bagażnika.To jest taki test na zapowietrzanie się układu paliwowego.Nic nie kosztuje wiec zaczął bym od tego. Daj znać jak efekty.
Dziś jadę po odpowiedni filtr paliwa i zmienię
Wygląda, jakby nie było zapłonu na wszystkich cylindrach na raz. Mieszkasz w Suwałkach lub okolicy i powinieneś raz na 2 lata lub 60000 km wymieniać filtr paliwa, sprawdzić czy wszystkie 5 świec grzeje, do tego dbać o aku, połączenia mas i bezpieczniki i dobry olej napędowy - np. zwykły eko-ON + dodatek "skydd black arrow" do każdego tankowanego baku (do kupienia na stacji paliw).
Pozdr.,
L.
Aku jest okej patrzyłem ładowanie na obciążeniu i w spoczynku i jest okej. Olej to motul 5w40 x-cess. Filtr właśnie nie wymieniany. Świece okej, błędu nigdzie nie wyrzuca pod kompem cisza. Kupię ten dodatek :) Dzięki za odpowiedź :) Bardzo możliwe że ropka bo przyznam się ostatnio wlałem na "test" innej z granicy :D Jak widać chyba ostatni raz :D
Kupiłem duża butelke tego dotaku arrow. Jakie proporcje bo na butelce ze na 1000l. Wlac nie mogę bo klapka zamrzla :D
Dzisiaj zgasła podczas pracy. I kontrolka wtrysku się zapaliła. Odpaliłem znowu pochodziła kontrolka zgasla. Wszystko w normie. Dzisiaj ostatni dzień mrozu
Panowie, trudno wymienia się świece?
U mnie przy odpalaniu na -19 wygląda to tak. Odpala normalnie po kilku obrotach. Ale powoli wchodzi na to pierwsze 700 RPM.. ale jest ok. Inaczej ale ok. I wspomaganie jest bardzo głośne :D jak by zamarzło
Phi norma paliwo zgestnialo i tyle jak chwile pojezdzisz wszystko sie uspokoi i bedzie odpalac normalnie do następnego dłuższego postoju [emoji14]
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie, zalałem ropki już dobrej i dodałem tego dodatku. Lepiej :D
Po zmianie lepiej ale obroty dalej trochę falują na zimnym. Teraz zabieram się za czyszczenie regulatora ciśnienia paliwa a jak nic to nowy.
Przy takich temp ogólnie nie powinno być problemu. Podstawą jest sprawne auto (świece, aku, alternator, rozrusznik) + co najmniej pół baku ON. I bez żadnych dodatków powinien zaskoczyć nawet przy -20*
A gdy już odpali, to powinien pracować czysto i tak jak nalezy, bez dodatkowych dźwięków czy wahań obrotów.
Nie widział chyba kolega testu paliw krążącego po sieci jakosc paliwa ma znaczenie
https://youtu.be/jpwBlqvPtZA
https://youtu.be/DqQEj5qlRNU
Parafina sie zle spala i przeplywa przez przewody ... latem nie bedzie problemow :)
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Oczywiscie że bywają lewe paliwa. Ja staram się tankowac na znanych koncernach i lać lepsze paliwo przed wszystkim zimą. 2-3zł wiecej na 10l to nie majatek.
Panowie bella odpala od strzała czy 30 czy -30.Tylko w mróz nie równo pracuje rzuca silnkiem. Teraz leje dobra rope i dodatki i jakby lepiej ale bede obserwował. Kiedyś mi zgasla z 2 razy od tak podczas jazdy. Dlatego myślę nad regulatorem mimo ze nie wywala błędu
Przy brudnym regulatorze wyskoczy błąd i zgaśnie i to kiedy najpierw ostro przyspieszasz a jak zdejmujesz nogę z gazu to zdycha przy okazji demontażu kup zestaw naprawczy i wymień uszczelnienia
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Żaden czujnik walu. Wyalilo jakoś ostanio błąd właśnie od ciśnienia paliwa usunąłem i patrzę czy powraca.
- - - Updated - - -
Jak ostro przyspieszam i nagle właśnie wrzucę na luz sprzęgło to obroty spadają i tak jakby zaraz miała zgasnac
[MENTION=3642]zieloo007[/MENTION] możliwe, ale ja pojęcia nie mam jakie powinno być prawidłowe. W piątek jadę do elektromechanika, wgra mi oryginalną mapę silnika i wszystko sprawdzi. Będę szukał przyczyny falowania i dużych obrotów.
Oryginalna mapa wgrana. Może i lepiej, ale mechanik zobaczył że coś dzieje się z wtryskami prawdopodobnie. Będę je sprawdzał i ew regenerował bo będę robił mapę na 170km. Obroty dalej mają rozbieżność pewnie winna obrotomierza ale tez będę sprawdzał.