-
zakup GTVki 3,2 V6 240km
Witam forumowiczów, na alledrogo jest wystawiona GTVka czarna z Krakowa z najmocniejszym silnikiem 3,2 V6 za 29.900pln.
Za jej dzwiek dalbym sie pokroic ale 30tysi za tak stare auto i to nie oszukujmy sie awaryjne i jest duzy problem z czesciami.
Co o tym sadzicie?
Jutro ogladam Spidera 2.0 TB za 10tysi, wiadomo że cos w nim bedzie trzeba zrobic, ale mysle ze rozsadniej kupic za 10tysi i zawiezc do Pablo Garage kolo Wawy do podpicowania za 3-5 tys niz wydac 30tysi + tyle samo na pakiet startowy.
Bedę dzwieczny za podpowiedzi.
-
Na większość Twoich pytań są już odpowiedzi w temacie o zakupie gtv. Będę "dzwięczny" za przeczytanie.
-
Czytalem i nic nie ma o tym aucie.
-
Zwracam honor, jednak jest:-)
-
Jest też sporo o 2.0 V6 Turbo, oraz o tym czy lepiej kupić drogie "zrobione" gtv, czy za mniejszą kasę takie do dopieszczenia.
A to chyba te kwestie, interesowały Cię najbardziej.
-
Gtv 3.2 to bardzo rzadki model stąd cena jest ponadprzeciętna. 2.0 V6 to jednak inny charakter i problemy. Poczytaj wątek wspomniany. Jak cie stać to bierz 3.2, albo 3.0 :)
-
hmmm, na zakup mnie stać ale przeraza mnie mozliwosc jakiegos defektu silnika i szukania potem po swiecie jakiejs małej czesci a auto unieruchomione.
przy tanszym Spiderze, nawet jak strace te 10K to bede zly ale sie nie potnę.
-
Defekt silnika 3.2...cóż tak naprawdę to bardzo wytrzymały silnik i ze sporą dostępnością części, w przeciwieństwie np. do 2.0 V6.
Problemem w 3.2 jest komputer sterujący, którego nie da się już kupić, a naprawić da się jeden na kilkanaście. Z tego co było na tym forum napisane, to właśnie ta gtv miała jakiś problem z komputerem i długo z tego powodu stała.
Drugi wydatek i słaba dostępność to skrzynia 6-cio biegowa. Auto z Twojego linka, ma spory przebieg, kilku właścicieli w historii, gwarantuje, że lekko nie miała ;-)
Jest jeszcze sporo innych "ciekawych" elementów, jak np. pompa abs z esp w wersji 2.0 JTS i właśnie 3.2, która to pompa jeździła tylko w tych autach i tylko przez 2 lata, wnioski ? :i)
Najmłodze z Gtv mają po 13 lat, wszystko może tak naprawdę, w jednej chwili się w nich popsuć, musisz mieć przygotowaną kwotę na te naprawy (bezpiecznie z 10 tyś.) Wtedy można kupować i cieszyć się autem i...ciekawskim spojrzeniem innych :-)
-
Ze skrzynią nie jest tak źle- pasuje od 166, więc trochę tego jest.
-
Jesteś pewien ?
Bo ja jestem pewien, że nie pasuje ;-)
-
Nie, pewien nie jestem. Wiem na pewno, że do 3.0 pasuje od wielu modeli, więc sądziłem, że z 3.2 jest podobnie, ale może się mylę.
-
W wielu modelach jest ten sam typ skrzyni, obudowa, a co najwazniejsze, przelozenia są inne.
-
Tak jak napisałem, nie wiem jak wygląda sytuacja w silnikach 3.2. W 3.0 od gtv i 166, a prawdopodobnie także 2.5 jest dokładnie taka sama skrzynia. Nie widzę sensu dalej ciągnąć tej dywagacji ;) jak ktoś będzie miał awarię skrzyni i będzie potrzebował pomocy, na pewno ją znajdzie ;)
-
w 3.0 i 2.5 też są inne, 166 ma inaczej mocowaną skrzynię