Czy taki dźwięk po dodaniu i puszczeniu gazu oznacza koniec turbiny? Na obrotach około 4k wywala błąd P0235 i odcina moc
156FL 1.9JTD V8 115km
https://youtu.be/6ASsJXzrmg8
Printable View
Czy taki dźwięk po dodaniu i puszczeniu gazu oznacza koniec turbiny? Na obrotach około 4k wywala błąd P0235 i odcina moc
156FL 1.9JTD V8 115km
https://youtu.be/6ASsJXzrmg8
Ja się nie znam ale to brzmi jak nieszczelność, może guma albo intercooler...
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze wrzucę pomiary na odpalonym silniku
Załącznik 220800
EGR przeczyszcony, czujnik ciśnienia też, po odpięciu overboost sztanga turbiny chodzi i wywala błąd,kontrolke silnika i MCSF na kompie tak powinno być?
Przy okazji co to jest za wąż i ma być zaślepiony?
Rura od turbiny do intercoolera jest spocona, może tutaj szukać problemu?
Załącznik 220809
Szukaj nieszczelności.
tutaj rysunek co gdzie:
Załącznik 220815
To napewno nie ma być zaślepione nakrętek ze słoików nie dawali w salonie [emoji14]
Wleze pod swoje i cykne fote ale po 16
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Mam połączenie z filtrem powietrza i turbiną, ta rura wygląda na "bonusową"
tutaj lepiej widać:
Załącznik 220822
Załącznik 220823
Kolego masz puszkę filtra bez rezonatora do którego ma być ta zaślepiona rurka.
Zdejmij rurę dolotu do turbiny i sprawdź luz na wirniku - jak możesz ruszać przód-tył (wzdłużny) to masz do roboty turbo. Poprzeczny może być leciutki - tak aby nie dało się dotknąć ścianek muszli.
To co to się dzieje z tymi turbawka że jest luz osiowy a na boki ledwo ledwo wyczuwalny ?? :mad:
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...017/01/442.jpg
Tu powinno to być
:-) hehehe co to za silkonowo-taśmowa prowizorka ??? rozwiązanie z cyklu zrób to sam.
Dokladne mycie w bezynie silikon, tasma, silikon, tasa, silikon, tasma... zalepia kazda gumową dziure w ukladzie dolotowym i trzyma lata [emoji14]
Wysłane z mojego G620S-L01 przy użyciu Tapatalka
Owe syczenie to nieszczelność bardziej na łączeniach przewodów począwszy od zimnego wirnika do kolektora, może Intercooler ma nieszczelność....
Tu jest dziura, dziś załatam i zobaczymy czy pomoże
Załącznik 221157
To jednak nie ta dziura.
Pytanie z innej beczki, jak odepnę wtyczkę od zaworu overboost i wywala mi błąd P0235(doładowanie) podczas jazdy na wysokich obrotach 4k też wywala ten błąd, to znaczy, że zawór jest walnięty? Jak odpinam wtyczkę to sztanga na gruszce od turbiny rusza się, ale może ogólnie coś z zaworem jest nie tak i stąd ten błąd? Da się to sprawdzić?