Jak w temacie proszę osoby, które zrobiły owy zabieg, jak sprawuje się samochód czy widać poprawę
Pozdrawiam
Printable View
Jak w temacie proszę osoby, które zrobiły owy zabieg, jak sprawuje się samochód czy widać poprawę
Pozdrawiam
Poprawę czego? Zadymienia za autem? ;)
Po chip tuningu dojdzie kilka KM. Tylko zostaw katalizator w oryginalnej puszce, bo będzie głośno. Z tego samego powodu nie wstawiaj rury przelotowej.
Bez urazy ale mam pytanie Piotrunia1 idziesz na rekord założonych tematów? Zanim odebrałeś auto już założyłeś kilka, a teraz to lecą lawinowo. Masz obszerny temat w tym dziale o wywalaniu DPF'a to zakładasz kolejny... już pomijam fakt, ze jak Ci pisali, ze dizel nie nadają się do auta używanego do kręcenia się wokół komina to nie słuchałeś i kupiłeś sobie kabrio w dizlu ;) Nie ma różnicy w działaniu auta ze sprawnym DPF, oraz z wyciętym poza puszczaniem baków dymnych oczywiście o ile auto uzywany zgdonie z przeznaczaniem, a nie latamy dużym dizlem na krótkich odcinkach ;]
Nie idę na rekord poprostu pytam.
Miałem brere 2.0 dizlu i w porównaniu do Spidera była kiepska. chyba po to jest forum żeby zapytać ekspertów, bo się na tym nie znam
ooj prosze Cię, sam mam 2,4 diesla i wlasnie jezdze wokół komina nie mam Dpf-a, i jest to juz mój kolejny diesel , poprzednim robilem kolo 7 tys. rocznie i nie mów, ze sie nie da
Ale pytasz o rzeczy o których powiedziano juz w zasadzie wszystko- jest tu taka opcja jak wyszukiwanie - wiesz takie forumowe google, jak chcesz się czegoś dowiedzieć to tam najpierw wpisujesz interesującą frazę a nie zasmiecasz dział nowymi postami o starych rzeczach. A tak poza tym to jak miałeś brere to już powinieneś coś wiedzieć o tych autach.
moje odczucia... brak, a nie sorry nie ma wypalania co ileś set kilometrów ale to chyba zrozumiałe :)
w sumie jest jeszcze różnica że jestem w plecy pare stów, ale to dalej nie zmienia nic. No i trochę mniej spokojniej śpię bo zanieczyszczam mocniej kochane środowisko :)
Po usunięciu Dpfa u mnie była lepsza reakcja na gaz i była zauważalna poprawa mocy,auto żwawsze się stało;)
Jeśli filtr jest sprawy to różnica w dynamice będzie minimalna. Odrobinę lepszy spool turbiny przy niskich obrotach. Na minus brzydkie bąki od czasu do czasu, lub częsty dym jeśli jakiś inny element jest niesprawny - EGR, wtryskiwacze, nieszczelności w układzie dolotowym.
Jeśli chodzi o różnicę akustyczną - zmienia się ton słyszalny w kabinie, różnica jest bardziej w częstotliwości dźwięku niż głośności. Choć w niedużym stopniu komfort akustyczny ucierpi. W zasadzie będzie to słyszalna różnica w granicach prędkości 60-80 km/h, powyżej inne dźwięki ją zagłuszą.
Największa zaleta - brak denerwującego wypalania - np. po trasie, gdy już stoimy pod domem/ blokiem.
Olej silnikowy nie zanieczyszcza się paliwem
W zużyciu paliwa dużej różnicy się nie zanotuje. Minimalnie spada samo zużycie i oczywiście paliwo nie jest zużywane na wypalanie.
Zupełnie co innego jeśli filtr był niesprawny, nadtopiony, zalepiony etc. Wtedy różnice są odczuwane dużo, dużo bardziej.
Oczywiście, jeśli komuś na tym zależy, to potencjał do podniesienia mocy jest większy po usunięciu DPF.
Kolejna z zalet - można stosować oleje silnikowe full-saps.