Witam ,planuje zmienić tarcze z przodu z klockami i nie wiem jaka tam idzie nasadka.Czy czekają mnie jakies niespodzianki lub trudności,zmieniałem już parę razy,ale nie ALFE.
Printable View
Witam ,planuje zmienić tarcze z przodu z klockami i nie wiem jaka tam idzie nasadka.Czy czekają mnie jakies niespodzianki lub trudności,zmieniałem już parę razy,ale nie ALFE.
Klucze bez niespodzianek :)
Wysłane z mojego SM-A500FU
Nie mam suwmiarki, ale chyba 34 tam idzie. Muszę zamowic dobra nasadke dlatego potrzebuje sprawdzone info
Tej dużej śruby nie potrzebujesz odkręcać do wymiany tarcz.
Błagam, nie zmieniaj sam tarcz . Zrobisz jeszcze komuś krzywdę.
Proszę czytac z zrozumieniem. To do czego jest ta sruba
To jest nakrętka półosi.
Ok to dzięki za pomoc, przynajmniej zostanie trochę kasy w kieszeni za nasadke bo 12€ kosztuje.
A jakbyś zmieniał kiedyś łożysko to ta nakrętka to 36.
Hmmm. A w innych modelach jak zmieniales tarcze to odkrecales ta nakrętkę?
Chyba w Mazdzie lub w Fordzie Escorcie
Powiem Ci, że nigdy się z czymś takim nie spotkałem :D poszperałem w sieci matematyka escorta i też nic, podaj model jazdy może dla niej coś wyszperam.
Ale np renault megane ma tylne tarcze razem z łożyskiem i tam trzeba odkręcić ta główną śrubę.
Francuzi lubią takie wynalazki, w megane i peugeotach takie rozwiązanie dosyć popularne jest, ale też np w audi a4 na tyle.
Właśnie mój kumpel kupił w tamtym tygodniu swoją wymarzona renie:)flurence...ale tarcze I klocki tył porażka nawet po kilku dniach nadal rdza była na nich. No cóż diagnoza na tył nie będzie drogo:)tiaaa i właśnie tarcze razem z lozyskiem :)cena za tył jak za przednia w Alfine ze smakiem sportowym czyli nawiercana z bajerami:)ale udało się zalatwic po zniżkach chyba coś około 250zl za sztuke:)Brembo
Napisane na Commodore C64..;)
Klucz 19 mm, najlepiej płaski długi. Śruby jarzma mogą być zapieczone. Do tego komplet imbusów. Do tego materiały do czyszczenia.
Rozwiązanie z tarczopiastami ma swoje plusy. Jeśli ktoś nie jeździ przesadnie agresywnie to i tak wystarczą na długo, a przy okazji odpada wymiana piast gdy się zużyją, bo raczej przeżyją tarcze ;)
Cenowo zestaw wychodzi drożej niż tarcze bez piast, ale i tak taniej niż tarcze + piasty do takiej 159 ;)
- - - Updated - - -
Klucz 19 mm, najlepiej płaski długi. Śruby jarzma mogą być zapieczone. Do tego komplet imbusów. Do tego materiały do czyszczenia.
Rozwiązanie z tarczopiastami ma swoje plusy. Jeśli ktoś nie jeździ przesadnie agresywnie to i tak wystarczą na długo, a przy okazji odpada wymiana piast gdy się zużyją, bo raczej przeżyją tarcze ;)
Cenowo zestaw wychodzi drożej niż tarcze bez piast, ale i tak taniej niż tarcze + piasty do takiej 159 ;)