Panowie pytanie-czy do wszystkich silników 2,4 jtd/140 km,pasuje sprzęgło nie zależnie od samochodu,na przykład-fiat,lancia,alfa, i czy od 1,9 jtd pasuje do 2,4 jtd
pozdrawiam,,,,,
Printable View
Panowie pytanie-czy do wszystkich silników 2,4 jtd/140 km,pasuje sprzęgło nie zależnie od samochodu,na przykład-fiat,lancia,alfa, i czy od 1,9 jtd pasuje do 2,4 jtd
pozdrawiam,,,,,
tak.
dwumasa też pasuje?
- - - Updated - - -
naprzykład takie http://allegro.pl/alfa-romeo-1-9-jtd....html#imglayer
Ty powinieneś mieć takie.http://allegro.pl/kolo-dwumasowe-spr...846099138.html
dzieki za info,podpowiedz mi jesli mozesz ,slizga mi się sprzegło,czy muszę wymienić cały komplet czy mogę tarcze z dociskiem,wiem że kupuje się nowe ale budżet nie pozwala
A skąd wiesz że używka nie będzie jeszcze gorsza?
można zaryzykować ,300 to nie 1800
Masz chipa? Czy standard ?
standard (chyba)
Jeżeli nie masz objawu zużycia dwumasy,to załóż samo sprzęgło. Takie http://allegro.pl/sprzeglo-alfa-rome...676932378.html
tylko odradzam to http://allegro.pl/sprzeglo-alfa-rome...769742576.html
Jeżeli masz chipa,to lepiej daj obić tarczę kevlarem,bo u mnie nowe valeo na chipie wytrzymało 6 m-cy.
a po czym poznac ze jest czip,bo idzie jak szalona,moze i ktos cos robił
Jeżeli w ecu,to tylko hamownia.Chyba,że jakiś box założony.
ok dzieki za rade,pisze z gosciem na te sprzeglo ,pisze ze z jego auta i ze nie bylo zadnego problemu https://www.olx.pl/oferta/kompletne-...5-IDkXNM8.html co o tym myslisz?
Jeżeli masz chipa,to długo nie pojeździsz na tym.A skąd wiesz,że dwumas jest uszkodzony?Czemu chcesz zmienić cały kpl.a nie kupić nowe sprzęgło bez dwumasy?Bo tego nie rozumiem.Szkoda roboty,bo też tania nie jest i z pewnościa trochę wiecej czasu zabiera,niż wymiana żarówki..
przy gaszeniu niby mechanik mowi ze cos tam slychac,ja nic nie slysze,wszyscy mowią ze sie wymienia komplet,a to troche kosztuje,chyba poslucham twojej ray i zecyduje sie na nowe sprzeglo
Jeżeli przy gaszeniu słychać,że coś stuknie,to z pewnością stawiałbym na dwumasę.Ostatnio u kolegi wymieniałem uszczelniacz na wale z tyłu i dwumas był w stanie katastrofalnym.Prawie się rozleciał na części. jedynym objawem,był stuk przy gaszeniu.A tak już się chybotał,że sprzęgło ślady zostawiło na obudowie skrzyni biegów.Ja u siebie zmieniałem tylko sprzęgło kpl.bez dwumasy.A uwierz,że robię duże przebiegi i mam chipa na 190 i zadnych objawów zużycia dwumasy. Co prawda ostatnim razem obiłem kevlarem i teraz mam spokój a przejechane około 30 tysi.Jeżeli chcesz jeździć tym samochodem,to wstaw nowy kpl. czyli tarcza,docisk i łożysko.I ciesz się autem.Wstawisz używane,to jest loteria.Chytry,2 razy traci.Bo wymiana sprzęgła w warsztacie,to koszt 400-600 w zależności od miejsca.A później się okaże,że sprzęgło wyniesie Ciebie 1400 a dwumas dalej stary.
Panowie ostatnie pytanie.jak sprzęgło wysoko bierze ,nie ma jakiegoś cwańczyka zeby to podregulować,może u mnie to przyczyna slizgania
Wysoko bierze bo się kończy najprawdopodobniej, chociaż bez rozebrania wszystkiego nie da się ocenić stanu sprzęgła i koła dwumasowego
Jeśli nie będzie uszkodzona tarcza ani docisk to regeneruj sprzęgło (ok.200zł w górę) i masz pewne
A koło zamachowe ocenisz po demontażu
Sprzęgło jest hydrauliczne a więc samoregulacja.Nie ma tam możliwości ręcznej regulacji.
ok,dzieki bede dzialac