Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS
Tak jak w temacie. Ktoś już podejmował się takiej operacji? Czy silnik 1.75 z Gulietty jest taki sam jak ten np. Z Brery?
Wiem że w przypadku 159/Brery silnik był parowany ze skrzynia M32 czyli nie musiałbym zmieniać. Jak jest z resztą? Wiązka do wymiany? Co jeszcze?
Pytam poniewaz mój 2.2 pije wodę, w dodatku pali olej czyli musiałbym zrobić kapitalke, więc stwierdziłem, że może lepiej zmienić silnik na lepszy.
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Swap silnika 1.75 TBI w miejsce 2.2 JTS
Gllwica do JTSa 1200 minimum a trzeba taka jeszcze szligowac, sprawdzic szczelnosc, szlifowac gniazda, jezeli jest na liczniku ponad 100tkm to pewnie wymienic popychacze, wariator, uszczelki, demontaz i demontaz.. liczyl bym blizej 3000-4000zl
Druga sprawa, olej znika i niewiadomo dlaczego. Co jezeli po wymianie gliwicy dalej bedzie znikal? Dasz koledze kase na kolejne prace zwiazane z usunieciem powodu poboru oleju?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk