Czytam różne tematy o pękających głowicach. Na ile jest to wiarygodne że chip przyśpiesza ten proces? (Cała ekologia out)
Printable View
Czytam różne tematy o pękających głowicach. Na ile jest to wiarygodne że chip przyśpiesza ten proces? (Cała ekologia out)
Wprawdzie nie mam 2.4 u siebie ale z tego co czytałem tu wiele tematów to nie dostaniesz jednoznacznej odpowiedzi. Są zwolennicy tego że to nie ma wpływu ale są tez osoby które będą Ci mówiły ze chip przyspiesza ten proces.
Jeśli jest zrobiony z głowa i nie powoduje znacznego wzrostu EGT to nie powinien mieć wpływu.
Ale jak to? Przecież jeszcze niedawno najgłośniej krzyczałeś, ze wywalanie ekologi jest bee i wszyscy co ją wywalili z auta szybko będą w tym roku montować bo kontrole, bo przepisy, bo giną foczki na Antarktydzie :lol:Cytat:
(Cała ekologia out)
Skąd wiadomo, że ziomal73 pisze o swoim aucie? Może toczy zażarty spór w osiedlowym klubie i potrzebuje wsparcia....?
Tu nie ma sprzeczności. Ja mam takie samo zdanie jak [MENTION=60453]ziomal73[/MENTION] i też jeżdżę autem bez ekologii (takie kupiłem). Jak będą się sypać mandaty i kontrole, to pewnie podobnie jak on przywrócę ekologię w samochodzie :)
Co do tematu - na fejsie w grupie jest gościu który ma 2,4 zrobione na 260hp tylko programem i gania już dłuższy czas. Podobno wszystko daje rade.
No nie wiem. Z 210 konnej wersji podobno do zrobienia. Sam miałem taką propozycję.
Wysłane z mojego SM-T561 przy użyciu Tapatalka
ja mam wersje 2.4 210 koni (miałem 200 koni realnie na hamowni) zrobione 230 koni - bardzo delikatny chip u cinka i wszystko juz od 3 lat działa poprawnie i smiga. oczywiście od razu bez ekologii. 2.4 210 km z ekologią to poprostu muł.
Chętnie zobaczę wykres auta tego odważnego człowieka ;]
Zapomniałeś dodać z niesprawną. Bo z w pełni sprawną ekologią niewiele różni się od twojego tym bardziej, że często był bonus NM. 17KM w 1,5 tonowym aucie to nie jest jakaś mega różnica. Raptem 8% ;]
Albo slabo przeglądasz albo czytasz posty osób, ktore nie mają o tym pojecia. Wywalenie dpf nie ma wplywu na odczyt EGT z drugiego czujnika.