Witam, proszę o pomoc kogoś kto zakładał wydajniejszy cooler przed wizytą u Cinka. Bo nie wiem jaki wybrać, chodzi mi o zestaw dedykowany do alfy 147 ze strony fmic . pl. Czy taki cooler jest wystarczający na moc ok 200 kuniów?
Printable View
Witam, proszę o pomoc kogoś kto zakładał wydajniejszy cooler przed wizytą u Cinka. Bo nie wiem jaki wybrać, chodzi mi o zestaw dedykowany do alfy 147 ze strony fmic . pl. Czy taki cooler jest wystarczający na moc ok 200 kuniów?
140 mm lub 180 mm będzie OK. Ja do swojej niuni dałem 180 zimne powietrze zawsze się przyda ;) 550/180
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
550x180x65 wymiar rdzenia - też taki włożyłem i jest ok :)
Czyli ten będzie dobry?
http://fmic.pl/alfa-romeo/42489-alfa...59-19-jtd.html
Z tej konkretnej strony jest 550/140 ale też da radę, jest dużo większa pojemność jak standardowy. Więcej jak 200 koni i tak nie zrobisz na serii .
napisz do nich niech ci zrobią komplet na 550/180.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Jest taki gotowy i tylko o 40 zł droższy niż ten co wcześniej pokazałem: http://fmic.pl/home/11-intercooler-550x180x65mm.html
Tylko w tym gotowym zestawie by mi go musieli zamienić.
Dokładnie taki mam u siebie. Chcesz to zobacz sobie jak to u mnie wygląda.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
A Ty ile płaciłeś, jeśli można wiedzieć za cały zestaw z silikonowymi rurkami itd. ? Jak coś to priv:)
Ja zamontowałem FMIC 550x140, bo wyższy już nie wejdzie do Gtv'ki i od razu było czuć różnicę (na plus) w stosunku do seryjnego IC.
http://www.forum.alfaholicy.org/zala...ller-fmic3.jpg
A to nie jest tak czasem, że większy intrecooler może zrobić większą turbodziure ?
pozdro
Nie wiem jaki duży trzeba by założyć.
Sam osobiście przed zrobieniem softu jeździłem chwilę z obecnym IC i żadnego laga nie zaobserwowałem. Rozmawiałem nawet z Cinkiem przy strojeniu i utwierdził mnie, że nasze turbawki są w stanie zrobić odpowiednie ciśnienie w układzie.
Plusem dużego IC jest to że auto nie dostaje zadyszki na autostradzie w upalne dni. ( Chłodniejsze powietrze w dolocie)
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
550/180/65
gyty 150
zrobione na 199.9Załącznik 230753
199.9 na seryjnym turbo?
Z ciekawości, wiesz może ile dmucha przy takim programie?
wszystko seria
tylko ic i dolot stal
przy 207KM juz kopciła troche ;-)
smiga do dzis ( sprzeglo wymienione juz po remapie i dziala :-) )
co do dmuchania - jak cinek ma gdzies w kompie dane z tamtego okresu ( bo to juz dawno temu było ) to moze odpowie bo ja nie mam pojęcia
Załącznik 230763
kurde20.03.2012 ...
ale ten czas leci :-)
a ona ciagle jezdzi skubana
Jak swoją robiłem, to pytałem Marcina o Twoje gyty i takich przypadków na seryjnych gratach jest bardzo mało, ale jak widać da się ;)
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Ale po co na seryjnych gratach jak można wstawić coś większego:D
Ludzie szukają coolerów z Iveco i saaba bo fmic za 380 zł za drogi, a Ty chcesz coś większego wstawiać :)
Ja znam 4 przypadki gdzie 200 konne setupy pojeździły 1000km i sie poddały. Najlepsze rozwiązanie to hybryda jeśli ktoś szuka jak najtaniej.Ja miałem hybrydę zrobiona na seryjnym turbo i bardzo dobrze to jeździło.
Zalezy przy jakim przebiegu zacząłeś zabawę i w jakim stanie był motor. Ale srednio Alfy z rocznikow 2004-2006 maja 200000tys i tu robienie 200KM na seryjnych gratach mija sie z celem
nie pamietam ale chyba cos w okolichach 130+ było
skoro nadal motor ogarnia to chyba był w dobrym :-)
seria z ic wyszła całkiem fajnie przed "zabawą"
200kkm + to ona ,ma teraz
i działa :-)
jakie macie temp. w dolocie ? U mnie siedzi seryjny IC i w gorące dni czuć spadek mocy. dzisiaj pomierzyłem temp. i nie trzeba się specjalnie starać aby temp. zbliżyła się pod 70stC, a dzisiejszy dzień nie należy do upalnych. Przy normalnej jeździe temp jest w granicach 40-50 stC. Nie jest to za dużo ?
Witam, czy ktoś robił większy IC w 166 2.4 ? jestem przed regeneracją turbawki, i myślę by zrobić hybrydę z seryjnej+IC i DP, program
Kto ma podobne doświadczenia?