Witam, nie działa mi domykanie szyb z pilota, odsuwanie działa.
Miał ktoś kiedyś podobny problem i wie jak to naprawić ? Pozdrawiam
Printable View
Witam, nie działa mi domykanie szyb z pilota, odsuwanie działa.
Miał ktoś kiedyś podobny problem i wie jak to naprawić ? Pozdrawiam
Nie działa Ci domykanie bo go nie masz. Żeby działało musisz mieć ramki antyzgnieceniowe lub wlutowac rezystory w moduł w drzwiach który odpowiada za sterowanie szybami. Oporniki będą symulowac ramki. Na forum gdzieś jest instrukcja jak to zrobić
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Same uszczelki nie dodadza funkcji domykania trza chyba doprogramowac
Bez proxowania rzeczywiście może się nie obejść chociaż jak do swojej alfy dokładałem tempomat to obyło się bez osiowania
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Trzeba poczytać było poruszane na forum.
Trzeba robić osiowanie proxy uprzednio zmieniając w mesie status uszczelek antyzgnieceniowych na obecne :)
Bogusz a zmieniales tylko manetke czy cos jeszcze ?
Mam jeszcze jeden problem, nie działa automatyczne domykanie szyby pasażera pod dłuższym przytrzymaniu przycisku zamykania tylko trzeba go cały czas trzymać. Da się to naprawić ?
To jest właśnie zabezpieczenie przy braku uszczelek antyzgnieceniowych. Nic się nie zepsuło, tak ma być. Automatyczne domykanie szyby przy tej konfiguracji działa tylko przy szybie kierowcy.
Kupiłem cały przełącznik zespolony, ale przełożyłem tylko manetkę
Odświeżę temat ponieważ teraz chciałbym się zabrać za zrobienie domykania szyb, posiadam interfejs Multidiag pro + da się za jego pomocą włączyć tę funkcję ? Jeśli nie to co muszę kupić ?
Z tego co wiem to musisz mieć taki moduł, który podpinasz pod centralke.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tym programem nie wiem, na pewno Multi Ecu Scan w pełnej wersji to potrafi
Ja robiłem wg opisu:
50176-domykanie_szyb_pilota_ar_147_jtd_ts_3d
-wyciągamy sterowanie z drzwi kierowcy
-lutujemy 2 rezystory
-sterowanie wraca do drzwi
-w programie FES uaktywniamy funkcje
-gotowe
Rezystory które wlutowałem:
Rezystor (opornik) 1 kΩ 0,25 W ±5%
Kupiłem 100 rezystorów i jeszcze sporo mi zostało :)
Pozdro
A działa ten multidiag pro+ z FES lub MES?
Bo na stronie http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx pisze jak byk, że potrzebny jest interfejs ELM327.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Z tego co czytam to twój interfejs bez problemu powinien zrobić adaptacje "ramek"
Ten interfejs jest używany z programem delphi do sprawdzania i usuwania błędów, nie testowałem go z FES lub MES. [MENTION=33896]bogusz[/MENTION] czyli mam pobrać FES i podpiąć za pomocą mojego interfejsu ? Sorki że może głupio pytam ale nie za bardzo się na tym znam.
Właśnie w tym programie Delphi powinieneś mieć możliwość uruchomienia ramek. Mój brat ma też ten program ale najwcześniej w weekend byłbym u niego żeby się zapoznać z tym programem
Mi się nie śpieszy, jak byś mógł mi powiedzieć jak to zrobić to byłbym bardzo wdzięczymy.
Szukałem w Delphi i nic niestety nie znalazłem. Za pomocą takiego http://allegro.pl/elm-327-mini-bluet...3.html#thumb/4 czegoś się da się to zrobić, czy kupić taki z kablem ?
Kup sobie z viaken np ten: https://viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/n...scan-2013.html
Ten kabel co podałeś wiesz ze idzie z Chin i może zejść nawet ze dwa miesiące zanim go otrzymasz?
Poza tym z chinczykami bywa różnie czyli raz działają a raz nie. Ja sam kupiłem chiński elm 327 ale na kablu i żeby porozmawial z moja alfa musiałem wylutowywac rezystor.
A odpowiadając na Twoje pytanie to jeśli połączy się z samochodem (a powinien) to tak tym kablem zrobisz proxowanie.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Byłem u brata ale tylko na sucho przeglądałem gdzie to może być w programie (alfa została w domu). A więc po wybraniu samochodu w RODZAJ SYTEMU wybieramy FUNKCJE RÓŻNE >>> ELEMENTY ELEKTRONICZNE >>> DRZWI KIEROWCY i tam powinieneś móc aktywować ramki