Felgi 16" kontra 17"
Co wy tak narzekacie na te 17” ? Gdybym miał mocniejszy silnik to 18” bym wpakował.
Auto trzyma się drogi bdb, wyglada świetnie. Na brak amortyzacji nie mogę narzekać a mam je na springach eibacha wiec mam twardziej. Uważam ze jest to świetne połączenie właśnie Eibach+felga 17” lub 18” i rozporki. Auto trzyma się jak przyklejone.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Felgi 16" kontra 17"
Cytat:
Napisał
brute4c
Crossclimate + 17 to też nie taki znowu wymysł na daily. Zgadzam się i też zauważyłem, że niektórzy mają tendencję do takich zmian, ale nie uważam, że założenie felg o jeden rozmiar większych jest taką zmianą. Według katalogu, 1.8TS była dostępna z całą paletą felg od 15 aż do 18 cali, więc nie jest to żadna wydziwianie. Zakładanie 19 cali z semi-slic to była by przesada, a widziałem niedawno na forum, że ktoś tu taką 1.8TS ma :-D Mi zależy tylko, żeby auto wyglądało proporcjonalnie, a na felgach 16" niestety tak nie jest. Moim jedynym problemem jest zdecydowanie, czy ta zmiana jest dla mnie warta kompromisu w komforcie i cenie ogumienia, w zamian za lepszy wygląda i precyzyjniejsze prowadzenie :-)
PS. Tutaj fajnie widać jak zmiana szerokości felgi i ET wpływa na jej położenie względem piasty :-)
http://uniwers.vot.pl/et/
Na 17 tez nie jest proporcjonalnie.
GT tylko 18 lub 19..
Przy 7 calach szerokości maks 215. Mam 225 na 7 i szukam 7.5 albo zrobie sobie stalówki 8.5 cala które mi wejdą na brembo.
Co do 19 z 1.8 TS To pewnie wdziałeś moja. I moim zdaniem jest idealnie ani za malo ani za duzo.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Felgi 16" kontra 17"
Jakie brednie tu czytam..
po pierwsze w GT czy GTA nigdy nie bylo felg z et31.
Zeby cos zaczelo wystawac z nadkola musialbys miec 9 cali szerokosci z ET ok 25.
225 na 7 calach wyglada jak 16 z 205 wiec jest lipa straszna. Wiem bo tak mam i ciagle mnie ciagnie do zrobienia sobie 17’ stalowek 8.5 cala szerokich zeby to jakos wygladalo a GT w stalowkach maci mi mysli o ponad roku..
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk