Pomoże ktoś zdiagnozować dany problem??? Podsyłam filmik... http://cloud.tapatalk.com/s/59f62d6e...4632472474.mp4
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Printable View
Pomoże ktoś zdiagnozować dany problem??? Podsyłam filmik... http://cloud.tapatalk.com/s/59f62d6e...4632472474.mp4
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
łożysko oporowe sprzęgła albo same sprzęgło
Jeszcze dodam że dziś np jadąc na 4 dodając więcej gazu, auto kręci się do wyższych obrotów jakby na luzie czy sprzegle, nagle szybko spada z obrotów i zaczyna się wkoncu zbierać... Jakby przy wyższych obrotach sprzęgło samo dociskalo i odpuszczało
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Sprzęgło kolego kaput ;p
Sprzęgło komplet do wymiany.
Wydymione samsungiem.
Szczerze mam nadzieję ze sprzeglo, myślałem że dwumas...
LuK, SACHS, Valeo??? Jakie polecacie
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jak dwumas ma luzy to też do wymiany ;)
Co się poleca? Poszukaj na forum było wiele razy, wnioski jaką chcesz firmę sam wysnujesz.
Sprzeglo.
Wymiana z dwumasem.
Jakie? Valeo, bo w opakowaniach LUKa czy Sachsa i tak znajdziesz Valeo w 90% przypadków.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Omen czym się sugerujesz że dwumas?? Sam tak miałeś??
Nigdy nie czułem żadnej wibracji która mogła by wskazywać na zużycie 2masy
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Wibracje/stuki itd to nie wszystko.
Jeżeli ślizgało Ci się Sprzeglo, to tarczą przypaliłeś powierzchnie styku z kołem dwumasowym. Koło sie zagrzało nie raz i pewnie od tego odkształciło. Zakładając teraz nową tarcze sprzęgła na stary krzywy dwumas nie masz 100% wymaganego połączenia przez co dosłownie nawet po kilku kilometrach może sie okazać, że nowe sprzęgło się ślizga i będziesz mechanika lub Valeo od najgorszych wyzywał. A nie tam będzie problem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mi tez pare razy sie slizgało, nie zwlekałem i wymieniłem samo sprzęglo na Valeo, 300km zrobione i sie rozwaliło. Założyli LUK również stary dwumas i prawie 1.5k km i nic sie nie dzieje, a auto po chipie.
Oczywiście może być krótsza żywotność, ale jak dwumas nie ma oznak, a nie miał żadnych to nie wymieniałem na siłę. Po drugie robie roczne przebiegi rzędu 10k-12k km.
I też czytalem opinie jedni mówią jak sprzęgło to dwumasa, drudzy wymieniali sprzęgła i jeździli. Podstawa to diagnoza, co z kolei nie każdy mechanik przykłada się do niej.
Teraz pokaz mi mechanikow ktorzy czyjnikiem zegarowym sprawdzaja plaszczyzne dwumasu.
99% sprawdza luzy kręcąc kolem + odreczny szlif papierem sciernym [emoji23] i na tym sie konczuly ich diagnoza.
Jak powierzchnia jest niebieska to juz byla przegrzana..
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk