Mam pytanie czy można doposażyć po zakupie Stelvio w relingi dachowe i hak holowniczy?
W katalogu części te występują jako akcesorium.
Printable View
Mam pytanie czy można doposażyć po zakupie Stelvio w relingi dachowe i hak holowniczy?
W katalogu części te występują jako akcesorium.
Serwis odpowiedział:
Relingi - nie można doposażyć, niby można zamówić ale nie wiadomo jak to założyć, są przykręcane od wewnątrz i wszystko jest zalane guma.
Hak - można założyć, cena w Wa-wa; 3142,65 plus montaż 800 zł.
Ja mam założony hak - za 2500zł Brutto z montażem - tak dealer w W-wie mi to wycenił i założył :) Carserwis. Mogę podać namiary na mojego sprzedawcę. Z haka jestem bardzo zadowolony - oczywiście kula montowana na tzw. szybkozłącze, gniazdo 13 pin, zderzak jest lekko podcięty, ale tak, że nic nie widać, od samego dołu troszkę być musiał, w sumie auto kupiłem aż tam (jestem ze Śląska) bo tam już wielokrotnie temat haka w Stelvio przerabiali a u nas w Katowicach nie mieli pojęcia, jak i jaki hal założyć. W SUVie haczyk być musi :)
Mi też wyceniali w Carserwisie :) ten jest OEM.
A Twój?
Nie, dokładany, bo brałem First Edition, która stała już na placu - w twoim przypadku zapewne byłby to montaż fabryczny - stąd inna cena...
Relingi można już zamawiać i jest instrukcja montażu!
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
A znasz ile ta przyjemność kosztuje?
Tak, około 2500 zł z montażem!
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Do Stelvio można kupić całą bazę mocowaną nie do relingów, tylko zwyczajnie łapiąc za ranty drzwi - za kpl 590zł, więc jak ktoś okazjonalnie (rzadko) będzie coś na dachu woził, to relingi zbędne. Tym bardziej, że osobiście mnie one nie przekonują.
Spokojnie utrzyma - nośność bagażnika 75KG - więc standard.
Ten system to Taurus CarryUp - jest wersja dedykowana do Stelvio - myślę, że spokojnie znajdziesz go w dobrych sklepach specjalizujących się w bagażnikach dachowych.
U nas w jednym dobrym sklepie wycenili mi 590zł całą bazę, a 690zł z belką areodynamiczną - już z zamkami.
Thule nie robi (przynajmniej na razie)
Jak dla mnie, żeby założyć box raz w roku - to bez sensu montować relingi. Tą różnicę lepiej zainwestować w hak i np. rowery wozić na haku - wygodniej :)
Niby racja. Kupiłeś już ten bagażnik?
No jeszcze, bo w sumie hak w Stelvio mam, a box sam nie wiem, kiedy będę zakładał - a mam do drugiego auta cały zestaw na dach, więc na narty mogę jechać beemką (i to spalanie...) :) - innymi słowy, nie pali mi się. Ale jak wiesz, że będziesz niebawem to potrzebował, to nie zwlekaj - sprzedawca mówił mi, że widzi w kompie, że w Polsce są tylko 2 zestawy dostępne do Stelvio
i ja też mam BMW i cały zestaw na dach w garażu :D
Hej
Mam pytanie powiedzmy że w temacie ;)
Czy w Stelvio jest fabrycznie otwór w tylnej kanapie do przewozu nart?
Będę wdzięczny za info.
Pzdr,
Witek
Tylko kładzie się środkowa cześć kanapy.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Uff :)
Relingi zamontowal mi diler w trakcie przygotowywania Stelvio do odebrania. Godzina pracy i fabryczne srebrne relingi = 500 euro (bu bylo to w A)
A ja czekam na relingi już drugi miesiąc ;( a miały być zamontowane przed odbiorem
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Też zgadzam się z tym, że relingii w Stelvio to tak średnio. Ja będę przewoził rower i wybieram nowoczense rozwiażania a nie z XIX w ;) :D
https://www.instagram.com/seasucker/
Nadaje się nie tylko na rower :)
w grudniu kupilem wlasnie taki bagaznik montowany bez relingow o ktorym kolega wspominal - Taurus czy jakos tak. Bagaznik mi montowal sklep ktory sie zajmuje wlasnie bagaznikami i boxami i sciagali ten zestaw dla mnie. Raz jadac przy mocnej ulewie kapnelo mi do srodka. Kawal blachy trzyma sie za dach i na to zatrzaskujesz drzwi, wiec uszczelka na te dwa milimetry sie odgina. Musiala sie tam jakos dostac woda. Ot taka konstrukcja. Ale to jechalem wlasciwie w scianie wody wiec nie widze problemu, mialo prawo sie tak zachowac.
ja mam inne zdanie, ale rozumiem Was relingi trochę psują linię.
Na razie czekam i czekam na relingi, ale FCA już działa!
Jak ktoś używa często bagażnika na dachu (box) to pewnie relingi jakoś się przydają, ale na jeden wyjazd w roku zakładanie relingów jest jak dla mnie bez sensu. Lepiej założyć hak i rowery na haku wozić, a hak ma więcej zastosowań - tym bardziej, że jest tańsza alternatywa na dach.
Hak na rowery lepszy, ale na narty tylko box.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Hej, udało się komuś ogarnąć hak który nie wymaga wycinania dziury w zderzaku?
Potrzebuje czegoś stricte pod rowery, najchętniej z jak najmniejszą ingerencją w auto i w rozsądnej cenie.
Zawsze można kupić nakładkę na tylny zderzak z wersji z hakiem holowniczym, będzie dziura ładnie wycięta [emoji3]
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Tez nosze sie z zamiarem zalozenia haka do Stelvio i zalezaloby mi, zeby nic nie wycinać. Z tego co czytam to chyba nie ma szans. Czy dotyczy to tez haka bedacego na liscie oficjalnych akcesoriow? Czy ten hak montowany w ASO jest dobrej jakosci czy lepiej hak zalozyc poza ASO u profesjonalisty? Jak zwykle mam ograniczone zaufanie do ASO :-)
Z tego co się dowiadywałem tuż przed zamówieniem Stelvio, montaż haka powoduje delikatne podcięcie dolnej krawędzi zderzaka a właściwie tylnego dyfuzora), niedostrzegalne z poziomu osoby stojącej za samochodem. Dla mnie w Stelvio hak to must have, więc zamówiłem jako montowany od razu fabrycznie wraz z samochodem.
Aktualnie są trzy możliwości montażu haka do Stelvio:
1. Hak montowany fabrycznie wraz z pojazdem w wersji z "wypinaną główką" lub składany elektrycznie pod zderzakiem (przycisk rozkładania wewnątrz bagażnika).
2. Hak montowany jako dodatkowe akcesoria na serwisie w ASO.
3. Hak montowany poza ASO.
Rożnica polega na tym, że fabrycznie montowany hak jest od razu spięty z elektroniką pojazdu i podpięcie przyczepki automatycznie wyłącza czujniki parkowania. W instalacji dokładanej poza fabryką, czujniki parkowania należny wyłączyć manualnie.
Montaż haka wyklucza montaż systemu bezdotykowego otwierania bagażnika ruchem nogi.
Jeżeli odbiorę zamówiony pojazd (o ile odbiorę zważywszy na aktualny brak produkcji) to sprawdzę i podam kto jest podwykonawcą haków tych montowanych fabrycznie.
dziekuje za odpowiedzi. w ASO zakwotowali mi prawie 4k z montazem i niestety nie wiedza jakiej firmy jest hak. obawiam sie ze moze to byc budzetowy witter - tania marka westfalli. chyba zrobie to poza ASO mimo ze mam samochod na gwarancji.
Brak możliwości montażu haka w Stelvio Q to dla mnie największe ograniczenie tego samochodu. Żeby nie było, świadome. W poprzednich samochodach na haku woziłem platformę na rowery i napęd paralotniowy. Pytałem bezpośrednio w Steinhoff, nie ma możliwości technicznej montażu haka przez konstrukcję wydechu. Będę musiał kupić Seicento za 2 tyś, żeby móc wozić napęd i rowery na podmiejskie wycieczki -;)
W swoim założyłem thule bagażnik i hak montowany w Aso - reczne składanie po zwolnieniu blokady i podłaczone do ori instalacji - działa bdb - niema sensu elektrycznego - 2cm podciecie zderzaka ponizej widoczności i zaslepka przed brudem.
Cześć.
Wczoraj założyłem hak w Ganinexie w Katowicach. Nic nie wycinali odkręcili tylko listwę pod zderzakiem (dyfuzorem), gniazdo chowane pod zderzakiem i działa bezdotykowe otwieranie klapy bagażnika. Po wypięciu haka i schowaniu gniazda nic nie widać - koszt 2600zł.
Hej, czy ma ktoś elektrycznie składany hak?