Nie otwiera /zamyka orginalny pilot ,sprawdzałem sygnał wysyła ,tylko poprzednik dołożył drugi nie orginalny i nie wiem jak to rozgrysc aby orginał działał
Printable View
Nie otwiera /zamyka orginalny pilot ,sprawdzałem sygnał wysyła ,tylko poprzednik dołożył drugi nie orginalny i nie wiem jak to rozgrysc aby orginał działał
Jaki pilot jest dolożony? O jakiej czestotliwosci wysyla sygnal Twoj pilot? Ewentualne ponowne kodowanie pilota odbywa sie przy pomocy Code Card i numeru pin
To jest jakis chinski badziew "NOXON" a pilot był już kodowany za pomocą code card . Wysyła impulsy ale alarm nic nie reaguje.A tamten pilot tylko otwiera zamyka i alarm jest nie aktywny
Możliwe ze ktoś zamontował dodatkowy alarm żeby zastąpić uszkodzony BCM :)
Czestotliwosc tego pilota to najprawdopodobniej 433.92MHz. Kolego co to jest BCM
- - - Updated - - -
Kolego a jak bym wymienił BCM to co trzeba zrobic .już wiem co to jest bcm
BCM trzeba sprawdzic czy wysyla sygnal jesli nie to kupic drugi i przekodować
Kolego jestem z Tarnobrzega
- - - Updated - - -
Powiedz mi gdzie sie znajduje ten bcm .po lewej stronie kierownicy na wysokosci kolana
Kolego dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi ze trzeba odnowa zaprogramowac piloty . Gadalem mu ze pilot wysyła sygnał ale on dalej twierdzil ze trzeba je na nowo zaprogramowac
Jak rutyniarze powiedzieli Ci co trzeba zrobić. Trzeba sprawdzić czy zaprogramowany pilot jest widoczny dla BCMu.Ewentualnie sprawdzić czemu i pod co jest podpięty Noxon
Prawdopodobnie ktoś dołożył dodatkowy moduł sterowania centralnym zamkiem bo oryginalny pilot przestał działać. Poszukaj pod kierownicą czy nie ma jakiejś dodatkowej "puszki" i kabli.
Dzis byłem w serwisie AR pan mechanik stwierdził iz orginalny pilot nie działa ponieważ jest uszkodzona centrala alarmu po wiliczaniu co trzeba zrobic to mu wyszło przeszło 3tys. zł .A mianowicie wymiana centrali dorobienie kluczy wymiana elektronicznej blokady kierownicy
Szanowni koledzy dziś po około 4 miesiącach czekania zebrałem swoje chęci i zabrałem się sam za naprawę mojej Alfy 159 sedan z 2007r. Problem dotyczył nie otwierania klapy bagażnika z kluczyka ale stopniowo zanikło zupełnie oświetlenie bagażnika, przeciwmgielne tylne, wsteczne oraz pozycja tylna prawa. Koszt naprawy.... 15zł!!! Czas 1,5 godziny bardzo spokojnym tempem. Za taką usterką w serwisie za wymianę tylnej wiązki z robocizną spokojnie między 600-800zł bym zostawił. Więc po kolei:
- odepnij klemę z akumulatora żeby nie zrobić zwarcia,
- przetnij ostrożnie i delikatnie gumową osłonę,
- ściągnij fabryczną izolację wiązki pod którą jest dziwny klej ale spokojnie da się to zrobić.
Po tych czynnościach moim oczom ukazał się widok całkowicie przerwanych przewodów oraz poprzecieranych. Na całą wiązkę tylko 2 były nieuszkodzone. Pozostawiam bez komentarza kto dopuścił żeby w takim miejscu w alfie 159 wstawić tak słabą wiązkę, która non stop pracuje przy otwieraniu klapy bagażnika... ponoć w nowszych Giuliettach ten sam problem się pojawia... Wracając do czynności usunąłem izolację i pozakładałem tzw. spinki (męska+żeńska) żeby nic nie lutować. potem każdy przewód dokładnie zaizolowałem. Pilnujcie tylko koloru przewodów żeby nie spiąć ze sobą różnych! Są chyba 2 czarne ale jeden jest dużo grubszy od drugiego. Dzięki tej czynności odzyskałem otwieranie z kluczyka (nadal nie działa z podsufitki) tylne przeciwmgielne, pozycję, cofania oraz oświetlenie bagażnika... Satysfakcja bezcenna.. :) Zdjęcia mówią same za siebie :) Nie wiem jak długo to wytrzyma ale dumny jestem że w ogóle się udało tyle "funkcji" odzyskać. ChciałeZałącznik 240656 Załącznik 240657 Załącznik 240658 Załącznik 240659 Załącznik 240660
brawo TY !!