Jutro sprzedaję swoją GT, i co teraz?? jak żyć bez ciągłych problemów...
george.
Printable View
Jutro sprzedaję swoją GT, i co teraz?? jak żyć bez ciągłych problemów...
george.
No to masz problem z nadmiarem czasu.
Spacery z psem :cool:
Kupic Giulie.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Piter, nie mam psa :)
Boby, nie podoba mi sie.
pzd.
I co Omen na to? skąd będzie miał części na podmianę? biedaczek
Skoro sprzedałeś GT to tylko jedno możesz zrobić.
Gt podobała mi się zawszę, sprzedaje bo nia nie jeżdżę, nie mam czasu, trochę żal bo była ze mną 10lat, kilka kompletów wahaczy, stosy części wymienionych, pół garażu gratów, miałem w niej trochę jeszcze do zrobienia.
Mam nadzieje że idzie w dobre ręce, i nie będzie po pół roku zwieśniaczona za miesiąc.
Młody ma GT 1,8 pb. to wiesz, nie wszystko pasuje.
pzd.
Pisze teraz, bo wiem ze w tej chwili nie przeczytasz ;)
NIE SPRZEDAWAJ! Bedziesz żalował jak ja sprzedaży 147.
To GT to kupa wspomnień i dla mnie. Po 1 przejażdżce wiedziałem, ze będzie Alfa..
Kilka razy uratowała mi dupe..
Ostatnio zrobiłem nią 2500km i chętnie bym nie wysiadał. Ideał do naśladowania..
Ogarniemy Ci coś na zastępstwo ;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na pewno nie kupuj nic z innym znaczkiem niż Alfy bo zostaniesz okrzyknięty przez "prawdziwych miłośników marki" sezonowcem i lata stażu w posiadaniu AR nie będą miały znaczenia :D No chyba, ze to będzie Maserati lub Ferrari wtedy pewnie napiszą tylko, a po co takie auto przecież tym nie ma gdzie w Polsce jeździć i służy tylko do przedłużenia ego właściciela ;)
sprzedałem, odjechała, łza w oku sie zakręciła, wahałem się do końca, żałuję, mogła ze mną zostać jeszcze 2 lata.
george.
Syn napisał nie sprzedawaj, a za chwilę ogarniemy coś w zastępstwie. Ty żałuję, wiedziałeś że będziesz żałował to po co sprzedałeś.
Współczuję. Łączę się w bólu. Oj jakie nieszczęście. Dobrze ze mam urlop, bo w pracy pewnie zero pożytku by ze mnie bylo. Jak żyć.
a jo sie doczekać ni moga czym nowym mie przewieziesz :-)
To teraz też coś kup ze znaczkiem Alfy;) posiadacz 159 i nie zamieniłbym jej na żadną inną hehe
były posiadacz gt i 159
59 to krowa i nijak ma się do jazdy np GT 199.9KM
komfort - ok dużo wyżej - tak myślałem ... ( do czasu przesiadki na "nowe" )
predzej wróce do GT nawet i 150KM niż do 59 ( owszem ładna i wygodniejsza i chyba tyle - ale jednak brakuje czegos )
"kup cos ze znaczkiem" - a co można kupić ze znaczkiem AR jak np giulia nie robi roboty , stelvio to napompowany woz , giulietta to zwykly kompakt ... ?
no ni ma za bardzo co kupic
juz pomijam nawet budzet ( bo gdyby ten oscylował w okolicy 400.000zł to moze i jeszcze by co uzbierał z opcji i nawet by sie ucieszył )
No wlasnie nie ma co kupić..
159? Serio? Opla? Nie no za stare i za wolne ;)
AR póki co nie ma nic do zaoferowania.. czekamy czy przypadkiem w w tym półroczu Giulietta nowa się nie pokaże chociaż opcji na tapecie jest znacznie więcej.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
omen wariacie, a 166 2.5 V6 to co? Za słabo? Zastanów się bo to piękny wóz.
Ja swój wozik chwale krowa bo krowa ale jest spoko! ;)
A ja miałem GT 1.9 180KM i było fajnie. Teraz mam Stelvio - i jest jeszcze fajniej - bo jeździ jak GT, tylko w SUVie.
Głupoty gadacie, że nie ma co kupić - owszem, fajnego coupe za GT to na razie nie ma, ale jest Giulia - i przewyższa GT o kilka epok, tylko chyba cena nie ta...
A może 159 albo Brera z 1.75 TBi (200KM, a po czipie bezpiecznie 230-240KM) - sam przerabiałem temat sporej masy i nadsterowności 159. Odjęcie około 150 kilogramów (w porównaniu z silnikami 3.2 PB i 2.4 diesel) z przedniej osi znacznie poprawia sytuacje. Dodatkowo wszystkie modele są poliftowe, a lift też parę kilo odjął.
Ani brera, ani 159, ani stelvio. Tak naprawdę, aktualnie zasna konstrukcja AR nie jest w strefie zainteresowania Georga.. niestety. Moze gdyby teraz w Genewie pojawila sie nowa Giulietta.. ale niestety nie pojawila sie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Stelvio raczej nie jeździ jak GT. GT musi jeździć lepiej. Jest niższe, środek ciężkości niżej itd.
Oczywiście, że SUV jeździ inaczej - w końcu to SUV. Ale jak pierwszy raz się nim przejechałem, to byłem zaskoczony bezpośrednim układem kierowniczym jak i zawieszeniem. To naprawdę sportowy samochód - tyle, że w SUVie.
No i preferencja tylnej osi - a GT to jednak był samochód przednionapędowy. Różnice są spore, ale przyjemność z jazdy podobna i ten sam banan na twarzy :)
Ja potrzebuję zmienić na... sportwagon (nowy/prawie nowy) i mam problem... Nic mi się nie podoba - nawet takie na które mnie nie stać. Pogodziłem się już powoli, że następne auto nie będzie już tak skręcać. Choć może gdzieś tam jest jakiś shooting brake, którego nie odkryłem (a byłby w zasięgu) i mógłby imitować te bezkompromisowe zakręty, kiedy to sporo wyższa moc tych którzy próbują nadążyć traci znaczenie.
george dzis testuje i30n.. moze tu znajdzie to czego szuka
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Witam
No cóż, z powodu braku serwisu i kompletnej zlewki sprzedawcy(ów) nie bedzie prawdopodobnie dalszego zwiazku z AR.
Przejechałem się innymi autami, bardziej lub mniej mocnymi, dupowozami i hybrydami, na razie sam nie wiem co chcę,
Największe emocje to R8, ale niestety, nie stać mnie.
Najbardziej pozytywne wrażenia to i30 N Performance.
Ale...
no właśnie, nie mam już 30tki, i oczekuję od auta czegoś innego niż strzelanie i ogień z rury... chciałbym trochę komfortu, ekonomi.
Komfort w i30N? tak, po ustawieniu zawiasu na komfort i trybu jazdy na eko, jeździła jak moje GT z Intraxem, ekonomia? cóż 275km trzeba napoić, ale to ma być auto do jazdy na weekend i wakacje, żonka ma Ypsilona do jazdy po pietruszkę.
VW GTI i R za drogie, 308 GTI - 275km, za twarda, i ta pojemność 1.6, nie jestem zwolennikiem downsizingu.
I tu powstaje dylemat, bo za te kase, moge mieć z jednej strony Stingera 2.0, AR Giulia 2.0, A-klase 180km, lub na przeciwległym biegunie np Kia Niro na full wyposażenu.
Auta z niemieckim rodowodem mnie nie interesują, jest jeszcze Lexus NX200, i Merc A-klasa.
Czekam jeszcze na Kia, wyszła nowa Kia Ceed w lutym, a wersja GT podobno ma mieś ten sam silnik co i30N, Optima Gt, Stinger 2.0, ale wyjdzie dopiero pod koniec roku.
Na razie biję się z myślami, rozsądek mówi hybryda, serce minimum 200Km/PB.
może znacie jakieś inne auta pasujące do mnie, których nie oglądałem i nie jeździłem, i nie wziąłem pod uwagę?
pozdrawiam
george.
Sprzedawcy pewnie wiedzą że najlepsza Alfa to GT i nowych nie proponują. A co do propozycji to może nowy Mustang ew. Civic Type R
Mustang, fajny, ale nie mój gust, poza tym kto mnie zna to wie dlaczego!
Honda, fajne autko, niestety trudne do użytkowania na co dzień, podobnie jak 308 za twarde.
niestety, nie dane mi było przejechać się stelvio i giulią, mimo umówienia sie na termin i to 2 razy, zawsze coś było nie tak, Ganinex K-ce to kupa, nie poważni ludzie, szkoda słów, śrubki bym od nich nie kupił.
dzięki za podpowiedź.
george.
Ja też zegnam się z GT...potrzebuję drugiej pary drzwi...auto jest do sprzedania...:(
Narzekania na temat salonów i serwisów Alfy Romeo słyszy się już co najmniej od kilku lat. I na forach o tym piszą ludzie i w prasie motoryzacyjnej. Dlaczego FCA nic tym nie robi? Czy to takie trudne, żeby zadbać o wizerunek marki i koncernu?
Co dla samochodu dla Ciebie, rozważ suzuki alto. Rodzinny i oszczędny.
To tak jeszcze odemnie..
V40 t4 drugiej generacji? 190KM z automatem i AWD..
spojrzałbym jeszcze mimo wszystko tak jak Ci mowilem na Renault Clio/Megane RS..
no ewentualnie jakas Cupre..
Chociaz z tego wszystkiego i30n jest chyba najladniejsze.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Alto nie, no pewnie. Ale Suzuki Kizashi 2,4?
Od kilku ?? :) chyba od -nastu / -dziesięciu raczej.
A co do auta zamiast GT to spory rozstrzał póki co - nadmuchana Giulia, zwykła - sedan Giulia, Hatch i30, wielki Stinger ? Tak czy siak , masa przyzwoitych wozów z przyzwoitymi salonami i serwisami jest na rynku poza AR. Przyjemne dylematy :)
Na temat serwisu FCA mogę już napisać nałą broszurę, chamstwo i brak profesjonalizmu to u nich podstawa, opisałem już dwa serwisy w obszernej wypowiedzi do FAP, bez odpowiedzi!!!! Szef serwisu w Bytomiu mi się żalił że go obsmarowałem, i że nie sprawiedliwie, powiedziałem mu że mam wszystko nagrane, jak sie czuje pokrzywdzony to może mi sprawe z powództwa cywilnego założyć, do dziś dnia cisza.
Między innymi dlatego nie kupiłem Ducato, i jeżdżę Fordem.
Wujek Alto?? proszę...
Kizashi??? oh tak, ale nie ma nowych, ubolewam.
Volvo hmmmm, trochę nie moje auto, ale rozważę, podjadę, pogadam, niezłe rabaty maja z 2017r.
Renia, no ładna, osiągi ok, ale jak już to tylko Megane, ale bez przekonania.
Cupra?? prosze Cie Mody...!
i30 N Base kosztuje 119kzl, i30 N performance prawie 150kzł, wiec kto wie, tak jak pisałem do końca roku wyjdzie jeszcze kilka ładnych aut, nie śpieszy mi się, nie potrzebuję auta na już z chęcią zobaczę nową Megane, nie wiedziałem że ma wyjść nowy model, dzięki Pływak.
pzd
george.
Jak ma być coś bardziej małego i zwinnego, to może RCZ, GT86 lub BRZ – jeśli ma być nowy. Jeździłem ostatnio Megane GT (205 kucy) i jest całkiem przyjemne - to zupełnie coś innego niż AR, ale Renault Sport bawiło się układem kierowniczym. Jako dodatek do zwinności ma jeszcze 4Control - warto się przejechać.