Czy taki tlumik jest dostępny ?
Czy to po prostu końcówka sama przykręcana do tlumika ?
Printable View
Czy taki tlumik jest dostępny ?
Czy to po prostu końcówka sama przykręcana do tlumika ?
Nie. Do jtd były tylko "kraniki" :lol:
Ale ktoś już pisał że do jtd wrzucił tłumik z V6 i jeździł :) możesz też zawsze sobie zrobić tjun :) jakąś końcóweczką.
Pytanie czy ten z V6 wchodzi plug and play czy trzeba coś modzic?
Chyba P&P. Pokop na forum. Nie pamiętam kto to montował, znaczy widzę to przed oczami ale niku nie mogę skojarzyć :D może ktoś pomoże? Ta zglebiona z okolic Łodzi/Piotrkowa. Miała zendera i 18" speedline.
Też rozmyślałem nad tłumikiem od v6 do jtd, czytałem, myślałem, już prawie kupiłem zamiennik asso ale jednak zrezygnowałem. Dużo się o tym na forum pisało a ostatecznie nikt tego nie zrobił, ludziska przespawywali tylko koncowki od v6 do tłumika z jtd. Tłumik do jtd jest przelotowy a do v6 komorowy, nie wiadomo jak to wpłynie na silnik i osiągi, nie wiadomo, czy taki tłumik się nie zatka sadzą. Ostatecznie kupiłem przelotowy tłumik z nierdzewki firmy magnaflow i podwójną końcówkę, zmiescilem się w 500zł a tłumik przeżyje auto.
Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
Proex ma dedykowane tłumiki do 2.4 i można wybrać różne końcówki w tym podwójna dwururke wejdź sobie na stronę i sobie popatrz
Proex ? Ale wiesz z doswiadczenia?
Kilka lat temu jak zamówiłem podwojny wydech do 9 to przysłali mi części do pospawania
W dodatku trójnik mieli pod kątem 90st. Tragedia.
Jesteś ich pewny ?
Niestety ja u nich nic nie zamawiałem jeszcze natomiast kolega kupił końcowy Wydech i sobie chwali
Ok no widzę że zdania są mocno podzielone ogólnie uważam że tłumik końcowy może zrobić każdy tłumikarz u mnie w Łodzi jest kilka firm które się oferują ale 3xC proex oferuje tłumiki za ułamek tego co chcą ludzie stacjonarnie. Więc wybór należy do właściciela czy zamówi tłumik z proex jeśli coś nie będzie pasować odeślę do poprawki czy pojedzie do gościa który krzyknie za końcowy tłumik około 500 zł przynajmniej kiedy ja się orientowalem takie były ceny
Ty pamiętasz tak a ja jednak inaczej a uwierz przekopałem całe forum w poszukiwaniu chociaż jednej osoby, która potwierdzi, że tłumik od V6 nie sprawi problemu w jtd. Jeśli twierdzisz, że jest inaczej to zacytuj taki post :D W każdym razie nie bez powodu seryjny tłumik jest przelotowy i ja bym przy takim pozostał.
No to pokopałem i masz rację :) on miał jednak tylko końcówkę.
Dobra, ale mam inną potwierdzoną informację. Owczar jeździ trzeci rok na sebringu dedykowanym do 166 V6. A ma przedliftowego jtd. Tłumik nie jest na pewno przelotowy.
I o ile się jeszcze nie mylę owczar przypadkiem też tego nie wrzucał ?
I tak w ogóle cicho się zrobiło gościa długi czas nie widać ...
Przede wszystkim trzeba się zastanowić nad sensownością takiej przekładki pod względem finansowym. Nowy tłumik do v6 kosztuje kilka razy więcej niż do jtd, przy czym jest to zwykły tłumik, który za jakiś czas zgnije. Używki też osiągają astronomiczne kwoty jak za coś co się składa głównie z rdzy. Lepsza opcja to płaski tłumik z nierdzewki i dospawanie wybranych końcówek. Taki tłumik przeżyje auto a cena jak najtańszy zamiennik do v6. Jedyny sens zakładania tłumika od v6 to jak wala się taki po garażu.
Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
Dokładnie tak jest :) choć niektórzy jeszcze się decydują na oryginał żeby dźwięk nie uległ zmianie.
Ja bym wolał coś plug&play.
Bez wspawywania.
W jtd aby dźwięk uległ zmianie to trzeba się namęczyć i pogłówkować. To nie wolnossąca benzyna. Śmiem twierdzić, że tylny tłumik można wywalić całkiem i nie wpłynie to na dźwięk. Trzeba wywalić wszystko co za katem albo i kata, aby wydobyć trochę dźwięku.
Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
Dźwięk to jedno. Aspekt wizualny do druga sprawa.
Jest sporo jtd z podwójną końcówka wiec myślę że jest dostępna jakis standardowy tlumik.
Skoro tak myślisz to poprostu podaj do niego linka a pewnie nie jeden chętnie skorzysta.
Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka