-
Gasnie po odpaleniu
Witam.
Po odpaleniu Spidera id razu gasnie. Gdy odpale drugi raz auto normalnie juz pracuje. Po ruszeniu zaczyna delikatnie szarpac i nie ma mocy tak jak powinna. Po przelaczeniu na gaz wszystkie problemy znikają. Natomiast po dlugiej jezdzie po miescie potrafia zafalowac obrpty na dojezdzaniu do swiatel. Panowie co to moze byc? Przeplywomierz czy moze jednak pompa paliwa. Mial ktps z was cos podobnego. Z tym zapalaniem to w sumie jest problem od okolo 2 lat z tym ze kiedys tp sie zdarzalo co trzeci lub czwarty raz a nawet rzadziej. Teraz natpmiast jest to za kazdym razem. Natomiast falowanie zaczelo sie w tym roku.
-
Nie w alfie ale miałem tak w mitsubishi, za pierwszym razem po odpaleniu gasł, poza tym brak mocy itp. Po zdjęciu przelewów okazało się, że prawie nie wraca paliwo bo pompa podawała go tak mało, że wszystko szło do silnika. Po wymianie pompy silnik dostał takiego kopa, że moja głowa prawie wylądowała w bagażniku [emoji6]
Wysłane z mojego CAM-L21 przy użyciu Tapatalka
-
No wlasnie ja tez obstawiam pompe. Da rade kupic nowa pompe? I gdzie ona sie znajduje w Spiderze.
-
Witam ,mam podobne objawy ale w TS ie ,gasnie po odpaleniu i czasem po wysprzegleniu przed zatrzymaniem tez obstawiam niewydolna pompe albo zawor zwrotny w niej, w piatek jade na warsztat ale mechanik upiera sie ze to wina przepustnicy bo pompa elektryczna caly czas podaje paliwo
-
Jak rozwiążesz problem i bedziesz wiedzial co bylo to napisz :) pójdę tym samym tropem.
-
Wie ktos jak sie dostac do pompy paliwa w Spiderze? Wzwyklych alfach to normalnie jest pod tylnym siedzenie m. A w Spiderze?
-
witam ,winny gasniecia okazal sie przewod odpowietrzajacy silnika ,20 cm rurki gumowej za 8zl
-
który to przewód? i co konkretnie odpowietrza.
-
srednio na tym sie znam ,tak mi powiedzial ze odpowietrzajacy ,wygladal na dobry i caly ale po odpaleniu go zasysalo zmiekl ze starosci .sr 10 mm idzie do silnika ,to nie ten co idzie z rury dolotowej od filtra
-
-
W ktorym miejscu jest ta odma? Sprawdzilbym u siebie...
-
W 2.0TS ph1 są 2 przewody z dolotu do pokrywy zaworów oraz drugi do przepustnicy. Nie jest to klasyczna odma, ponieważ ten układ stanowi obejście przepustnicy i odpowiada za wolne obroty. Silnik krokowy na przepustnicy reguluje przepływem powietrza w tych przewodach, jeśli będą niedrożne silnik zgaśnie, a nieszczelne spowodują falowanie. Sama zmiana przekroju tych przewodów wpływa na zachowanie silnika po odpaleniu, mam przewód dolotu z ph2 z mniejszą średnicą i na zimnym zawsze silnik się lekko dławi zanim złapie obroty. Ph2 to nie dotyczy.
-
Temat gasniecia uwazam za zamkniety bo znalazlem przyczyne. Ja u siebie mam przerobiony w TSie dolot na nierdzewny i po przerobce waz od silnika do ruty byl na styk. Zacisnalem opaskami ale jedbak z czasem zronila sie nieszczelność i przez to falowaly obroty a na zimnym zawsse za pierwszym razem po odpaleniu gasl. Teraz nie gasnie i ladnie trzyma obroty. Dzieki wszystkim za wskazowki :)