Witam !
Jak w temacie. Okopcone strasznie, na myjni w standardowych trybach nie domywa mi tej sadzy...
A czyste dwa okrągłe działa wyglądają zacnie :cool:
P.S.
pierwszy post; od tygodnia dumny posiadacz Stelvio visconti green ;)
Printable View
Witam !
Jak w temacie. Okopcone strasznie, na myjni w standardowych trybach nie domywa mi tej sadzy...
A czyste dwa okrągłe działa wyglądają zacnie :cool:
P.S.
pierwszy post; od tygodnia dumny posiadacz Stelvio visconti green ;)
Poddanie nie wchodzi w grę - muszą lśnić :D
ktoś coś ?
Pasta aluchrom k2 i będzie pico bello. Ja używam płynu do czyszczenia kolektorów wydechowych oraz wydechów ze stali nierdzewnej autosol antiblau, ale jest kilka razy droższy od aluchromu (jedyne co to naprawdę lekko się nim czyści i efekt jest długotrwały). Końcówkę od środka możesz najpierw wyczyścić płynem do kominków np.
Zgadzam się. Jeśli zabrudzone z zewnątrz to trzeba umyć ile się da i później pasta K2 na szmatkę i pucowanko.
Pasty nie żałować, dobry efekt jest gdy się jej obficie nałoży.
wełna stalowa i pasta autosol będzie tak ;-)Załącznik 252747
Myję lancą na bezszczotkowej myjni.
A poza tym, to trzeba wymieniać regularnie olej w tłumiku ;) :
https://youtu.be/1k-PN-iQOFo
Jak są bardzo zabrudzone końcówki, to płyn do felg np. K2 Roton i gąbka. Może być taka kuchenna za złotówkę.
można i tak całość - i przy dbaniu taki efekt sie utrzymuje
Załącznik 257137
Załącznik 257138