-
Szarpanie
Witam, mam problem z silnikiem 1.9 jtd 8v 120km. Moja alfa 147 fl zaczęła się dziwnie zachowywać, po przekroczeniu 70-75*C przy obrotach od 1500 do 2000 zaczyna szarpać samochodem, problem występuje tylko na ciepłym silniku, na zimnym jest wszystko w porządku. Problem znika po dodaniu gazu lub po zdjeciu nogi z gazu. Dopóki trzymam jednostajnie gaz w okolicach tych obrotów będzie tak ją cały czas szarpało. Ktoś się spotkał z czymś takim?
-
-
Chyba nie, mogę to jakoś sprawdzić? Może poprzedni właściciel zaślepiał.
-
To zaślep i się przejedż to dość typowa usterka
-
Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o kwestie silnikowe, nawet tak nieobeznana osoba w temacie jak ja da rade to samemu zaślepić czy lepiej udać się do kogoś bardziej doświadczonego?
-
Lepiej udać się do kogoś doświadczonego. Powinni zobaczyć Ci to od ręki ;)
-
Jeszcze jedna sprawa, zapomniałem dodać w pytaniu, po zakupie auta nie było praktycznie paliwa w baku, byłem zmuszony zatankować na jakiejś stacji NONAME, po zatankowaniu tylko 3 litrow paliwa komputer wywalił błąd "water in diesel fuel filter" po czym odpalił, może to też być filtr, czy to zupełnie inna bajka?
-
Po zakupie olej i filtry to raczej profilaktycznie do wymiany [rozrząd].Nie wiadomo nigdy co było robione
-
Jak kolega Tomano wspomniał, zaleca się wymianę zestawu filtrów w tym filtra paliwa, ale nawet po wymianie może Ci się pojawić ten komunikat. Pod filtrem paliwa jest śrubka, którą należy odkręcić, wtedy wyleje się woda i wszystko będzie ok. Mogę dodać, że jak ostatnio pisałem z PabloGarageto wymiana wszystkich filtrów i oleju, to koszt 400,00 zł.
- - - Updated - - -
Najlepiej podjedź na serwis i sprawdź czy nie czekają Cie wydatki. Ja kupiłem jako drugie auto w zeszłą niedziele, a we wtorek ładuję 4 tysiące ;) Wymiana sprzęgła w tym właśnie filtry itp...
-