Prawdopodobnie w tym roku zostanie zaprezentowana Alfa Romeo C-suv (Kamal).
Ma być na płycie Jeep Compass, więc będzie z napędem na przód lub 4x4.
Znając tempo Włochów do produkcji wejdzie w 2020 roku, a pełnej sprzedaży w 2021 r.
Printable View
Prawdopodobnie w tym roku zostanie zaprezentowana Alfa Romeo C-suv (Kamal).
Ma być na płycie Jeep Compass, więc będzie z napędem na przód lub 4x4.
Znając tempo Włochów do produkcji wejdzie w 2020 roku, a pełnej sprzedaży w 2021 r.
Oby przyspieszyli tempo, jeśli chcą ruszyć w Europie ze sprzedażą.
Jeśli faktycznie wybrali platformę Jeepa - to wiadomo, że idą po kosztach i po pierwsze - samochód będzie przednionapędowy a po drugie nie będzie miał szans pozamiatać konkurencji pod względem prowadzenia, jak to ma miejsce w Giulii i Stelvio. Stawia to pod znakiem zapytania wypuszczenie wersji Q. Nie wiem czy to dobry ruch ale oznacza jedno - rozczarowują ich wyniki sprzedaży nowych modeli i chcą żeby najmniejsza Alfa była przede wszystkim tańsza w produkcji, pewnie też cena będzie bardziej konkurencyjna niż w przypadku większych modeli.
Bmw x1 i x2 też są przednonapędowe. Nie jestem pewny czy w Suv napęd na tył jest dobrym wyborem.
Przedni napęd z dołączonym tyłem jest bardziej uniwersalny, przy czym sam przedni napęd sprawdzi się lepiej w codziennym użytkowaniu. Wiadomo, zawsze znajdą się marudy, co będą krytykować każde rozwiązanie (co niektórym tylny napęd w Giulii bardzo przeszkadza w zimie przecież). Być może dzięki temu będziemy widywać więcej Alf na ulicach.
Tak, bo crossover na bazie bardzo przeciętnego corssovera to gatunek alf, który z chęcią będziemy widywać na ulicach...
Jeździłem tym nowym compassem i jeśli chodzi o stylistykę to włosi to jakoś to wizualnie zreanimowali ale reszta to był dramat, i nie jestem w stanie zrozumieć kto może kupić takie coś do miasta z przeświadczeniem dokonania dobrego wyboru. Będą musieli przeorać to auto od podstaw żeby ktoś chciał to rozważyć jako alternatywę dla X1.
Niech pokazują jakieś EV lepiej, bo przy obecnych prognozach dla rynku moto, to słabo widzę przyszłość tej firmy w ciągu dekady.
Terminy w koncernie FCA to akurat pojęcie względne. Już nie mówiąc o Giulii która opóźniona była o parę lat, to nowa Giulietta już powinna być co najmniej zaprezentowana na targach i wchodzić do sprzedaży. Z tym C-SUVem może być różnie, trzeba czekać tylko nie wiadomo ile. Może pare miesięcy, może 2 lata, nie wiadomo.
W nowym numerze tygodnika MOTOR twierdzą, że w marcu będzie premiera nowego, kompaktowego SUV-a Alfy. Jeśli tak faktycznie będzie - w co osobiście wątpię - to trzeba przyznać, że wszelkie przygotowania są trzymane przez Alfę w ścisłej tajemnicy.
Pamiętasz, że zdjęcia Giulii "wyciekły" dopiero przed samą premierą, pomimo starań wielu ludzi i ogromnego zainteresowania? Tylko, że Motor nie jest dla mnie miarodajnym źródłem wiedzy i sprawdzonych informacji. To jest auto stosunkowo mniej wyczekiwane i tutaj nie trzeba aż tyle zachodu, żeby je utrzymać w tajemnicy.
Tylko, że jakoś nie widziałem zdjęć zamaskowanych mułów, mogących być tym autem. Więc ta premiera na marzec może być nieco na wyrost.
Nie obraziłbym się na takiego crossoverka.Stelvio jest dla mnie za duże,takie trochę zbyt rozdmuchane.Przesiadając się czasem ze swojej 166 do Miciaka mojej mamy nie czuję jakiegoś bólu,mimo 182 wzrostu.Bagażnik rzadko kiedy zapełniony do połowy-nie jestem zwolennikiem wozenia połowy domu na wszelki wypadek..Kobietę mam drobną, córeczka ma 3 lata ,więc nawet gdyby wzrost odziedziczyła po tatusiu to mam jeszcze kilkanaście lat luzu ;)
Dla mnie byłoby to autko idealne ;)
https://moto.rp.pl/parking/20920-pre...LFvX4C1wNksGkw
Ile w tym prawdy nie wiadomo.
Alfa Romeo Giulietta – premiera nowego modelu w marcu podczas targów w Genewie.
Alfa Romeo Stelvio – nowe, dodatkowe wyposażenie. Start w okolicach września.
Alfa Romeo Gulia – niewielka modernizacja. Premiera pod koniec trzeciego kwartału.
Alfa Romeo Rombo – nowy crossover na bazie Fiata 500X i Jeepa Renegade. Prezentacja w czwartym kwartale 2019 r.
Premiera Nowej Giulietty na platformie Giulii i z napędem na tylną oś jest po prostu niemożliwe - model byłby strasznie drogi w produkcji i ceny kosmiczne - w Europie by się nie przyjął. Zresztą nie widać żadnych mułów a tu podają, że sprzedaż od czerwca - bajki dla grzecznych dzieci. W najlepszym wypadku zrobią głębszy lift starego modelu i będzie NOWA GIULIETTA ale i w to wątpię.
Nowy Crossover - jeśli miałby być na platformie 500X to znaczy, że będzie to podniesiony następca MITO i to tego na pokrewnej podłodze, czyli tani w produkcji. Jeśli taki dziwak ma ruszyć sprzedaż w Europie i będzie najtańszym modelem w gamie to jestem ZA - nawet jak nie ma szans z tymi genami na wybitnie dobre prowadzenie. Kobitki to jednak i tak kupią ;) Tu możliwa jest szybka premiera, bo i podwozie gotowe, samo nadwozie moze i w 2018 ogarneli, jak zobaczyli słabe wyniki Giulii i Stelvio i postanowili ruszyć czymś Europę.
Lifting Giulii jest pewny, przy okazji wprowadzą pewnie silnik 1,3 FIREFLY.
Jakby powyższe spekulacje okazały się jednak prawdą i na Europę wejdą jednocześnie dwa małe modele Alfy - to jestem pewien, że w 2020 roku sprzedaż marki przekroczy spokojnie 200 tyś. sztuk.
Mamy naszą nową Giuliette, kolejny lifting trupa. W sumie czego innego można się było spodzieważ. Nowa Giulietta zaplanowana na 2022, czyli pewnie w 2025 zobaczymy jakiś koncept, może... Równoznaczne jest to że nowa GTV, C-SUV i te inne ,,plany" to również fikcja. http://www.cars-power.com/news/alfa-...Y-EicOxNCkadKs
Nowy kolor i parę sreberek to przecież żaden lifting. Mam nadzieję, że w tym artykule goście nie wiedzą co piszą a sporo na to wskazuje, bo TBI zostanie na pewno wycofany gdyż nie spełnia nowych norm.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Panowie, weźcie tylko pod uwagę jeden bardzo ważny fakt, który implikuje całą resztę - nie żyje Sergio Marchionne, a stery AR po nim przejęli amerykanie. Teraz planowanie i produkcja może wyglądać inaczej, tzn. wcale nie musi być tak, ze od zapowiedzi do prezentacji znowu miną lata.
Też uważam, że w marcu mogą co najwyżej pokazać kolejny lifting Giulietty (nowe malowania "Verde Visconti", zderzaki, felgi, wyposażenie), ale mają nową, nowoczesną platformę Giorgio - koncern nie jest wcale ograniczony rozmiarami segmentów. Taka nowoczesna platforma pozwala budować na jej bazie, zakładam, że modele od segmentu B, aż do E + SUV* - co tylko sobie wymyślicie, więc Giulietta cross RWD jest prawdopodobna, ale nie szybko :)
L.
FCA miało podać nowy plan, lecz nic się nie ukazało.
Wszystko wskazuje, że w Genewie pokażą ostatnią serię na do widzenia i w połowie roku zakończą produkcję.
Jeśli wycofają Giuliettę a nie wyjdzie nic w zamian w 2019 , to Alfa stanie się marką luksusową bo sprzedaż spadnie do poziomu zbliżonego do Maserati ;)
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wygląda na to, że w Genewie Alfa faktycznie pokaże małego SUV-a i do tego jeszcze dużego :) Jak chcą ruszyć sprzedaż w Europie i Stanach jednocześnie, to dobry ruch. Oby tylko produkcja chociaż tego małego ruszyła jeszcze do połowy tego roku.
Tutaj
https://www.clubalfa.it/52454-alfa-r...ebbe-debuttare
piszą, że premiera ma być na targach Los Angeles Motor Show 2019, to wypada na koniec roku.
https://www.motor1.com/news/306077/a...e-geneva-2019/
“Alfa Romeo will be at the Geneva Motor Show in full force with our award-winning lineup and something new up our sleeves as well. We're excited to show everyone a taste of what’s next in the world of Italian performance and luxury. Stay tuned on March 5 to see a glimpse into the next chapter of Alfa Romeo's legendary story.”
Czyli cos nowego chca faktycznie pokazac.
O nowym modelu w Genewie pisała już autogaleria i autokult. Oby mieli rację. Jeśli mały SUV jest oparty na 500X to łatwo było ukryć muła.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Przypomina mi się sytuacja z Giulią. ,,Już, już za moment, na następnych targach". I tak przez 5 lat. Tylko że teraz już są na takim poziomie że przekładają to przed targami, tak jak teraz z tym Los Angeles.
Tutaj też piszą, że już 5 marca ma być pokazany kompaktowy SUV - https://soymotor.com/coches/noticias...ginebra-960585
A po angielsku też tu:
- https://carbuzz.com/news/confirmed-a...odel-at-geneva
- https://www.auto123.com/en/news/alfa...to-show/65607/
- https://www.digitaltrends.com/cars/a...eva-auto-show/
- https://www.carscoops.com/2019/02/al...ng-new-geneva/
Ale czy to będzie nowy model, czy mocno odświeżone Stelvio/Giulietta... kto to wie :-)
L.
Oczywiście jeszcze jest kilkanaście dni ale takie rzeczy zawsze ogłaszają dużo wcześniej. Jeśli chcą osiągnąć efekt zaskoczenia, to nie tędy droga. Nie każdy się interesuje targami a dużo więcej osób czyta i przegląda prasę.
Jeśli pokażą coś, co wielu ich pracowników dementuje, to muszą zmienić strategię. Ale jeśli pokażą coś całkiem nowego, w sensie nowego modelu produkcyjnego, to są mistrzami kamuflażu:)
W ciagu ostatnich dni obiło mi sie o oczy/uszy ze Giulietta dostanie nieco słabsze 2.0 z Giulii. I ma to być ostatni lifting.
C-SUV jeśli się pokaże to tylko jakiś prototyp z rozpoczęciem produkcji na przełom 2019/2020.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wprowadzać nowy silnik i to tak mocny, żeby zaraz kończyć produkcje? Nie ma w tym logiki, więc mało to prawdopodobne. Chyba, że starą Giuliettę będą tłuc jeszcze kilka lat ale wtedy trzeba by zmienić cała paletę silnikową a nie tylko nsjmocniejszą opcję.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ma być okrojony do ok 175 koni.. wiec jaki mocny?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
To by była już głupota do potęgi, wprowadzać dwulitrowego smoka i obniżać moc do poziomu 1,4 Turbo. Dlaczego nie zastąpić od razu TBI i wprowadzić dwóch wersji mocy ?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie możliwe. Mają 1,3 TB 180KM. Jakby chcieli tłuc dalej Giulietta to by włożyli go już od ubiegłego września.
Wygląda na to że nici z C-SUVa w Genewie: http://www.alfaromeopress.com/press/...nal-motor-show
:(
Mozna powoli pochować ta markę..
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tez tak myślę. Nowy CEO nie podziela wizji Sergio i może się okazać, że za kilka lat Giulia i Stelvio w ogóle nie doczekaną się godnych następców i marka wróci do produkcji aut FWD na gotowych platformach z innych aut grupy FCA.
Przy takiej sprzedazy Giulii i Stelvio noe ma za co stworzyc nowej lini produkcyjnej.. maly suv by to teraz uratowal, za rok czy 2 moze byc juz mocne przesycenie rynku tego typu samochodami i znow. Trzeba bedzie szukac od nowa ratunku dla marki.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Na moje oko pójdą w kierunku dwóch mniejszych suwów na bazie Jeepa. Czyli platformy przednionapędowe lub opcjonalnie dołączany tył.
Technika ze stelvio ma być wykorzystana w dużych Jeepach.