Bo może mi umknęło, a widzę, że Veloce tylko na ON. Jeśli było to wątek do kosza proszę.
Printable View
Bo może mi umknęło, a widzę, że Veloce tylko na ON. Jeśli było to wątek do kosza proszę.
Ło Panie Tbi już chyba zeszły rok wycofali jak sie myle niech ktoś mnie poprawi.
- - - Updated - - -
Jak nie chcesz ON to to może Cie zainteresować:)
https://autokult.pl/33252,alfa-romeo...a-niz-oryginal
To, że wycofali to wiem, ale myślałem, że coś innego benzynowego dadzą, a tu ino ON.
Normy spalania pewnie już nie te ale sie ciesze że Tbi ma tak duży potencjał jeśli chodzi o jakieś modzenie i ogólnie wytrzymałość samego silnika jest spoko mając Toyote Celice 1.8VVTI 143km z wadą silnikową to TBI to jest Cyk Fuch.:)
I z tego co widzę to pojawiła się nowa kompletacja. Np. żółte dodatki (zaciski, paski z tyłu, z przodu, obszycia żółtą nicią w środku). Ciekawe.
Z benzyn został tylko podstawowy 1,4 T-Jet. Straszna bieda.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja się zastanawiam, jak oni ze starego poczciwego T-Jeta wyciągnęli E6 d-temp. Przecież to jeszcze wtrysk pośredni.
Jeśli się tak stało, to ten silnik ma dopiero potencjał, no powiedzmy eco-potencjał.
Mają być silniki 1.3 na bezpośrednim wtrysku i być może coś ok 1.0 też na bezpośrednim wtrysku./mam nadzieję ,że nie 3 cylindry/
No nikt nie wiedział, ja odkryłem ten ciekawy fakt. Wątek pozostaje.
Wycofali Giuliettę QV 1.75 TBI?
To się nowości dowiedziałem... Jedna z bardziej udanych konstrukcji silnikowych Fiata na benzynie z prawilną mocą.
Coś słychać o następcy silnika czy zostaną tylko 1.4?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jakby miały być nowe silniki to już w tym roku modelowym by się pojawiły. W 500X już są i 1.0 ma oczywiście 3 cylindry ale on ma 120KM i bez sensu go wprowadzać jak jest T-Jet.
Ten cennik wygląda już na wygaszanie modelu - zostawili diesle, bo we Włoszech dobrze się sprzedają i są przygotowane pod nowe normy. Tam, gdzie trzeba było zainwestować (nowe benzyny) już odpuścili. W przyszłym roku pewnie zakończenie produkcji... A szkoda, bo po wycofaniu Mito, Giulietta mogła by zostać "tanią Alfą" dla początkujących/mniej wymagających ale musiałaby być regularnie modernizowana w większym zakresie niż do tej pory.
Normy euro.
Daj sobie spokój z tym tartarini.
Założyłem i dałem se spokój. Nie wiem, że mam instalkę. Dużo jeżdżę. Bez gazu koszty byłyby zbytu duże. Auto mam nowe. Innej instalacji nie założę na gwarancji bo mi ja zabiorą. A nie mam zamiaru, czasu ani siły kopac się z koniem i udowadniać im po sądach, że mimo że se zalozylem instalke w niezależnym zakładzie, to nie tracę gwarancji. A z drugiej strony nie slysze, żeby te instalki się jakos sypaly masowo. Grzebanie samodzielne w instalacji i ustawieniach mnie nie interesuje. Miałem w bravo te inst i nie było problemów.
Co do gazu się nie wypowiem. Ale też mnie to dziwi, że potrzebny jest dotrysk. Natomiast zastanawia mnie, czy ma GPF. Przy pośrednim, to raczej nie musi.
Ogólnie, jeśli im się udało osiągnąć normy dla 1,4 bez bezpośredniego wtrysku, to chapeau bas. Silnik prosty, bez wodotrysków i trwały. To zresztą wszyscy wiemy.
Natomiast, co do cennika to jest na stronie Alfy. I faktycznie, VELOCE to tylko teraz na ON.
I tylko 170 KM...
Cieszę się, że się załapałem jeszcze na "normalne" VELOCE, martwi niestety brak alternatywy "w razie czego"...
Alfa zmieniała na swojej polskiej stronie prezentację Giulietty. Może też i innych modeli, ale nie patrzyłem. Wreszcie wygląda to ciekawie i zachęcająco. Ten zielony butelkowy kolor też fajny. Taki nietypowy dla Alfy. No i można obejrzeć Veloce z żółtymi dodatkami.