Panowie potrzebuje wymienić cała półoś lewa ponieważ krzyżak już na wyginieciu. Panowie jak się za to zabrać? Trzeba odkręcić podpore te 4 śruby?
Printable View
Panowie potrzebuje wymienić cała półoś lewa ponieważ krzyżak już na wyginieciu. Panowie jak się za to zabrać? Trzeba odkręcić podpore te 4 śruby?
Nie wiem czy masz to nadal aktualne, ale owszem odkręcasz podporę półosi (w 147 kolegi były chyba trzy śruby naokoło łożyska, nie pamiętam teraz), odkręcasz nakrętkę piasty i wybijasz sworzeń dolnego wahacza. To wystarczy do wyjęcia lewej półosi.
Ja mam taki problem po wymianie lewej półosi kompletnej w 147 1.9 uszkodzony został czujnik ABS. Nowy zakupiony nie pasuję, wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Mechanik twierdzi, że ta półoś jednak nie pasuję z tym czujnikiem i znowu chce wymieniać całą półoś.. Jest jakiś inny sposób na to, inny czujnik może?
Trzeba kupić właściwą półoś bo zapewne masz kupioną od alfy 156 a w sklepach błędnie twierdzą że pasuje do 147
A nie podejdzie sam przegub półosi? Trochę nie uśmiecha mi się znowu kupować kolejnej półosi...
A to kto dał dupy kupując część? Mechanik?
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Ja półoś zamówiłem, sugerując się po tych informacjach..
Zastosowanie :
Alfa Romeo 147 1,9JTD 115KM/140KM - produkowany w latach: 11.2003->
Alfa Romeo 147 1,9JTD 120KM/150KM - produkowany w latach: 01.2005->
Alfa Romeo GT 1,9JTD 150KM - produkowany w latach: 01.2003->
Według tych danych raczej powinna pasować do mojego modelu 147/1.9/150KM..
To oddaj do sklepu gdzie kupione iż błędną przysłali. Niech wymieniają na prawidłową.
Podawałeś VIN przy zakupie do sklepu?
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Ale jak już ją zamontował to jak odda? Przecież nikt już tego nie przyjmie.
Ta część półosi jest taka sama w 147 i 156
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Kiel...46307865/17787
Witam, mam problem z wyjeciem lewej półosi (tej krótszej) ze skrzyni 6, diesel 140hp. Problem polega na tym, ze mimo wykręcenia czterech śrub półosi przy skrzyni pozwala jedynie na wysunięcie półosi na jakis centymetr;( i nie idzie dalej, czy jest tam jakiś pin czy inne rozwiązanie?
4 śruby przy skrzyni? Wykręciłeś mocowanie uszczelniacza, tak?
Przegub wewnętrzny ma na swoim końcu taki pierścień rozprężny który blokuje półośkę w wielowypuście w dyfrze. Obracając półośkę "obstukuj" ją młotkiem w po obudowie przegubu - wyjdzie na 100%.