tak jak w temacie szukalem caly dzien i nie mam pojecia gdzie to jest z gory thx
Printable View
tak jak w temacie szukalem caly dzien i nie mam pojecia gdzie to jest z gory thx
Przekaznik od zamykania i otwierania znajduje sie pod konsolą środkową od strony pasazera (zółty) czesto pali sie w nim scieżka z powodu przedostawania sie do niego wody(najczęściej z cieknącej nagrzewnicy) to samo dotyczy sterownika monitorowania świateł który sie koło niego znajduje kolor zielony.Ja miałem taki problem ze jak ręcznie zamknałem wszystkie drzwi to otowrzyłem a w przypadku zamykania centralny zamek nie działał wlutowałem scieżke w wspomniany przekaźnik i jest ok
Swieta racja staly numer centrala
moj problem polega dokladnie na tym ze komputer nie pokazuje mi lewych tylnich drzwi czy sa otwarte czy zamkniete do tego centralny nie dziala ani z pilota ani recznie kluczykiem i nie mam pojecia co z tym moze byc pod komputer jak auto zostalo podlaczone wogole nie ma polaczenia z centralka;/
A gdzie jest ta centralka w 2.4 JTD?
Nie mogę jej znaleźć.
Nikt nie pomoże?
Koledzy centralka zamka znajduję się w tylnej półce pod trzecikm światłem stopu ;) przekaźnik to przekaźnik a centralka to centralka ;)
Koledzy,
podaję dokładną lokalizację tych modułów:
- moduł sterownika zamka centralnego M80 to żółta puszka na tunelu środkowym po stronie pasażera pod ICS'em.
- natomiast na półce pod lampą stop jest odbiornik zdalnego sterowania zamkami (i gdy jest alarm to jego uzbrajanie) - moduł M35.
Ta lokalizacja obowiązuje dla wszystkich rodzajów silników dla nadwozia przed FL.
a ja po przerobieniu kabla VAG KKL chcąc podpiąć się pod poduszki coś spieprzyłem i nie mogę teraz zamykać ani otwierać z pilota z kluczyka centralny działa. Gdzie są bezpieczniki od przekaźnika lub centralki? mam nadzieję że tylko bezpiecznik walnął :/
Ci bardziej spostrzegawsi zauważą: "Ej, ale fioletowy steruje światłami ale "plusem"!" -dlatego też w sterowniku przerobiłem sterowanie z "+" na "-".
Po prostu, przekaźnikowi podniosłem nogę i kabelkiem połączyłem do masy.
tak samo kabelkami w środku podłączyłem(zamiast na zewnątrz) niebieski i żółto-czarny z masą.
Zbędne kabelki usunąłem z wtyczek, zakładam że pomarańczowy po naciśnięciu hamulca, zamknie mi drzwi, dlatego też nie zastosowałem tego.
Biały który odpowiada stacyjce podłączyłem, ale nie widzę aby coś on wnosił, prawdopodobnie po zaniku napięcia na nim, odryglowuje drzwi.
Jak ktoś ma dojście do np wyświetlaczy radiowych od Opla, tam jest prawdopodobnie to samo złącze(nie chciało mi się taty opla rozbierać )
Jeżeli nie, z braku laku lepszy kit, używamy zwykłych "gold pinów"
Zdjęć brak, pokaże od razu efekt: (do rurek termokurczliwych polecam opalarkę/stacje HOT AIR, ew. suszarkę)
Read more: http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...#ixzz5S94peepLZałącznik 250788Załącznik 250788
- - - Updated - - -
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...66_2_0_ts.html