Witam. moja Giulietta na jałowym biegu lekko drga, widać to na lusterkach i czuć. Silnik równo pracuje. Co to może być?
Printable View
Witam. moja Giulietta na jałowym biegu lekko drga, widać to na lusterkach i czuć. Silnik równo pracuje. Co to może być?
Mam ten sam problem i słyszałem że to któraś z poduszek pod silnikiem. Ale muszę się wybrać do mechanika jakiegoś sensownego na potwierdzenie tej teorii więc na razie traktuj to z przymrużeniem oka[emoji6]
Witam
U mnie drgania ustały po wymianie rozrzadu. Pozdrawiam
Rozrzad był niedawno wymieniany. Przed wymianą też drżało .
U mnie podobnie, wymieniało go ASO (tak wiem to nic nie znaczy).
W 1.4 MA z manualną skrzynią jest dwumasa? Myślałem że nie ma.
Dwumasa na postoju też daje jakieś obiawy? Czy tylko przy przyspieszeniu?
Prawa poduszka silnika. Ostatnio przerabiałem ten motyw. Drgania były u mnie już od dłuższego czasu, najbardziej widoczne na prawym lusterku. Właśnie na postoju. Po wymianie wszystko ustało. Ba, jak się okazało drgania musiały być również podczas jazdy, ale się ich tak nie odczuwało. Wnioskuje to po tym, że po wymianie kiedy ruszyłem z miejsca, zdziwiło mnie, że w aucie jest ciszej:D
Właśnie u mnie też na prawym lusterku są większe drgania. W czasie jazdy nic nie odczuwam.
Cześć. Mam podobny problem.
U mnie te wibracje występują od jakiegoś czasu.
Ostatnio wymieniłem sprzęgła i dwumasę. I o ile poprawiła się kultura pracy silnika oraz nie ma mocnych szarpnięć przy odpalaniu czy wyłączaniu to jednak nadal czuć wibracje.
To takie rezonowanie dobiegające z kokpitu, podszybia wygładzające się z dodaniem gazu. Czuć je też delikatnie na kierownicy i widać u mnie akurat bardziej na lewym lusterku.
Podczas jazdy auto fajnie wygładzone jeśli chodzi o wibracje.
Tylko bieg jałowy lub jakieś wolne toczenie się..
Czy czas na poduszki?
Komplet?
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie.
Częstym problemem jest prawa poduszka olejowa. Dostep nie jest dramatyczny, a a potrafi się "rozlać".
Niestety nie jest najtańsza - od ok. 350 w górę.
Dokładnie o nią.
Coś takiego potrafi się zrobić:
Załącznik 275542
Pozostałe poduszki o ile pamiętam nie są juz olejowe i są tańsze, ale wystartowałem bym jesli już od tej właśnie.
Mozliwe, że wcześniej jesli były wibracje od skrzyni to ją wykończyły.
Dodam świeże doświadczenia przy swojej JTDM 2.0 - drgania na biegu jałowym były odczuwalne w postaci drżenia prawego lusterka (no i generalnie, było czuć, że silnik nie pracuje tak gładko jak kiedyś). Wymieniłem prawą poduszkę silnika, przy okazji też i poduszkę od skrzyni ("lizak"), bo okazało się, że też już była wymęczona. Wibracje ustały. Kupowałem w ricambi.pl, ta prawa poduszka OE wyszła za 360 zł.
Wymieniłem te dwie poduszki i pierwsze co zauważyłem, to inne odpalanie.
Łagodniej, prawie niezauważalne.
Jakieś wibracje jednak nadal są, choć już mniejsze. Może człowiek przewrażliwiony i chce by było jak w benzynie.
Wymienię jeszcze tą ostatnią, bo te dwie popękane jak widać na zdjęciach.
Ta olejowa to całkiem pęknięta guma i chyba olej wyciekł.
Czas robi swoje [emoji6]Załącznik 276554Załącznik 276555
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Panowie,w tej poduszce silnika nie ma oleju tylko glikol/płyn chłodniczy:D co nie zmienia faktu że jak wycieknie to nie będzie dobrze działać
JAki numer poduszki zamówiłeś?
Z korespondencji z ricambi.pl wynika że do diesli nie było poduszek "pozmianowych" tylko no powiedzmy - standard.
Zamawiałem od kolegi z forum po nr Vin. Nawet nie sprawdzałem nr OEM, ale poduszki Ricambi Originali.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka