Witam, samochód krzyczy o drugi przegląd i wymianę oleju i tu pytanie do kolegów którzy już są po, ile kosztowało i jaki zakres prac .
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Printable View
Witam, samochód krzyczy o drugi przegląd i wymianę oleju i tu pytanie do kolegów którzy już są po, ile kosztowało i jaki zakres prac .
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Nie robiłem, ale muszę wkrótce. W Warszawie rozstrzał od 1200 do 1800. Olej, filtry i zmiana płynu hamulcowego.
Wysłane z mojego SM-A605FN przy użyciu Tapatalka
Ja za drugi przegląd zapłaciłem 900zł z hakiem. W cenie: olej (5l), filtry (oleju, powietrza, kabinowy). Mechanik powiedział, że przy moim przebiegu (19tys.km) zmiana płynu hamulcowego jeszcze nie jest konieczna, więc odpuściłem.
Może masz młode auto. Płyn hamulcowy wymienia się nie ze względu na przebieg, tylko na czas (w którym mógł wchłonąć wilgoć). Zwykle co dwa lata.
Wysłane z mojego SM-A605FN przy użyciu Tapatalka
Z tą wymianą płynu co 2 lata to jest delikatnie mówiąc przegięcie :D
Sa mierniki do sprawdzania zawartości wilgoci.. po 10 latach często jest wynik 0.
Natomiast samym procesem wymiany można niekiedy więcej szkód narobić zwłaszcza w starszym aucie.
Właśnie się umówiłem na 07.10.br. Jakoś tak przeleciało te 30 tysięcy. Podobno ma być około 1200 zł.
2300zł u Dukiewicza, przegląd plus wymiana klocków na przodzie. Ogólnie drogo ale fakt wszystko ok. dostałem Subaryne na czas przeglądu - paździesz straszny (nowy forester)
Jak zwykle , rozstrzał cenowy zatrważający .
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Olej, filtry, płyn hamulcowy - 1530zł po rabacie w Bydgoszczy
Zasada w KRK 1630, zakres jak u kolegów wyżej.
u mnie po 46000km 2,2 veloce - niecałe 900zł - Opole. Do wyboru był jeszcze wrocław cena 1250 z autem zastepczym.
Ja właśnie jestem w małym szoku bo przegląd przy 60k bez wymiany płynu hamulcowego CarSerwis wyceniło na 1800zł brutto. Jutro szukam innego serwisu, może uda się coś taniej..
na pewno warto popytać- kwestia też co jest w planie serwisowym do wymiany a to już zależne od wersji silnikowej
Szczecin, jestem już umówimy , 1300 zł jeśli będą wymieniali płyn hamulcowy ( sprawdzą go) , jeśli bez trochę mniej .
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Gdyby był ktos zainteresowany:)
Warszawa 2.2 Diesel, przegląd przy przebiegu 60k, z wymianą oleju, ceny brutto:
Euromobil: 1000zł
Bołtowicz: 1100zł
CarSerwis: 1450zł (po negocjacjach) pierwsza cena 1800zł
Dukiewicz: 1900zł
Różnice polegają tylko na wycenie roboczogodziny, z tego co się dowiedziałem w podstawowej cenie w Carserwisie, 1800zł, a za robociznę ~900zł
Drugi przeglad Stelvio 280 z 22k kms, u dilera w Bawarii, ma kosztowac troche ponizej 400 euro. Zmiana oleju, filtra oleju, zmiana plynu hamulcowego, eventualne software update no i rutynowe "sprawdzanie" wielu komponentow, czyli w praktyce..... bull shit!
1350 zł w Szczecinie
Olej,filtry + płyn hamulcowy.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
ktoś robił 3ci przeglad po 45t tys w 2.0t ? oprocz oleju i filtra chyba swiece dochodza ?
Ja robiłem. Tylko olej i filtry.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czy ktoś z Warszawy pytał o wycenę u Szuby? szuba.com.pl
Można też wyszukać w google maps CNS Tadeusz Szuba
Problem jest taki, że płyn w zbiorniczku może mieć parametry w normie, ale już ten co znajduje się w zacisku i przy nim niekoniecznie. Zarówno w Stelvio jak i Giulii hamulce są ustawione na 80% skuteczności przedniej osi względem tylnej (w mojej ocenie tył powinien mocniej hamować) i w związku z tym przód się nagrzewa niesamowicie. Ja w Stelvio wymieniałem klocki i płyn po 16.000km.
Robiłem właśnie 2 przegląd w ASO w BB
Zrobiono następujące sprawy:
Wymiana olej,filtr,filtr kabinowy (filtry i olej kupiłem wcześniej w sklepie ASO)
Nowa śruba spustowa oleju
Sprawdzenie filtra powietrza (wymieniany był 13tyś km temu, został)
Wymiana klocków hamulcowych przód i płynu hamulcowego (klocki kupiłem wcześniej w ASO)
Dolewka mała płynu chłodniczego
Naładowanie aku (zostawili auto na noc a rano do odbioru)
Ozonowanie
Koszt roboty + płyn hamulcowy + śruba spustowa 557zł.
Do tego wcześniej kupiłem olej/filtry (nie pamiętam ile to kosztował, chyba 20% rabat dali) i klocki na 330mm tarcze (to akurat w Pol-car za ok 420zł)
A ponad-to z gwarancyjnych rzeczy dokończyli temat klapy bagażnika (teraz nie tylko mocno się otwiera ale dohamowuje na ostatnim etapie), oraz wymienili mi podłokietnik na nowy (oryginalny się odgniótł pod łokciem po roku użytkowania, dopiero teraz zdecydowałem się wymienić). Updatów dla mojego auta podobno nie było żadnych (ostatni raz updatowane kampania 8242 - BCM)
ale w ASO mam taki sam rabat, nie o to chodziło, wcześniej nie kupowałem nigdy. Po prostu, jak był lockdown we włoszech to brakowało niektórych części i transporty były wstrzymane - nie wiadomo było kiedy ruszą a ja wiedziałem że w maju muszę (i chcę) zrobić przegląd, tak więc przy okazji zakupów dla klientów na retrofity (obudowy pod manetki, przyciski ACC/Race) po prostu sobie kupiłem oleje/filtry.
A w ogóle nawet gdyby, to co, chyba moja sprawa?
Pytanie do kolegów o koszt 3 przeglądu , zostało mi 20 dni , a czujnik jakości oleju od 3 dni się odzywa i domaga zmiany.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka