Australijski servis ..https://www.caradvice.com.au/805137/...ver-cancelled/
Fajna strona ....polecam dla angielskojezycznych.
Australijski servis ..https://www.caradvice.com.au/805137/...ver-cancelled/
Fajna strona ....polecam dla angielskojezycznych.
Czarno to widze. Q5 z dieslem 2.0 mozna kupic juz za 145tys PLN. Widac ze Niemcy maja kryzys i walcza o rynek.
Jeśli nie zaczną robić liczb w sprzedaży, to każdy nowy model będzie wyrzuceniem pieniędzy w błoto.
Tonale ratuje to, że to będzie Compass więc koszty podzielą się na pół.
Już samo wejście w hybrydy będzie nie lada wyzwaniem dla budżetu FCA, a te mają się pojawić w przyszłym roku.
Rynek zrobił się trudny, bo sama uroda już dawno nie wystarcza, a w czasach eko osiągi uzyskiwane ze spalin też są drugorzędne.
Wydanie miliardów na badania i sprzedanie 100 tys. egzemplarzy to nie jest interes. Fuzja z PSA (Boże uchowaj Alfę) nie jest bez powodu.
Jak się nie zajmą marketingiem na rożnych płaszczyznach, który będzie sukcesywnie zmieniał obraz marki to nic z tego nie będzie...
Swiete slowa. Ci co kupuja sercem juz kupili albo kupia bez reklamy. Dobijaja mnie reklamy Alfy powolujace sie na emocje. One tylko odstaraszaja potencjalnych skodziarzy i fanatykow panzerwagenow.
Trzeba skupic sie na bezawaryjnosci, ktora Alfa ma od 15 lat bardzo dobra, oraz swietnych silnikach. Funkcjonalnosc tez nie jest zla.
No i przede wszystkim salony, w sensie podejście do Klienta. Jak kolega który się napalil na Stelvio opowiedział mi jak się umawia i prosi o jazdę próbną to ręce opadają... To też robi swoje, jakby mieli to czy sprzedadzą czy nie kompletnie w pompce
Nie będzie oferty, nie będzie sprzedaży.
Już fakt braku wyboru modelu sprawia że ludzie będą omijać salon.
Ktoś może chcieć kupić x5, pojdzie do BMW bo jest też x3 i się "przymierzy", jest też x4 i się "przymierzy". Sama możliwość tego wyboru sprawia że albo wchodzisz do salonu albo nie.
Tak jak nie robisz zakupów w sklepie osiedlowym bo nie wiesz czy będzie wszystko czego potrzebujesz.
Najgorsze jest to że rezygnuja z giulietty, ktora napedzala sprzedaz, nie rozumiem tej marki.
Trochę szkoda potencjału marki a niestety Psa nie radzi sobie w segmencie premium. Ds to jedna z najgorzej sprzedających się marek w Europie. Alfa mogła wejść w niszę między BMW i AMG. Takie bardziej wystylizowane i ekstrawaganckie wersje M3, M5. Teraz schodzą na poziom X3 i Q5, a to krwawy teren. Na razie Ds7 nie poradził sobie, za to C5 aircross swietnie się sprzedaje, ale to absolutnie nie jest segment wyższy. Pewnie będą celować modelami powyżej Citroena i w pobliże DS7 tylko o bardziej sportowym charakterze, ale to może boleć.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Smuteczek że Giuliettę uwalili :( GTV i 8c poza zasięgiem dla mnie, smuteczek też.
Alfa Romeo a.d. 2022 - 3 SUVy i 1 sedan :O :|
Zupełnie jakby FCA sobie radziła w premium. Nawet sprzedaż Widelca jest kiepska, a to marka premium pełną gębą. Alfa tak jak DS - jest przez właściciela pozycjonowana na premium. Ale klienci tego pozycjonowania ewidentnie nie kupują - i w przenośni i dosłownie. DS7 sprzedaje się nieźle (sam wyrobił w UE prawie taką samą sprzedaż jak wszystkie AR), ale tym wozem jeździ francuski prezydent więc z automatu JEST luksusowym samochodem. Alfa dla żadnego modelu nie ma tego rodzaju wsparcia wizerunkowego.
Więc nie jojczcie, Alfa raczej nadal będzie, sądząc z tego co się dzieje, pozycjonowana na premium więc będziecie dalej mogli się łechtać że jeździcie marką premium. A to czy normalny klient to kupi (znów - dosłownie i w przenośni) to się okaże.
PSA wyciągnęło Opla za łeb z szamba to może i z Alfą sobie poradzi.
Przy tej biednej ofercie aż się prosi o Giulię SW. Niewysokim nakładem można przyciągnąć nowych klientów.
Alfa jako marka uznawana za "sportową" według mnie powinna mieć Giulię w wersji podobnej do BMW 4 i Audi A5, czyli coupe i stylizowany na coupe 5 drzwiowy liftback, do tego Stelvio zgodnie z modą też powinno uderzać wersją w stylu X4 czy GLC Coupe. Ale przegrali ostatnią dekadę i raczej sportowego wizerunku nie odbudują, a o konkurowaniu z "niemieckim premium" nie ma mowy... Tonale według mnie też nie nawojuje, marka jak jej nie sprzedadzą koncernowi z zapleczem finansowym i pomysłem będzie do wygaszenia jak SAAB, czy Lancia... Niestety fuzja Fiata z Chryslerem wychodzi bokiem... Tak jak wcześniej Mercedesowi.
Pisałem o nim w drugim temacie to nawet nikt nie zareagował. Gówno burza fanatyka VW kontra fanatycy Alfy widać istotniejsza :D
A przepraszam, nie zauważyłem. Czasami nieco nie na temat w drugim wątku i coś przez przypadek się przewinie za daleko
Jak widać ty chcesz bo dyskusja Ci przeszkadza ale i tak wracasz jak bumerang wciskając swoje trzy grosze reprezentując dokladnie ten sam poziom intelektualny w wypowiedziach co nasz forumowy milosnik vw.
W tym problem, ze mimo iż bardzo byś chciał aby to było twoje prywatne podwórko to niestety to jest publiczne forum i tym ucinam dalszą dywagacje z Tobą bo nie jest warta mojego czasu. Jeśli posty Ci przeszkadzają skorzystaj z listy ignorowanych.
Jednak będzie bardzo zgrabna, dobrze ze poprawili te swiatla
https://www.forum.alfaholicy.org/ima...019/11/176.jpg
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czyli w sensie, że jednak będą takie? Nie jak w tej szarej brzydkiej?
https://www.google.pl/amp/s/www.cars...-autonomy/amp/
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Miejmy nadzieję..w tej szarej to jakiś żart z tymi reflektorami.
To zdjęcie jest z LA z targów dwa dni temu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Całkiem sensowne połączenie, szkoda tylko że będzie to model bardzo elitarny (ale już za kilka miesięcy). Prawdziwie rasowa Alfa, taki samochód może być znacznie skuteczniejszą reklamą dla Alfy niż kosztujące krocie napisy na samochodach formuły jeden. W artykule apelują już o spokój- dotyczy to fanów ale i zapewne antyalficznych trolli :-).
To nie będzie Alfa, nie wiadomo też czy to bedzie ostateczny wóz Maserati narazie to jest tylko wół do testowania silnika. Być moze finalnie auto dostanie karoserię pełnoprawnego GT, a nie wydmuszkę typu 4C
P.S. końcówki wypowiedzi oczywiście nie mogłeś sobie darowac dzień bez zaczepnego posta widać dla niektorych dniem straconym.
No właśnie z treści artykułu nie wynikało czy to skorupa do testowania nowego silnika Maserati czy że to niby ma być auto, raczej obstawiałbym to pierwsze
Ja również tak myślę, robienie Maserati na bazie 4C to byłby kolejny strzał w stopę w wykonaniu FCA. Mam nadzieje, ze tylko testują technologię pod Alfieri czyli następce Gran Turismo.
Wielki silnik w skorupce 4C to byłaby porażka. Nowy Widelec na bazie starej już konstrukcji tak samo. Zresztą Maserati to wozy luksusowe, a o 4C można powiedzieć wiele rzeczy ale na pewnie nie to, że jest luksusowa. I nie ma nawet w niej miejsca żeby ten luksus jakoś upchnąć. Decyzje FCA nie powalają na kolana, ale aż tak głupi to chyba nie są.
Nowa Alfa to też raczej nie będzie 4C jest wycofywana, a 6C (8C bo już nie wiem ile tych cylindrów miało być) i Gtv są przecież oficjalnie wycofane. To co, to miałby byc B-UV :D
To raczej platforma testowa. Jeżdżąca hamownia silnikowa pewnie.