Witam. Chciałbym zapytać o turbinę regeneracja czy wymiana na nowa ? 1.9 JTDm 150km 2007r.
Jeżeli wymiana na nowa to mógłbym poprosić o link z jakaś turbina
Printable View
Witam. Chciałbym zapytać o turbinę regeneracja czy wymiana na nowa ? 1.9 JTDm 150km 2007r.
Jeżeli wymiana na nowa to mógłbym poprosić o link z jakaś turbina
Rób hybrydę ;) albo nówka, nie ma co regenerować bo to wszystko na podzespołach z gównolitu
Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka
Szczerze mówiąc nawet nie wiedziałem ze turbo będzie kosztować 3 tys. Bo jak pytałem w sklepie to usłyszałem ze nie maja .
Rozumiem, że pracujesz we wszystkich firmach, które regenerują turbiny i masz takie doświadczenie z autopsji?
Jeśli zastosują wirnik, łożyska itd dobrej klasy, wyważą ją odpowiednio to nie widzę sensu robienia drogiej hybrydy (która też może być przecież z "gównolitu"...) lub kupowania nowej. Ja miałem w kilku AR regenerowane turbiny i jeśli bierze się je z firm o dobrej renomie i z gwarancją pisemną, nie ma się co obawiać. Podstawa to mechanik, który ma do czynienia z taką firmą od lat i zamontuje to z rachunkiem bo w przeciwnym wypadku nikt nie uzna ewentualnej reklamacji.
A jeszcze pytanie czy kupno takiej już zregenerowanej jak np. Z Allegro da to radę kupił ktoś i jeździ ?
Lepiej zregenerować i/lub zrobić hybrydę w znanym sobie miejscu, niż kupować na allegro, przynajmniej takie moje zdanie. Nie wiem jak to jest na allegro, ale "na miejscu" dostaję odpowiednie wykresy, fakturę i pisemną gwarancję, no i w razie potrzeby bezpośrednio mogę podjechać i załatwić ewentualną gwarancję, a co najważniejsze: podyskutować z ludźmi, który tam pracują (ostatnio robiłem regenerację + hybrydę i rozmawialiśmy o objawach/problemach, ogólnie o samochodzie i o planach modyfikacji, aby zrobić turbinę pod konkretny samochód; domyślam się, że zapewne i tak wiele więcej nie da się specjalnie namodzić, ale raz, że preferuję kontakt z żywym człowiekiem, zwłaszcza kimś, kto ma robić coś do mojego samochodu, a dwa: zawsze staram się szukać firm z czyjegoś osobistego polecenia).
Za hybrydę do 2.4 z tytanowym kołem kompresji 65mm 1600zl
Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka
Dzięki wielkie za podpowiedz ;)
na zwykłym turbo w 1.9 16v po programie wyszło 195km , jaki jest sens robić hybryde i stroić od nowa auto ?
Jakie macie panowie odczucia po tych hybrydach ?
Ja np. po zakupie i koniecznych naprawach zrobiłem pierwszy program pod auto: próbny i "spokojny". Aktualnie można powiedzieć, że etap 2: kolejne przeróbki mechaniczne i cel 215km/480nm. Na zwykłej turbinie raczej nieosiągalne, przy czym nie chciałem kupować innej tylko mieć oryginalną. Co dalej, zobaczy się. Wniosek: wszystko zależy kto czego oczekuje i na czym mu zależy.
Jak da mnie wniosek jest taki , że jeżeli ktoś nie planuje ostro dłubać i modyfikować to hybryda jest totalnym bezsensem .
Bo na zwyklym turbo można spokojnie osiągnąć maximum w podstawowej konfiguracji osprzętu .
A nawet wydaje mi się (może mylnie) że poprzez większy otwor może pojawić się turbo dziura . A czy jakość turbin hybrydowych vs regenerowanych ( oczywiście na poziomie) jest tu zaletą ... nie jestem pewny
Właśnie tak, pełna zgoda (i tak też mi mówił tuner, gdy o to pytałem).
Co do turbo dziury: przy hybrydzie i odpowiednim wystrojeniu jest możliwe jej zniwelowanie (przynajmniej z takimi informacjami się spotkałem, zob. niżej).
Co do jakości: oczytałem się, pytałem i każdy ma inne zdanie. Na pewno jak chwilę pojeżdżę na hybrydzie to wyrażę swoje.
Dobra, ale co ze skrzynią M32? Zniesie te Nm?
Z tego, co się orientuje (czytaj: co wyczytałem po forach, zwłaszcza tutaj), to raczej średnio, choć zdarza się, że komuś trzyma po znacznym zwiększeniu mocy. Dużo zależy od stanu technicznego i tego jak ktoś prowadzi. Niby regenerowałem m32, niby wszystko jest dobrze, ale liczę się z tym, że po kolejnym programie może być konieczna zamiana np. na F40 (też nie od razu, tylko jak się poprzednia rozsypie).