Witam wszystkich
Posiadam samochód Alfa Romeo Mito zaświeciły się kontrolki, czy ktoś z forumowiczów wie co one oznaczają. Nigdzie w instrukcji nie ma ich opisu. Przynajmniej mi się nie udało znaleźć.
Proszę o pomoc.
Załącznik 265856
Printable View
Witam wszystkich
Posiadam samochód Alfa Romeo Mito zaświeciły się kontrolki, czy ktoś z forumowiczów wie co one oznaczają. Nigdzie w instrukcji nie ma ich opisu. Przynajmniej mi się nie udało znaleźć.
Proszę o pomoc.
Załącznik 265856
Prawdopodobny problem z ABS - bez podłączenia pod MES-a lub AlfaOBD nie będziesz wiedział co dokładnie. Można spróbować odłączyć klemę na 10 min , jeżeli po podłączeniu dalej się będą świecić to trzeba sprawdzać. Kontroli dotyczą Hillholder i EBD i czasami problem może wynikać ze złego działania któregoś z czujników ABS przy kołach.
Dzień dobry. Stałem się posiadaczem nie najmłodszej ale pięknej czerwonej Mito. I wszystko super oprócz jednego. Na desce na wyświetlaczu w jego dolnym lewym rogu, pojawił się symbol (pomarańczowy) trójkąta z wykrzyknikiem, oprócz tego nic innego nie świeci. Jak sprawdzić co to może być, albo co jest przyczyną? Proszę o pomoc.
[MENTION=33168]Moyset[/MENTION]
http://dukiewicz.pl/src/instrukcje/alfa_romeo/MiTo.pdf
Instrukcje mam ale problem w tym że cała reszta tam opisywana działa. Może wpływ na to ma długo dołączony akumulator?
Więc tak po wykonaniu wszystkich zaleceń Waszych, dziś pokazała się kontrolka przypominająca stoper. Kółko z trzema wypustkami na górze i jedna na dole. Jest ona na wtswietlaczu, zaraz obok symbolu dystrybutora paliwa. W instrukcji nie znalazłem info na ten temat. Czy ktoś wie o co chodzi?
No to dziś troszkę czyscilem komorę silnika. Między innymi odpialem aku na chwilę. Po ponownym uruchomieniu okazało sie że kontrolki trójkąta nie ma. Niestety w momencie włączenia świateł długich powróciła. Macie może pomysły na rozwiązanie? Światła długie są rzecz jasna.
Dziś komputer pokazał błędy:
(zapomniałem kodu) - włącznik czujnika ciśnienia oleju
B1067-element wybierania sterowania dynamicznego, CAN
Proszę o pomoc co należy naprawić. Z góry bardzo dziękuje
Pytanie jeszcze jedno. Czy na to wszystko może mieć wpływ stary akumulator o niewielkim prądzie rozruchowym bo tylko 360A? Taka dziwność siedzi pod maską:(
Jeszcze tydzień temu powiedziałbym, że nie, ale w czwartek wyskoczyła mi taka lista błędów:
============1==============
P0505
Raw code: 0505
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Idle speed control (ISC) system - malfunction
============2==============
P1122
Raw code: 1122
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Throttle Position (TP) Sensor Circuit Intermittent Low Voltage
============3==============
P0121
Raw code: 0121
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Throttle position (TP) switch A/accelerator pedal position (APP) switch A - range/performance problem
============4==============
P0564
Raw code: 0564
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Cruise control system, multi-function switch input A - circuit malfunction
============5==============
P1121
Raw code: 1121
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Throttle Position (TP) Sensor Circuit Intermittent High Voltage
============6==============
P0120
Raw code: 0120
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Throttle position (TP) switch A/accelerator pedal position (APP) switch A - circuit malfunction
============7==============
P1688
Raw code: 1688
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Metering Oil Pump Stepping Motor Circuit Malfunction
============8==============
P1683
Raw code: 1683
ECU: 10
Status: Potwierdzona
OBDII: Metering Oil Pump Temperature Sensor Circuit Malfunction
I samochód zachowywał się bardzo dziwnie (m.in. falowanie na biegu jałowym, brak reakcji na wciskanie pedału gazu, potem podwyższone obroty po odjęciu gazu, poza tym niedostępne vsc, hill holder, ABS itd). W weekend odłączyłem akumulator, podladowalem go (musiał być chyba mocno rozładowany bo trwało to kilka godzin) i po ponownym podłączeniu wszystkie problemy ustąpiły (pojawiły się za to nowe związane z kalibracją szyb, ale to pikuś).
Wysłane z mojego M2103K19G przy użyciu Tapatalka
Zostawię wynik mojej naprawy, może komuś się przyda. Mito z 2009 roku, na wyświetlaczu symbol żółtego trójkąta z wykrzyknikiem, poza tym brak innych kontrolek opisanych w instrukcji. Komputer wyrzuca błąd ciągły z kodami B1067 oraz P0523. Dopiero później zauważyłem, że na zapłonie i teście zegarów, nie pojawia się kontrolka niskiego ciśnienia oleju. Rozwiązanie - wymiana czujnika ciśnienia oleju w okolicy jego filtra. Błędów brak. Wesołych świąt:)
Witam
Czy ktos wie co oznacza ikona dystrybutora i stopera?
W baku ponad polowa zbiornika. Blad pojawil sie po naprawie peknietych przewodów w klapie bagaznika.
W instrukcji brak informacji o stoperze. Paliwo jest wiec to cos innego.
Z gory dziekuje za pomoc.