Witam czym może być spowodowany czarny nalot przy gumie jednym z baranów? Przy innych nie ma A przy jednym jest , wcześniej wyczyscilem to miejsce i znowu się pojawiło. Nieszczelność?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Printable View
Witam czym może być spowodowany czarny nalot przy gumie jednym z baranów? Przy innych nie ma A przy jednym jest , wcześniej wyczyscilem to miejsce i znowu się pojawiło. Nieszczelność?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wrzuć jakieś foto
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Tak to wyglądahttps://www.forum.alfaholicy.org/ima...020/03/148.jpg
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wygląda ewidentnie na nieszczelność
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Czyli szukać gumy ?
Najlepiej to najpierw ściągnąć kolektor bo równie dobrze może gdzieś być delikatnie pęknięty.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Gdzieś kiedyś ktoś tu pisał że to wina opasek zaciskowych , które po latach puszczają.
Na poczatek wymień opaske/opaski na nową. Tylko , że ponoć chłopaki zakładają zwykłe skręcane i potem jakoś kamuflują te śruby żeby nie szpeciły koletktora
Te skręcane opaski średnio mi się podobają ale jak trzeba to trzeba
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Takie łączenie będę zakładał i nowe opaski https://www.forum.alfaholicy.org/ima...020/03/198.jpg
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Czerwone? jak to będzie wyglądać? :)
Też na początku tak pomyślałem ale ponieważ odlozylem malowanie kolektora na czerwono to chociaż gumy będą [emoji6] pozatym one są do przecięcia jeszcze do długości 46 mm więc myślę że będzie schludnie [emoji846]
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Też nad takimi myślałem tylko czarnymi. Do tego opaski zaciskane. Będzie cacy. Ja jesienią wykorzystałem już swoje zapasy oryginałów więc następna pęknięta guma zaważy na wymianie wszystkich właśnie na takie.
Masz jakiś link do zaciskanych opasek które by pasowały bo same skręcane widzę wszędzie
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Panowie A tak pomijajac te gumy , skąd czarny nalot w kolektorze ?
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Na szybko przejrzałem neta i faktycznie takich dużych średnic nie znalazłem. Choć myślę że jest to do znalezienia. Odnośnie czarnego nalotu to nie spotkałem się z tym. Sprawdź szczelność kolektora, wymień obejmy i wtedy zobaczysz czy nalot wraca. Nie wiem, ale nie koniecznie musi to być z kolektora.
Ewentualnie z pod czego może tam sadzić? Wcześniej czyscilem i pojawiło się W tym samym miejscu...
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Ewentualnie zmierz sobie kompresję na tym cylindrze , bo nie mówię ,że tak jest .... ale jak się sadza osadza to od wysokiej temp.
A na dolocie to tylko przez nieszczelny zawór albo wypalone gniazdo może sadzić ,
zamiast podczas zapłonu zostać wszystko w cylindrze gorące gazy wypychane są w dolot
Nie. Sprawdź sprężanie. Jak na którymś garze będzie za mało to próba olejowa. Dopiero wtedy będziesz wiedział czy i co robić.
Dziś sprawdzone zostało sprezanie i na każdym cylindrze po 12-13 więc wydaje się ok , nalot zbiera się od dołu pokrywy tak jak na foto . Mechanik po pracy silnika stwierdził że nie ma żadnych niepokojących dźwięków i przyczyna jest gdzie indziej. Mówił żeby zresetować komputer i odłączyć sonde i tak pojeździć i zobaczyć co się będzie działo. Zwrócił uwagę na brak kata i że tu by szukał przyczyny. [emoji52]https://www.forum.alfaholicy.org/ima...020/03/210.jpg
Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Wygląda jakby ze świec/cewek
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Właśnie, jak od cewek.... dziwne. Z tym katalizatorem to słaba teoria. Nie rozumiem co on może mieć do rzeczy. A pod przednią pokrywą też tak masz? Jak nie to zamień świece i cewki między rzędami.
Pisałeś, że odma nie wali olejem, a rury od baranów całe zaolejone są na maxa???
Skąd to?