Nie dawno robiłem taką wycenę dla wersji na dobrych częściach 1.6 TS 105 KM - załączam w pliku excel (3400 zł, - wg mnie minimum), może komuś się przyda:
https://drive.google.com/open?id=1xw...wGWTX6c7wwrtAc Remont przy założeniu że stare tłoki, wałki rozrządu i popychacze są ok a i to często wymaga naprawy/wymiany. W 2.0 TS to jeszcze przydałoby się wariator nowy albo regeneracja, i rozrząd trochę droższy.
Edit. Apropo tego tulejowania cylindrów , robił ktoś u siebie? Byłem w pewnym momencie nastawiony na ten zabieg ale jeden szlifierz mnie postraszył że jak go przegrzeje to że nowe tuleje mogą popękać, w zasadzie to jest to pewne osłabienie silnika ale opinni jest mało, jak już są to krótko po zabiegu więc mało miarodajne. Tłoki na szlif to już raczej towar deficytowy....