Moja kochana 155- tka 2.0 TS. Jest na gaz. Mam znajomego, który handluje częściami do alfy i mam na oku silnik 2.5 V6. Czy dużo roboty jest z zamianą jednostki napędowej?
Printable View
Moja kochana 155- tka 2.0 TS. Jest na gaz. Mam znajomego, który handluje częściami do alfy i mam na oku silnik 2.5 V6. Czy dużo roboty jest z zamianą jednostki napędowej?
ciekawe czy ecu bedzie pasowac.ponoc mozna bez problemu.tylko pytanie jak z przelozeniami skrzyni.bo v 6 kreci tyko do 6000 a 2ts chyba troche wyzej.no i zastanawiam sie czy i zawicha nie bedzie za slaba jest to troche kilo wiecej.zapytaj ,,matke,,
Bardzo duzo roboty, latwiej bedzie poszukac oryginal V6, kosztowne i pracochlonne.
heh, tak jak przypuszczalem, aleto nic, jestem bardzo zadowolony z mojej 2.0, ale mocy nigdy za wiele :), no - TS rozkręca się do 8000 obr/min
No a ja myślałem, że TS odcina przy 7250 :?: :!: :shock:Cytat:
Napisał Andrzej
A moja kurcze chyba przy 7000. ale muszę sprawdzićCytat:
No a ja myślałem, że TS odcina przy 7250
Może selespeed ma trochę niżej :| , ale skąd te 8000 tys obrotów w TS, chyba, że dłubana :?:Cytat:
Napisał selespeed1
Wiecie wobec tego przy ilu odcina w 33 1.7 8v?
A może ma instalke gazową i nei ma odcinki :PCytat:
Napisał Andrzej
Ale kręcenie do 8 tyś obr nie polecam :roll:
7200 obr. tak jest w mojej 156 1,6 T.S :wink: Nie wiem jak jest 1,8 i 2,0 być może 7250obr.Cytat:
Napisał Derwisz
7200 jakoś będzieCytat:
Napisał bassman
Sorry, odcina przy 7200, nie wiem skąd mi się wzięło 7250 :DCytat:
Napisał Marcino 156
[quote="Marcino 156"]Ja mam instalację gazową założoną i odcina mi tak jak na benzynie. :roll:Cytat:
Napisał Andrzej
Zgadzam się z drugimmarcinem olej swap.Kup po prostu V6 wyjdzie napewno szybciej.Ja przekładałem "tylko" klimatronik i było pier...nia.(Nie obyło się bez schematów z Aso-dzięks "mały")Wahacze są te same,sprężyny twardsze,amory też (w końcu V6 waży tylko o 16kg mniej od 164 V6 12v.Z 155 1,8TS przesiadłem się na V6 to duża różnica w prowadzeniu,zwłaszcza na mokrym (prawie robi dużą różnicę...179kg) Ts w deszczu przy 120 już pływał, na V6 160 nie robiło wrażenia.
Pozdro :mrgreen:
no tak nie dokladnie to samo skok amorka dluzszy sprezyny twardsze ale i dluzsze koncowki sa grupsze /na stozku/ sprzeglo tez inne no i skrzynia inne przelozenia a nie wiem jak z polosiami tarcze hamulcowe wieksze mozna by jeszcze pewnie dolozyc .ps jak przekladales klimatronik czy moglbys mi powiedziec jak dobrac sie do wentylatora bo mam problem z kalapka od obiegu zamknietego
Toż właśnie tak napisałem.Nie jest to samo(sprzęgło,skrzynia,półosie,końcówki i wiele,wiele innych) Na wentylator już ci odp.w pytaniu.pozdro.
Tak jak napisal ma i jesli to TS 8V to pewnie podcisnieniowka ze zwezka w dolocie, wiec moze sie krecic, tyle ile kierowca pozwoli :wink:Cytat:
Napisał Marcino 156