Nie mogę znależć w instrukcji obsł. - do czego służą 3 przyciski na osłonie p. słonecznej po stronie kierowcy?
Printable View
Nie mogę znależć w instrukcji obsł. - do czego służą 3 przyciski na osłonie p. słonecznej po stronie kierowcy?
https://www.youtube.com/watch?v=tViTIlV4djg
Jeśli takie to homelink ;)
Ok. wszystko jasne, było o podłaczeniu tego pisane. Kiedys sie tym zajmę, mam 2 bramy do zaprogramowania.
wystarczy przejsćiówka tj moduł dedykowany do bramy który przekoduje kod zmienny na stały.
Muszę "rozpytać" wśród znajomych, może któryś elektronik zna temat i to uruchomi. Na razie nie mam problemu z otwieraniem bram pilotami bramowymi z samochodu. Jak chwilę czekam na otwarcie się bramy wjazdowej, drugim pilotem pstrykam na bramę garażową (50m od wjazdowej) i podjeżdżam do już otwartego garażu. Nie wiem, czy tymi przyciskami w samochodzie też tak sprawnie pójdzie otwieranie.
Z chęcią odkupię jaki słonecznik jeśli ktoś posiada i nie używa, chyba że można to gdzieś dokupić??
Szukaj w necie. Ja jakieś 10 miesięcy temu trafiłem na gościa co sprzedawał kilka sztuk nowiutkich chyba leżaków magazynowych.
Zaprogramuj przyciski z Homelinka równolegle do posiadanych (czyli tak samo) i na 99% będzie działać, stosowałem Homelinka w wielu samochodach i nigdy nie było niespodzianki. Niekiedy przy kodach zmiennych trzeba oryginalny pilot wpierw wprogramować w Homelinka, ale to teź nie jest problemem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Ja walczyłem i nie wywalczyłem. Dałem mądrzejszym ode mnie i też nie zrobili. Stwierdzili, że nie da rady USA zrobić :(
Mam napęd bramy Chamberlain, który w/g informacji pozyskanych z internetu powinna współdziałać z homelinkiem USA. Niestety moje wczorajsze próby programowania przycisków nie powiodły się.
Chamberlain musi działać, mam ten sam typ napędów bram i działają.
Programowanie:
Naciskasz raz przycisk programowania przy bramie, dioda zaczyna migać, następnie odpowiedni przycisk na Homelinku i powtarzasz jeszcze raz ten sam przycisk na Homelinku i działa.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Spróbuj wcześniej wyzerować Homelinka, naciskasz równocześnie dwa zewnętrzne przyciski razem przez conajmniej 10s aż duoda się zapali i jest zresetowany.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Znalazłem, że firma Proxima w pl produkuje dodatkowe sterowniki i piloty Homecar, które da się skonfigurować z Homelinkiem USA w samochodzie. Dzięki czemu przyciski na zasłonce słonecznej będą sterowały napędami bram wjazdowych i garażowych.
Ja kupiłem, zamontowałem i udało mi się skonfigurować tak, że działają przyciski Homelink w samochodzie.
Mam tylko problem, bo ich zasięg jest niewielki. Praktycznie samochód musi stać przed bramą garażową aby zadziałała. I to nie zawsze zaskoczy.
Macie jakieś doświadczenie z tym osprzętem?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Udało mi się zaprogramować Homelink jeden przycisk do bramy garażowej i drugi do bramy wjazdowej, bez dokładania czegokolwiek. Działa jakoś, ale zasięg to max. 15m, obrócenie daszka do dołu (przyciskami w kierunku centralki) trochę zwiększa zasięg. Gdyby zwiększyć moc sygnału było by super.
U mnie też działa na napędzie kupionym w castoramie z 5 lat temu. Tyle że u mnie muszę kliknąć przycisk lewy i jak zgasnie lampka to szybko środkowy i lewy i działa za każdym razem ta kombinacja. Same wciskanie przycisku z lewej strony niestety ale nie otwiera bramy. Ja robiłem identycznie jak gość na filmie
https://m.youtube.com/watch?v=i7-DcrJIEYs
Do 2 skrzydłowej bramy wjazdowej mam polski naped elektrobim, tu nie było żadnego problemu z programowaniem. Po resecie starych ustawień w Homelinku, zgodnie z instrukcją znalezioną w necie przycisnąłem przycisk w daszku i jednocześnie w pilocie od bramy. Homelink przyjął kod i otwiera bramę. W garażu mam napęd Chamberlain i tu miałem problem, bo Homelink nie przyjmował kodu z oryginalnego pilota od napędu. Przypadek ( zgubiłem jeden z oryg. pilotów) zdecydował, że dokupiłem na znanej aukcji pilot,dedykowany do mojego napędu i ten duplikat przyjął kod z mojego oryg. pilota i właśnie nim udało się zaprogramować Homelink.
Tak, jak pisałem wyżej, zainwestowalem w zakup dodatkowego sterownika w Proxima
https://www.proxima.pl/produkt/zestaw-homecar1-usa/
Sterownik + pilot. Chodzi o to, że USA ma ponoć inne częstotliwości pracy i dlatego przeważnie nie można pilotów Homelink z samochodu wprogramować w nasze sterowniki. Ten sterownik trzeba odpowiednio wpiąć do sterownika w bramie aby odbierał sygnał z samochodu, a później zaprogramować piloty.
Całość jest omawiana na filmach Proximy.
Koszt około 200 zł
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Na początku też byłem zniesmaczony bo brama za pierwszych razem sie otworzyla a później już nie chciała. Zacząłem klikać różne przyciski już trochę w nerwach i co jakiś czas się otwierała. Aż w końcu po kilkunastu, kilkudziesięciu probach udało się znaleźć odpowiednia kombinacje gdzie brama otwiera i zamyka mi się za każdym razem. Tylko tylko tak jak pisałem muszę wcisnąć przycisk z lewej strony, poczekać aż lampka zgasnie, ściskam środkowy i szybciej lewy i jest git. Dla mnie to jeden z najlepszych bajerów w tym samochodzie, zaraz po odpalaniu z kluczyka :D
Mam kolegę, który ogarnia te piloty w daszku na zasadzie podłączenia pod oryginalnego pilota.
Trzeba przyjechać do Warszawy ? , czy można to ogarnąć wysyłkowo ?
U mnie działa bez problemu napęd bramy Wiśniowski. Procedura opisana w instrukcji USA, Homelink kopiuje sobie pilot do napędu. . Pozdrawiam.