Pytanie jak w temacie... którędy porowadzić kabel od akumlatora do bagaznika, tudzież kabel z sygnalem od radia... ? Będe wdzięczny za kazdą podpowiedź i zdjęcia , jeśli ktoś robił :) Pozdrawiam
Printable View
Pytanie jak w temacie... którędy porowadzić kabel od akumlatora do bagaznika, tudzież kabel z sygnalem od radia... ? Będe wdzięczny za kazdą podpowiedź i zdjęcia , jeśli ktoś robił :) Pozdrawiam
zasilający - prowadziłem przez przegrodę nad pedałami jakoś , do lewego progu i dalej do tyłu
sygnałowe prowadziłem środkiem ale było z tym sporo zabawy - tunel do rozbiórki , wprowadzenia cinchy pod wykładzinę itd
zdjęć nie robiłem
Up-uje topic , ponieważ bardzo zalezy mi na odpowiedziach
zasilający prowadziłem przez otwór w podszybiu tam gdzie jest mechanizm od wycieraczek, w mojej alfie jest tam dość duży otwór, a do bagażnika to rozkręcałem progi w drzwiach, tak jest chyba najprościej, później odkręciłem tylne siedzenie i ładnie go schowałem tak samo z pozostałymi kablami, tyle że z drugiej strony. Pamiętaj żeby to zrobić starannie bo nie ma żartów, taki kabelek zasilający lubi się grzać, powinien być odpowiednio dużej średnicy, to wszystko zależy jakiej mocy masz wzmacniacz, i jaki prąd będzie pobierał.
pytanie najważniejsze - założyłeś bezpiecznik na plusowym blisko klemy ?
jaki samochód masz?? Ja robiłem w 156 mam foty ale nie wiem jakiego samochodu tyczy się temat.
prowadziłem 2 kable zasilające do tyłu do bagażnika bo zestaw jest na 2 wzmacniaczach i 3 pary kabli sygnałowych też do tyłu. Do tego kabel od zmieniarki niebawem też będę prowadził do tyłu.
Kable zasilania od akumulatora lewą stroną (strona kierowcy) tam jest taki korek gumowy wyciągasz i wkładasz kabel, kolejno demontujesz listwy progowe i słupki i wszystko ciągniesz do tyłu. Odkręcasz siedzisko tylne i ciągniesz do bagażnika.
Kable sygnałowe, od decka pod tapicerką w prawą stronę i to samo, listwami progowymi i do bagażnika.
Jak coś dodam zdjęcia ;)
o tym nie zapomnij!!!! bo jak by coś to pójdzie samochód z dymem a tak to tylko bezpiecznik. Im bliżej aku tym lepiej...
jak coś pójdzie nie tak to kierowca się zjara w swoim aucie... niestety był taki wypadek że ktoś robił CA bez bezpieczników przy klemie , miał wypadek i się spalił
ja zrobiełmem to samo co mrutyna identycznie tylko, ze czytam iz trzeba bezpiecznik miec blisko aku ja ja go zamocowałem blisko zmachola ale myslę, że sie nic nie stanie. Miałem tak wcześniej w mondeo 2 lata i nic:D:D
oki jutro mam wole nie lece do pracy więc se go zamocuje pod macha thx
dududs - tak łopatologicznie :
masz wypadek , błotnik przecina izolację przewodu blisko wzmaka , po jakichś 30 sekundach
przewód jest rozgrzany do czerwoności , po minucie auto zaczyna płonąć ...oczywiście wcześniej spalił się bezpiecznik przy wzmaku...
opcja właściwa : masz wypadek , bezpiecznik jest przy aku , błotnik przecina izolację ale nic się nie dzieje złego bo spalił się bezpiecznik przy samej klemie , przewód nie jest pod napięciem , nie rozgrzewa się , auto nie płonie
wystarczający opis ?
masz absolutna racje
nie obrażaj się w każdym razie , wiem że jest nuta złośliwości w tym co napisałem ale uwierz mi że nie piszę o tym pierwszy raz i robię to tylko dlatego że nie chcę nigdy więcej słyszeć że ktoś spłonął przez car audio
popraw bezpiecznik i życzę miłych odsłuchów :)
poprawię z chęcia, ale jutro heh popraie, załaczę motor i pojade moją bellą pośmigac a nóż jakis kills sie trafi :P
Chodzi dokładnie o Alfe GT, patrzyłem wnikliwie pod maske , ale cholernie nie mam pomysłu, wszystko poupychane tak ze nawet nie wiem jak sie zabrać ... :( o bezpieczniku na pewno nie zapomne. Bede wdzieczny za zdjęcia
karooluss@poczta.fm
w GT to byś musiał prosić obserwatora737 on o tym samochodzie wie chyba wszystko :)
Tez bede na dniach prowadzil kable od akuw mojej 147...dam znac co wykombinowalem:)
Bede tez podlaczal wzmaka pod glosniki... zamowilem juz adapter zeby puscic sygnal z glosnikow do wzmaka...
mam pytanie odnośnie przeprowadzenia kabli z akumulatora do wzmacniacza... proszę o jakiś dokładny opis co i jak... autko alfa 156 2.4 JTD 98rok
Do klemy "+" zaraz przy klemie bezpiecznik. Później przy zawiasie lewym maski masz takie piankowe wypełnienie. Wyjmujesz to i tam masz gumowy korek. Wyjmujesz go i masz otwór przez który wciskasz kabel. Wychodzi nad nogami kierowcy ;)
mrutyna tamtędy próbowałem i jest tam jakaś wiązka ale kabel wychodzi w nadkolu... innych dziur czy zaślepek nie widziałem
zrobię dzisiaj zdjęcia i dodam. U mnie się udało bez żadnego problemu :|
w 147 taki otwor jest z prawej strony wystarczy tylko sciagnac plastikowa oslone pod wycieraczkami... A tak przy okazji to stracilem z 1h czasu szukajac tego otworu z lewej strony....
Ja w swojej 145 poprowadzilem tak:
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/451.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/453.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/456.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/459.jpg
http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/462.jpg http://www.forum.alfaholicy.org/imag...009/11/465.jpg
A w kabinie to standard pod progiem i potem pod tylnim siedzeniem :)
wierciłeś ten otwór ?
Prosiłbym o jakiś opis jak to zrobić w 146, najlepiej jakieś foto wtedy wszystko będzie jasne
foto masz wyzej, otwor jest zaslepiony guma, nacinasz ta gume i wprowadzasz kabel, a potem szukasz go za schowkiem.
Jeśli to 145 z Silnikiem Twin Spark to zdejmij z lewej strony Nadkole i zobaczysz gigantyczną dziurę do kabiny.