Panowie, wiecie jakie żarniki są w Giulii? Czy jest to D3s?
Ewentualnie, czy możecie coś polecić, zależy mi na barwie blizej 6000k
35W skrętne, obecnie mam tak ze jeden świeci na biało, a drugi na żółto..
Printable View
Panowie, wiecie jakie żarniki są w Giulii? Czy jest to D3s?
Ewentualnie, czy możecie coś polecić, zależy mi na barwie blizej 6000k
35W skrętne, obecnie mam tak ze jeden świeci na biało, a drugi na żółto..
kup sobie osram laser i po sprawie- nie ma nic lepszego na rynku a niebieskie to na festyn nie do jazdy bo ginie na mokrym- kup jakie maja być tylko ciut wydajniejsze - inny świat- koszt ok 500- 600 pln
żadnych 6000K - w deszczu/nocy/mgle mniej widać i oczy się męczą szybciej. 4300K najlepsze dla naszych oczu, a jak już musi być bardziej niebiesko to do 5000K max
Panowie, a czy macie informację jak wymienić te zarniki? dostęp od nadkola?
W Stelvio tak:
https://www.stelvioforum.com/threads...bulb-d3s.7145/
Guilia pewnie ma podobnie
Nie chcę mnożyć wątków jednorazowym pytaniem. Będę wdzięczny za odpowiedź (sam jej nie znalazłem): jaka jest temperatura barwowa fabrycznych xenonów, a jaka ledowych DRL w Giulii? Lubię spójność, zaś bixenon jest wyraźnie bardziej "żółty" od DRL.
Moim zdaniem bardziej żółty bi oznacza zużyte żarniki.
U mnie nie zauważyłem, żeby były bardziej żółte. Led i bi są jednolicie jasne.
Mam fabryczne żarniki.
Gdzies w necie znalazlem dwie wartosci dla OEM Alfy 4150K i 4650K. Obstawialbym ze ta nizsza wartosc jest prawdziwa.
Fabryczne ksenony swieca przecietnie wiec planuje zmiane na Philipsa X-treme Vision 150% o temperaturze barwowej 4800K.
Nie chciałem zakładać nowego tematu.
Znalazłem coś takiego. Jakaś nowość i droga w piździ.t :D
Wydaje się warte uwagi, bo wczepiamy w standardową wtyczkę w xenonach. Po prostu P&P. Tylko ta cena, prawie 1000 zł.
https://www.youtube.com/watch?v=NJaMrJJ1Aj8
Tutaj link do strony: https://www.benzinfabrik.com/de/cat/...sCategory/7438
250 zł. z Chin.
Napisałem do tej firmy benzyna fabrik. Czy ktoś już stosował w Stelvio, czy to się zmieści bez problemu i czy nie spowoduje to uszkodzenia lampy (czytałem o przypadkach zmatowienia lamp przez jakieś odgazowanie ledow) czy się to mieści, czy obciążenie termiczne nie jest zbyt duże. W pierwszej odpowiedzi napisali że do Stelvio ten i ten produkt. Napisałem, że nie odpowiedzieli na moje inne pytania. Odpowiedzieli tylko, że poprawnie zamontowane nie powodują szkód. Trochę lakonicznie i w sensie, że jak się coś stanie to powiedzą, że źle zamontowane. Towar nie jest tani, a na jakieś pytania trochę odpowiedzi mało przekonujące
Jestem ciekaw czy te z chin są dużo gorsze...
Zastanawiam czy się nie skusić.
Tylko jedni piszą, że światło białe 6000k jest uciążliwe w deszczu i męczy wzrok. Z drugiej strony większość nowych aut ma ledy,ktôre dają białe światło...
Podejrzewam, że te również są stamtąd bo niby skąd. Patrzyłem na ali, to po prostu za lepsze trzeba dać ok. 600 zł. Są właśnie zestawy P&P, żeby nie podłączać przed przetwornicą. Ciekawi mnie tylko, czy to wszystko zmieści się tam w lampie, razem z tym adapterem, czy tam jest wystarczająco miejsca, dodatkowo czy właśnie nie spowoduje to jakiegoś uszkodzenia lamp po dłuższym użytkowaniu
ja bym sie obwiał jednego -w stelvio zestaw optyczny jest ruchomy wiec upychanie czegokolwiek w lampie może uszkodzić lub zablokować działanie AFS. Moja rada- mało komu światła żarniki Osram Laser i po sprawie
No właśnie też o tym pomyślałem, raz że zablokować, dwa nie wiem czy z tym radiatorem, wentylatorem to nie jest też sporo cięższe niż zwykły żarnik. No i nie zaglądałem do lampy ile tam jest w ogóle miejsca
Tutaj jest film porównujący te Philipsy z Osram Cool Blue intense, moim zdaniem osram świeci o wiele lepiej,
https://www.youtube.com/watch?v=m4XZ6rtonzA
A tutaj połączenie osram cool blue intense z laser i może barwa bardziej niebieska, ale światła dają laser więcej
https://www.youtube.com/watch?v=tUjoNZWnwVw
Zatem gdyby porównać Philips z Laser to różnica byłaby jeszcze większa
Eksperymentowałem kiedyś z dobrej jakości ledami z ali, zrobionymi na wzór Philips'a Ultinon.
Radiator w tych ledach jest lekki. Masa nie powinna być problemem.
Dość hałaśliwa (taka bucząca) jest praca wentylatorków.
Poza tym ciepło odprowadzają do zamkniętej zaślepką obudowy lampy, choć trzeba przyznać, że powyżej 60 stopni się nie nagrzewały, nawet jak były zamknięte i pracowały ponad godzinę.
Tak dla ciekawości znalazłem coś takiego:
https://youtu.be/LjldrtXd8xg
Po obejrzeniu kilku recenzji i opinii kolegi [MENTION=25383]marcopologne[/MENTION], jeszcze raz dzięki, zdecydowałem się na Philips X-treme vision gen 2. Na razie jest jasno więc muszę poczekać jak będzie ciemno. Dam znać z porównaniem z ori, no ale muszą się pewnie jeszcze wypalić aby zobaczyć jak świecą naprawdę. Dodatkowo dobrze, że to zrobiłem, bo okazało się, że lampa lewa nie miała zaślepki, znaczy miała, ale spadła i leżała na nadkolu. Co do wymiany to polecam podnieść samochód, zdjąć koła przednie i zdemontować nadkola, szybko poszło, a dostęp wtedy jest idealny i nic nie trzeba odginać i się siłować.
Załącznik 276858
Załącznik 276859
Dodatkowo znalazłem chyba przyczynę awarii, o których niektórzy pisali dotyczącej ubytków płynu do spryskiwaczy (uszkodzenie węża). Wąż po lewej stronie niespecjalnie zabezpieczony leży swobodnie na dość ostrej krawędzi metalowego wspornika. Założyłem peszel i teraz będzie ok bo już były ślady przetarcia. Napiszę o tym w dziale usterki i wrzucę fotki.
Hej, wiem, że ten wątek to nie giełda, ale jak ktoś z kolegów ma ochotę to mam w bardzo dobrej cenie do sprzedaży żarniki Philips x-treme Gen 2, typ D3S. Świeciły może łącznie ok. 10 godzin. Kupione 17 marca. Jakby ktoś był zainteresowany, to priv.
To jednak nie spełniają oczekiwań? Czy to inne niż w poście wyżej?
To te, światło jest mocne białe, ale poeksperymentuje nieco z Osramami, zobaczę jak będzie z Osram CBB, wiem zaraz będzie hejt, że zbyt dużo K, ale nie zaszkodzi zobaczyć, tym bardziej, że w testach wszyscy mówią, że to co na opakowaniu odnośnie barwy, jest mocno przesadzone. Jak będzie ok, to zostaną, stąd bez sensu, żeby Philipsy leżały. Kupiłem dla pewności, co by były oryginalne po 371 zł za sztukę, a co by nie leżały 140 zł mi wystarczy, a może akurat komuś się przydadzą.