Nowe warunki gwarancyjne od stycznia 2021. Dobrze to wygląda
https://auto.dziennik.pl/aktualnosci...giulietta.html
Printable View
Nowe warunki gwarancyjne od stycznia 2021. Dobrze to wygląda
https://auto.dziennik.pl/aktualnosci...giulietta.html
No i to jest news! Szkoda, że dopiero po 4 latach od rozpoczęcia sprzedaży ktoś wpadł na pomysł, że to jest istotny czynnik dla wielu klientów.
Zobaczymy czy taki rozgłos medialny pomoże w sprzedaży :)
Od rozpoczęcia produkcji tych modeli minęło już sporo czasu.
Widocznie statystyki z serwisów są takie, że mogą sobie na to pozwolić.
Oby to pozytywnie wpłynęło na zwiększenie sprzedaży.
I to jest dobra wiadomość, ten ruch powinni wykonać rok temu gdy sprzedaż spadała a wielu klientów nie było zdecydowanych na kupno, m.in z powodu krótkiej gwarancji.
Szkoda, że wpadli na ten pomysł tak późno. Musiało im wyjść w tabelkach że te samochody nie są aż tak awaryjne i mogą sobie na to pozwolić. Lepiej późno niż wcale.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
Trochę mi przykro że moją Włoszkę odebrałem miesiąc temu. Nie mogli się bardziej guzdrać na produkcji?[emoji6]ale liczę że może kupno dodatkowej gwarancji dla już nabytych autek potanieje...
Wiadomość super. Oby to początek ofensywy alfy. Smutne tylko że tonale to już najpewniej nie będzie alfa dna... Możliwy napęd na przód... Kto wie czy to samo nie spotka następców stelvio i giulii. Globalizacja korporacja...[emoji3525]
Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka
Prawidłowa decyzja. Gdyby jeszcze zrobili Giulię liftback-a czy kombi to coś może by w sprzedaży drgnęło. Mogliby też np. nabywcom przedłużonej gwarancji do MY2020 dodać jakiś pakiet serwisowy - skoro to, za co zapłacili (ja we wrześniu 2020) jest obecnie w standardzie. Ale to chyba moje "pobożne" życzenia...
Szkoda, że tak późno.
Bardzo jestem ciekaw kulisów tej decyzji ;)
Nie chcę wsadzać kija w mrowisko ani snuć katastrofalnych teorii, ale..
Zwróćcie uwagę że to pakiet gwarancyjny FCA Poland i nie ma nic wspólnego z gwarancją producenta. Takie coś łatwiej zaoferować jeśli wiadomo, że nie będzie trzeba zobowiązania realizować ;) zmierzam do tego, że oby to nie był łabędzi śpiew FCA Poland, tylko rzeczywista zmiana wypływająca z potrzeb klientów :)
(albo może lepiej żeby i był, żeby coś lepszego ich zastąpiło..? Np. Stelantis Poland założone od nowa przez Francuzów lub zamienione z PSA Manufacturing Poland?) ;)
Może czytają nasze forum? Może doszli do wniosku, że lepiej dołożyć 3 lata Maximum Care, niż podnosić cenę na kolejny rok? Ilu klientów z tego skorzysta? Jeśli pojawią się jakieś problemy, to przez 2 lata i tak zostaną ogarnięte przez fabryczną gwarancję. Marketingowo to jest dobre posunięcie. Szkoda, że tak późno :P
Mi za 3 tyg kończy się gwarancja... No i co dalej?
Witam szanownych kolegów. Jestem nowy na Forum.
Po przeczytaniu postu o wydłużeniu gwarancji do lat 5-ciu, od paru godzin nurtuje mnie jedno pytanie...
Trzy tygodnie temu zamówiłem w salonie do produkcji model Stelvio (wpłacona zaliczka).
Odbiór auta końcówka marca, i teraz pytanie z mojej strony czy data zakupu to data zamówienia samochodu do produkcji czy data odbioru i uiszczenia pełnej kwoty...
Będę wdzięczny za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam...
Raczej nie masz się czym martwić jeśli dobrze zrozumiałem to gwarancja będzie obejmowała nawet samochody z wcześniejszej produkcji , liczy się czas zakupu a ty fakturę dostaniesz w chwili sprzedaży i odbioru auta.
Dzięki kolego...
Kupujesz nową Alfę i masz kolejnych 5 lat gwarancji ;)
Tak samo, jak Wy uważam, że to spóźnione ale bardzo dobre posunięcie!
Zastanawiam się też, czy wpłynie na ceny używanych 2-3 letnich Giuli/Stelvio, które takiej gwarancji nie mają. Teoretycznie ich cena powinna spaść, bo dojdzie dodatkowa zachęta do zakupu aut z salonów.
Pewnie pomoże to też dealerom wyprzedać Alfy ze starszych roczników, które również będą objęte wydłużoną gwarancją.