Witajcie,
Jak rozpoznać, która skrzynia jest do gtv4 2.0 a która do v6 2.5l.
Czy z biturbo pasuje do GTV6, rozumiem, że przy zamianie, wał też trzeba zmienić.
Np;
https://www.ebay.de/itm/Getriebe-ver...cAAOSwObdf2nPz
Dziękuję
Printable View
Witajcie,
Jak rozpoznać, która skrzynia jest do gtv4 2.0 a która do v6 2.5l.
Czy z biturbo pasuje do GTV6, rozumiem, że przy zamianie, wał też trzeba zmienić.
Np;
https://www.ebay.de/itm/Getriebe-ver...cAAOSwObdf2nPz
Dziękuję
Gtv ma transaxla a to co pokazujesz to zwykła skrzynia przykręcana do silnika
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
Powiem, szczerze szok... cały dzień się gapiłem w ekran, że już nie widzę (a wiem że skrzynia wygląda innaczej...) ręce opadają, człowiek to jednak jest ....
Dzięki, choć wciąż nie dowierzam jak mogłem tak pomyśleć.
Szukasz skrzyni biegów do swojej GTV ?
tak ale pod silnik 2.5 v6
A widział ktoś gdzieś do sprzedania synchronizatory 2 biegu?
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
na ebay widziałem ale to zawsze drogie
Napisz coś więcej. Muszę być delikatny przy wbijaniu 2. Najgorzej z 3 na 2. O szybkiej zmianie nie ma mowy raczej. Jak delikatnie wywieram siłę na lewarek to wchodzi bez zgrzytania
Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka
piersciene synchronizacji sa zawsze te same, podmien z 5. biegu.
Synchronizatory są dostępne w każdym sklepie z częściami do klasycznych alf. Np okp.de. koszt około 200 zł. Jak już skrzynia rozebrana to było by głupotą podmieniać z 5 biegu. Czasy PRL już dawno za nami żeby dziadować.Wujo podziel się info jak zmodyfikować dwójkę. Odchudzić czy coś innego jeszcze masz na myśli?Tak jak Waldek 1750 pisze. Synchro ringi są te same na każdym biegu. W ogóle skrzynie są te same w środku w każdej pojemności tylko róznią się przełożeniem czyli mechanizmem.róznicowym. Jeśli masz uwalone coś w skrzyni to możesz podzespoły podmienić nawet z 1.6 75. Gorzej jak w.przekladni głównej coś wywaliło to już typowo do 2.5 musisz szukać.
czy wał w gtv4 2.0 i gtv6 są inne,
Rozumiem również, że poduszki silnika i łapy są identyczne w gtv4 i gtv6
Nie wiem co chodzi Ci po głowie?
Kup pierscienie synchronizarorów najlepiej od razu też na trzeci bieg i po sprawie. Te elementy które zapinają biegi też od razu jeśli nie chcesz dziadować.
https://www.okp.de/xtc2/images/produ...fe_Nord-90.jpg
Ja zawsze wszystko podmieniałem z piątki i nie było żadnych problemów. Bez broblemu drugi bieg wchodzie bez zgrzytu nawet przy 100km/h.
Jesli założysz wszystko nowe to będzie dożywotnio.