Witajcie. Mam problem a mianowicie padła mi turbina, więc została zregenerowana. Mechanik założył już sprawną i dostaje się olej do turbiny
Printable View
Witajcie. Mam problem a mianowicie padła mi turbina, więc została zregenerowana. Mechanik założył już sprawną i dostaje się olej do turbiny
W każdym dieslu jest trochę oleju w układzie dolotowym i to normalne podobno... Sprawdź odmę bo to niby ma wpływ...
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
A jak sprawdziłeś odmę jak ona nie jest rozbieralna? Zostaje Ci metoda spr po kolei co może być przyczyną bo jeżeli masz dużo tego oleju to jest to niedopuszczalne.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Jeszcze Ci pobiera płyn chłodniczy? Usuwałeś klapy wirowe po zakupie Alfy?
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Pomiar kompresji wszystko wyjaśni
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wiesz że to pierwszy krok żeby nie dorowadzic do awarii silnika. Kolega miał dwie 159 2,4 i zawsze usuwał klapy wirowe, robił szlif głowicy i auto latało bez żadnych problemów bo jak się urwie plastikowa klapa to będą jaja...
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Ja bym wrócił do poczatku czyli regenracja turbiny... Z doświadczenia już wiem, że nie ma dobrze zregenerowanych turbin... jedź na hamownie sprawdzić na czym stoisz, niech Ci sprawdzą wydajność "zregenerowwnej" turbiny, wtedy bedziesz wiedział co dalej.
Powodzenia.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Czyli już wiesz, co jest przyczyną. Ja miałem podobnie - niby uszkodzony komputer bo źle sterował turbiną... okazało się że zregenerowana turbina przeładowywala. Zapytaj "speców" na jakiej podstawie stwierdzili, że turbina jest ok? Jak to sprawdzili?
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Głowica była robiona?
Mi chodzi tylko o sam proces regeneracji turbiny. To niezła mina, opisywana wielokrotnie na tym forum - dlatego ostrzegam. Jeśli coś już sie działo z silnikiem przed regeneracją to źle zregenerowane turbo mogło dołożyć swoją cegiełkę i tylko pogorszyć sytuację. Bez żadnych danych z silnika to trochę jak wróżenie z fusów... Jesli chodzi o moje objawy to na szczęście komp wykrywał duży overboost i wywalał check engine. Dlatego byłem w stanie w miarę szybko zareagować oszczędzając silnik (i dpf).
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
No to ja Dpf nie mam aczkolwiek przed regeneracja turbo miałem delikatnie twardy jeden przewód chłodniczy ten cieply. Robiłem test tym płynem co wykrywa spaliny w płynie chłodniczym i nie zmielił koloru czyli brak spalin w płynie cholodniczym . Nie wiem co jest mamy z mechanikiem ból głowy z tym wszystkim dlatego pytam o poradę .