Witam, wiem że już było dużo postów z Egr ale jakoś nie mogłem się doczytać.. Czy po wyprogramowaniu Egr z komputera trzeba jeszcze go zaślepic? Mechanik stwierdził że nie trzeba.
Printable View
Witam, wiem że już było dużo postów z Egr ale jakoś nie mogłem się doczytać.. Czy po wyprogramowaniu Egr z komputera trzeba jeszcze go zaślepic? Mechanik stwierdził że nie trzeba.
Pozdrów mechanika
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Już z pół roku temu mi to wyprogramowal i było ok, ale ostatnio zaczęła kopcic na zimnym, lekko krztusic się podczas odpalania na zimnym i mam ubytki płynu chłodniczego. Podejrzewam głowice, ale tak sobie pomyślałem o tym Egr..
Egr po wyprogramowaniu trzeba zaślepić nie wiem jak w 2.4 czy można całkowicie zaślepić ale na pewno samo wyprogramowanie nie wystarczy
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Z dwóch stron przy zaworze EGR, zaślepka pełna prostokątna i na dole przy rurze owalna również pełna. Są gotowe zestawy na znanym portalu aukcyjnym razem z podkładkami termo. Pozdrawiam i zrób to jak najszybciej tym bardziej przed zimą.
Wywal chłodnicę EGR zaślep kolektor wydechowy oraz wejście do kolektora ssącego ,jak masz klapy w kolektorze to sprawdź czy nie mają luzu na ośkach jak mają to masz przyczynę krztuszenia na zimnym, awaria głowicy nie objawia się tylko ubywaniem płynu są jeszcze inne typowe dla tej usterki objawy.
Przez tą chlodnice Egr może mi ubywać płynu? Klapy wirowe są usunięte.
Moze ci ubywac płyn przez ta chlodnice
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Może. Ale zmierz również kompresję silnika.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, w następnym tygodniu umówiłem się z mechanikiem. Dam znać czy coś pomogło.
Witam,
czy mozna wyprogramowac EGR samemu jakims interfejsem,jesli tak to jakim w silniku 2.4 20V? Czytalem gdzies,ze w tym silniku zaslepka tylko z otworami.
Mozna to zrobic programem Fiat scan 2.6+?
nie da rady ecuscanem, bo to trzeba w oprogramowaniu silnika zmienic. trzeba by bylo podskoczyc do jakiegos tunera (koszt kolo 250-300zł samo wyprogramowanie).
wtedy zaslepic na 100%.
jesli chodzi Ci o zaslepke z otowarmi, to wtedy sie tak jakby zaslepia dajmy na to 90%. niby jest zaslepione, ale nie jest :P bo na pelnym zaslepieniu i nie wyprogramiowaniu EGR by Ci wywalilo chekc engine. to jest mozna powiedziec taki półsrodek, ale nie ma sensu sie w to bawic. lepiej zaplacic i miec swiety spokoj i zrobic to tak, jak sie powinno
Niestety u mnie zaślepienie Egr nic nie pomogło, więc została tylko głowica i sie okazało że jest pęknięta, muszę szukać po regeneracji...