Czy jest możliwość dołożenia czujników parkowania przednich do stelvio, tak aby działały jak oryginalne, czyli podpięte pod systemy alfy z wyświetlaniem odległości na ekranie, a nie osobno montowany brzęczek?
Printable View
Czy jest możliwość dołożenia czujników parkowania przednich do stelvio, tak aby działały jak oryginalne, czyli podpięte pod systemy alfy z wyświetlaniem odległości na ekranie, a nie osobno montowany brzęczek?
Tak możesz dołożyć dużo rzeczy tylko koszt.
Czy jest coś poza zderzakiem, czujnikami, instalacją i włączeniem Mes?
Bierz pod uwagę, że oryginały łapią już z ponad metra a full ciągły alarm to 35cm. Jak dla mnie to kompletna lipa. Tyle to bez czujników widzę a często przeciskać trzeba się na centymetry i taka czułość 35 jest bezużyteczna, przynajmniej jak dla mnie.
Dziś jeździłem E-klasą - czułość max 10cm, i to jest to!
[MENTION=80719]marekkoczta[/MENTION], czy możesz wskazać gdzie jest ten moduł fizycznie umieszczony w Stelvio?
Ale to masz na myśli, że się gdzieś za tylnymi bocznymi osłonami czy jakby w podłodze bagarka? Jeśli za bocznymi to nie pamiętasz czy w okolicach subwoofera czy po drugiej stronie?
Przecztaj jeszcze raz nic nie pisalem o bocznych oslonach
Oki, jakoś tak się zafiksowałem, że może tam za nimi "na dole" :-).
To jeszcze takie pytania mam.
- czy na wyłączonym samochodzie można taki moduł spokojnie wypiąć/wpiąć i później komputer nie powinien zgłaszać żadnych błędów?
-czy zamiana takiego modułu na inny tego samego typu jest możliwa bez potrzeby rejestracji nowego modułu w systemie? Chodzi mi o to czy takie sterowniki może mają swoje numery ID rozgłaszane po magistrali i niezarejestrowane nie działają.
Pytania są stąd, że chcę się dobrać do takiego sterownika i w nim pogrzebać żeby zmniejszyć czułość systemu która mi personalnie się bardzo nie podoba (jestem elektronikiem i szanse zawsze są). Widziałem taki sterownik gdzieś w necie za stówkę i grzebać zawsze lepiej na rezerwowym. A nie chcę też ładować się w kasowania błędów w ASO. MES'a, SGW ani przejściówki OBD jeszcze nie mam póki co.
Oczywiście, dam znać jeśli tylko coś mi się uda zrobić. Nie mówię, że napewno to wykonalne ale soróbować zawsze warto. Zależy jak to zrobili.
Przy założeniu że już masz zderzak z OE pdc
1 .sprawdź czy masz wiązkę w samochodzie - trzeba zdjąć prawe przednie nadkole i powinno być tam złącze - to że masz drugą kostkę przy PDC o niczym nie świadczy.
2. jak o nie masz to musisz ciągnąc aż do tyłu wiązkę składającą się z 6 przewodów.
3. wiązka powinna być zakończona od strony zderzaka kostką aby można było rozłączyć insolację jak w OE
4. potrzebujesz moduł PDC z opcja na przód i tył.
5. jest on umieszczony na łączeniu kanapy z siedziskiem tylnym na środku ( dostępny po wyjęciu wszystkich styropianów z bagażnika lub jak dobrze pokombinujesz po położeniu oparcia kanapy na łączeniu z podłogą.
6. potem zostaje odpalenie w MES.
[MENTION=90487]netzmark[/MENTION] by grzebacz w sterowniku PDC bedziesz musial miec czym odczytac Renesas/NEC V850
Mam jakieś narzędzia ale nie pamiętam teraz czy do Renesas. Próbowałeś już coś z tym?
Moim zdaniem jeszcze soft musi się zgrać z resztą