Siemka, alternator po regeneracji. Brak ładowania poprawnego, alternator na reklamacje: jest ok.
Gdzie szukać prawidłowego wzburzenia alternatora w 159 1.9 150km 2006?
Rozkładam ręce
Printable View
Siemka, alternator po regeneracji. Brak ładowania poprawnego, alternator na reklamacje: jest ok.
Gdzie szukać prawidłowego wzburzenia alternatora w 159 1.9 150km 2006?
Rozkładam ręce
Moim zdaniem spieprzona regeneracja
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Regulator napięcia też wymienili?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Albo masz gdzieś zwarcie
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Musisz szukać w instalacji, raczej nikt by Ci kitu nie żenił, że alternator jest ok - a, co się z nim działo, że dawałeś do regeneracji?
Badałeś prąd na klemach?
Ciekawe czy nie wzbudzą się wcale czy dopiero przy pewnej prędkości obrotowej
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Nie wzbudza sie wcale, regeneracja i reklamacja. 11.5v na wyjsciu alternatora.
Przed regeneracją zakopciło sie z niego.
Wszystko w środku wymienione
No to chyba mało trochę
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
To na gołym alternatorze?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
No to jeżeli tyle jest na wyjściu to niech Ci nie ściemniają, że alternator jest ok - oni powinni go sprawdzić pod obciążeniem, a nie opowiadać bzdury, że jest ok - szukanie, na tym etapie, problemów poza alternatorem, mija się z celem, no chyba, że regenaracja polegała na wymianie np. łożysk, bez zdiagnozowania problemu - najpierw musisz usprawnić alternator.
Orientuje sie ktoś z was jak jest wzbudzany alternator?
Jakiś bezpieczik/przekaźnik?
Byłem na reklamacji i jest alternator ok.
Dlatego napisałem że spieprzona regeneracja.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Jeżeli na wyjściu masz 11,5 V, to nie szukaj wzbudzenia, zanieś go do tych fachowców, którzy go robili, niech wezmą na stanowisko probiercze i pokażą Ci, jakie daje napięcie i jaki prąd - nie spodziwałem się, że można tak pogrywać z klientem - jak dawałem alternator do naprawy, to dostałem wszystkie dane pomiarów, przed i po naprawie.
Nie wiem czy kłopoty nie są z powodu jakiegoś zwarcia. Pobór prądu mam od 1.90 spada do 0.50.
Może ktoś u siebie sprawdzić?
Nie ma czegoś takiego jak "pewnie", trzeba sprawdzić i wtedy podejmować decydzje - panowie nauczcie się podstawy naprawy samochodów, czyli diagnostyki - mnie, naprawili alternator za 180 zł i dali na niego gwarancję - gdzie, za tyle kupisz nowy i do czego Ci nowy, jeśli obudowa i uzwojenia są sprawne?
U mnie ładowanie 11.5
U nich na stole 14.4
Problem jest gdzieś u mnie.
Pobór pradu na postoju z 1.90 spada do 0.50 i stoi.
zadowoli Cie taka odpowiedz , ze nie mam czasu na czekanie az łaskawcy mi go zregeneruja .Moze Tobie robia wszystko na tepa u mnie tak dobrze nie ma , zerwane szpilki kolektora (3 miesiace ) klimatyzacja prawie miesac , wymienaiac dalej
Nie za bardzo rozumiem, masz pretensję do mnie, że nie potrafisz znaleźć solidnego mechanika, to ma być powodem wymieniania wszystkiego "w biezdurno"?
A, może ja miałbym Ci go znaleźć?
Pytałem Cię o prąd na klemach, a Ty napisałeś, że badałeś na wyjściu z alternatora, a więc nie za bardzo rozumiem o co chodzi, wskazania na stole probierczym nie mogą się różnic od wskazań na wyjściu z alternatora, mierzonym poza nim.
Na klemach również nie mam 12v
[QUOTE=yaniq;2348253]Nie za bardzo rozumiem, masz pretensję do mnie, że nie potrafisz znaleźć solidnego mechanika, to ma być powodem wymieniania wszystkiego "w biezdurno"?
A, może ja miałbym Ci go znaleźć?
Twoje odp, juz kolejny raz zabijaja , gdzie ja wyraziłem ochote na pomoc w znalezieniu mechanika , k...a gdzie , pisałem o braku czasu , o Ty wszystko wiedzacy
Twoje oceny mnie nie interesują, a jak złapiesz "kapcia", to możesz wymienić bodaj cały samochód, bo jakiś szpaflik, przez trzy miesiące walczył ze szpilkami w kolektorze, ale nie opowiadaj takich głupot innym.
Ale co to znaczy "również", czym innym jest napięcie/prąd na alernatorze, a zupełnie czym innym na klemach.
[QUOTE=yaniq;2348301]Twoje oceny mnie nie interesują, a jak złapiesz "kapcia", to możesz wymienić bodaj cały samochód, bo jakiś szpaflik, przez trzy miesiące walczył ze szpilkami w kolektorze, ale nie opowiadaj takich głupot innym.
co uwazasz za głupotre. wyjasnij o TY NIEOMYLNY
Totalną głupotą jest, bez żadnej diagnozy alternatora, jego wymiana i motywowanie to tym, że nie potrafidz znaleźć normalnego mechanika, uważając chyba, że tacy nie istnieją - czy wytłumaczyłem to wystarczająco jasno, czy masz jeszcze jakieś pytania w tej kwestii?
Alternator kolegi jest w 100% sprawny, co jasno wynika z jego pomiarów na stole probierczym.
totalna głupota jest wyciaganie wniosków , bez wysluchania argumentów ale to cały Ty, , cały czas pisze o czasie a nie o nieudolnych mechanikach ,i kto pisał o braku diagnozy, dobra ja mam dosc
https://youtu.be/2uphY2gT5zg
Tutaj w 6minucie widać wzbudzenie alternatora ktore idzie do pinu 19A.
Gość mi napisał:
Zobacz drugi filmik na temat Alfy i tam w 6 minucie pokazałem schemat ładowania z alternatora główny B+ i wzbudzeniowy D+ koloru przewodu szaro/czarny, który idzie z alternatora do modułu komputera pokładowego pinu 19 A . I przepraszam cię bo nie pamiętam czy w/w moduł to skrzynka z bezpiecznikami pod kierownicą po lewej stronie, czy oddzielny moduł. I nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem bo alternator ma sam w sobie diody wzbudzające 3 i 6 dodatkowych, czy o to ci chodzi. Pozdrawiam
Orientuje się ktoś gdzir tego pinu szukac?
Jakiś schemat modułu? Gdzir ew ten moduł jest. Mamy jakiś trop Panowie
Ty nie zrozumiałeś? - alternator został sprawdzony i jest sprawny, gdyby chciał posłuchać Twojej "porady" to miałby dwa sprawne alternatory i problem, który ma obecnie - na potwierdzenie czasu naprawy podałeś jakieś absurdalne argumenty świadczące o Toim braku możliwości znalezienia mechanika, który zrobiłby to w normalnym czasie.
Chyba znalazłem ten kabel przy bezpiecznikach. Czarno szary i wychodzi ze pin 19. Jesli okaże się jutro ze nie ma tam napięcia to lipa
Wręcz przeciwnie, bo to będzie znaczyło, że znalazłeś trop, który teraz trzeba pożytecznie wykorzystać.
Chłopakom którzy proponowali nowy alternator - dziękuję
Prąd na wzbudzeniu po stacyjce 5v.
Puściłem na krótko kabel z bezpiecznikiem 5a na próbę z plusa akumulatora do alternatora.
ŁADOWANIE POPRAWNE!!
Pora szukać gdzie na fabrycznym przewodzie gubi się prąd.
Będę mial chwile to sprawdzę od komputera do alternatora.
Gdy znajdę problem dam znać oraz gdzie jest pin odpowiedzialny w kabinie.
Na pinie 19A również 5v. Bsi uszkodzony?