Przy 1250orb/min pojawiają się drgania na całym aucie. Trwa to do momentu przekroczenia tej wartości. Gdzie szukać najpierw.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Printable View
Przy 1250orb/min pojawiają się drgania na całym aucie. Trwa to do momentu przekroczenia tej wartości. Gdzie szukać najpierw.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Przy takich obrotach to najczęściej półosie, szczególnie prawa bo jest dłuższa. Ewentualnie dwumasa
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Półosie nowe poza tym na biegu jałowym tez to jest
Dwumasa tarcza i docisk nowe na początku roku zmieniane
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Masz chipa? Jaką masz skrzynie?
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Mam ale delikatnego. Poza tym to się dzieje od około 2 miesięcy. Chip zrobiony 4 lata temu
Kolo pasowe walu zmienione wczoraj
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Skrzynia F40
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Te dwumasy po chipie potrafi rozwalić jedno mocne przyspieszanie. Wiem to z doświadczenia. Też mam chipa i kiedyś scigałem się ze świateł z Scirocco. Wygrałem ale po tej akcji własnie zaczęły się takie wibracje przenoszące się na cała budę. Najśmieszniejsze, że wibracje nie były zawsze odczuwalne. Czasem było ok, a czasem budą drgała- w zależności jak się dwumasa ustawiła przy odpalaniu. Po rozebraniu okazało się że ma straszny luz promieniowy.
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
A co poza dwumasa?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Jeśli na postoju też, to odpadają półosie i sama skrzynia. Zostaje cały osprzęt silnika. Po wymianie tego koła pasowego nic się nie zmieniło? Czy przy wciskaniu sprzęgła drgania ustają? Trzeba zerknąć na koło pasowe na alternatorze, sprężarce klimy i pompie wspomagania. No i pozostałe rolki i napinacz
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Po wciśnięciu sprzegla nic się nie zmienia.
Po zmianie kola jakby delikatniej mniej ale ciągle są drganie przy 1250
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Stawiam na poduszki silnika
Nie sprawdzałem poduszek górnych. Dolne są wymienione. Ale przy poduszkach byłyby takie objawy, to raczej na wolnych obrotach byłoby juz czuć, czy nie.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Ty masz benzynę...w dieslu żona miała takie coś jak założyli jej złą uszczelkę filtra paliwa tzn starą do nowego filtra. Przy pewnych obrotach , przyspieszaniu, łapał powietrze.. i trzęsło całym samochodem.
Diesel. To nie uszczelka. Bo przy zmianie filtrów wszystko poszło nowe poza tym zmianę filtrow mialem w grudniu a drgania mam od niecałych 2 mcy.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Jak diesel z leciwym przebiegiem to może ale nie musi być regulator ciśniena na listwie CR. Ja walczyłem z tym 2 lata zanim namierzyłem problem. On się przycina nie pokazuje błędów lub jest zapchany opiłkami. wtedy przy przyspieszaniu ECU daje mu powietrze do dawki , której nie osiąga i u mnie trzęsło jak na traktorze. Poszukaj na YouTubie dużo jest filmów o tym zaworze. Ty lepiej wiesz jak zachowuje sie Twój samochód. Mi pomogło. Też wymieniłem wszystkie poduszki....Załącznik 288355
O widzisz dzięki za podpowiedź sprawdze to przy okazji wykluczania sprzegielek w osprzęcie. Przebieg mam teraz 251tys.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
W 2.0 jtdm nie ma tu zaworu tylko czujnik cisnienia. Regulator ciśnienia jest na pompie
Wysłane z mojego Mi Note 10 Lite przy użyciu Tapatalka
Sprawdz sobie parametry w MES, ALFAOBD, podczas pracy ( wtryski, aktualne v/s oczekiwanie - ciśninienie paliwa, doładowanie itp. szczególnie podczas tych 1250 obr czy za bardzo się nie rozjeżdżają)
Mam mesa jutro to ogarne. Zrobię na zimnym i na rozgrzanym silniku na postoju i w czasie jazdy.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka