Mam już dość… Wydech cały prawie nowy siatka wymieniona katalizator cały tłumiki wszystkie nowe a on ciągle przy około 2 tys. Brzęczy tak nie miło jak omego A na gazie…
Printable View
Mam już dość… Wydech cały prawie nowy siatka wymieniona katalizator cały tłumiki wszystkie nowe a on ciągle przy około 2 tys. Brzęczy tak nie miło jak omego A na gazie…
Siwy jak masz nieoryginalne tłumiki to tak moze byc.
Ja się z tym spotkałem jak kata zamienia się na strumienice i zaczyna brzmieć jak polder z silnikiem rovera ;]
jaka firma wydechu? jak bosal to to tak ma syf jak skurczybyk:/
Tłumiki "PolmOstrów" a kat jak pisałem nie jest wywalony a to ze jak się na strumienice zmieni i tak jest to wiem ale tez nie w każdym aucie ;)
czyli jeszcze gorzej niz bosal, one tak maja kupa na maxa neistety, tzw plociennik:/
Mam polmostrów u siebie w Alfie i przy 2000 obrotów jest normalnie cicho. Zamiast kata założyłem zwykły tłumik w kształcie kata.
Ja tez mam Polmostrow i jest cicho.Cos Ci amigas nie poszlo heh
Do mojej 155 też chyba założę tłumiki Polmostrów. Byłem w sklepie, gość miał do 2.0 8V i mówi że śmiało mogę to brać do mojej 2.0 16V bo różnica jest tylko w mocowaniu z którym każdy tłumikarz sobie poradzi!
Jak sądzicie można zakładać tłumiki z 8V do 16V ??
Mdx, pisałem o tym w jakimś innym poście. Kupiłem do 8V na allegro i facet głupoty opowiadał że pasuje do 16V. Owszem pasuje, ale ciąć i spawać trzeba go w co najmniej 3 miejscach.
poszukajcie wydechu firmy tesh, byly ost do 16ek;) no i lepsze to niz plocienne tlumiki polmostrow;)
Niestety nie udało mi się znaleźć tłumików tej firmy w krakowskich hurtowniach.
Płócienników chyba nie robią do 16V. Wszędzie mają tylko dedykowane do 8V, nawet w katalogu na stronie POLMOstrów są tylko tłumiki do 8V
Będę jeszcze szukał, ale wydaje mi się, że skończy się na tym że kupie ten płóciennik do 8V i przerobi się mocowania
http://moto.allegro.pl/my_page.php?uid=13074627 dobij tutaj i podpytaj z tego co wiem wysyłają tłumiki:) powołaj się na Łukasza od grafit Alfy 75ki :) i zapytaj co wogóle Ci zaproponuje :)
polmostry moze i tanie ale za te pieniadze swietnie sobie radzi i na 100% nie budzy przy 2-3 k. wina musi lezec gdzie indziej ja od 6 m-c jezdze i daje rady
ja mam u siebie komplet polmostrow i strumienice i nie narzekam a przynajmniej nie poszedłem z torbami :d
sprawdź sobie szczelność kolektora wydechowego i rury wydechowej bo u mnie była peknięta rura przed sondą i też tak dzwoniło
Dostałem odpowiedz i Pan Tomasz zaproponował mi:
"Rura srodkowa 85 zl asmet 200 za koncowy z asmeta ... podwojna blacha aluminiowana wypelniony silentexem nie wata bazaltowa."
jakiś dziwny mają katalog według którego mam za katalizatorem tylko rurę i tłumik końcowy :(
Wysłałem mu schemat tłumików do 155, zobaczymy co z tego wyniknie...
założyłem w końcu wydech PolamOstrów dedykowany do 8V, były potrzebne przeróbki ale udało się zamontować :)
przy okazji zmieniłem końcówkę wydechu na dwururkę i jest elegancko ;)
http://img21.imageshack.us/img21/3006/kocwkak.th.jpg
Pozdrawiam
Żeby nie zakładać nowego tematu będę kontynuował ten.
Panowie czy opłaca się dać 2 razy tyle co za Polmostrów i wziąć zestaw Walkera? Wydaje się być identyczny z tym co mam założony, a Polmostrów jednak trochę inaczej wygląda.
http://www.moto.allegro.pl/item95126..._5_walker.html
a masz jedynie taki wybor? bo oba to w sumie gowno... z tym ze jedno drogie;)
Dobrze wiedzieć :) Ogólnie myślałem że ten Walker to oryginał bo cały wydech wygląda tak samo jak u mnie, podczas gdy polmostrów trochę inaczej. Sprawa ogólnie rozwiązana, do wymiany idzie sam ostatni tłumik :)
Pozdro
bo sa lepsze wydechy nieduzo drozsze np IMASAF, ASMET TESH Ebersrecher, i wiele innych :) a wiem bo sprzedawalem te tlumiki 2 lata:)
Ja mam komplet tłumików tzn cały wydech z Walkera ( kupiony jakieś 6 lat temu ) i jak na razie wszystko działa cacy :)
Ale ja me Dieselka :P a to zupełnie inna sprawa:)
w dieslu walker jest zdecydowanei lepszy niz w swoich ukladach benzynowych
Odświeżam:)
Co radzicie wrzucić zamiast kata?? Bella brzęczy jak szalona od 2 tysięcy:) Strasznie mnie to irytuje, jadę do tłumikarza żeby obadał temat i zastanawiam się co zrobić jeśli potwierdzi że kat jest w rozsypce.
Coś tam trzeba wrzucić bo z samą rurką nie puszczą mnie w SKP, strumienica nic nie daje ale czy też nic nie zabiera z mocy?? Poza tym mam tylny wydech jakiś inny, brzmi trochę basowo i przy ostrej jeździe jest już dosyć głośno więc nie chciał bym też kojarzyć się z panami z bawarek wartości <5k PLN:D
wytnij kata a w jego miejsce przesuń pierwszy tłumik - ten przelotowy. To jest najlepsza opcja bo pozostawiasz komorę rozprężną w odpowiednim miejscu.
Myślisz że się tam zmieści i przejdzie przegląd??
A może po prostu zostawić puchę kata i tylko wyrzucić jej wnętrze??