-
Pomocy nie wiem co jest?
Sluchajcie mam alfe 155 1,8 TS 8v i od pewnego czasu mam problem.MIanowicie auto przerywa podczas jazdy objawia sie to poprzez momentalny spadek obrotow w przedziale od zera do tak 4 tys. na ciepłym silniku autko potrafi rowniez zgasnac na postoju w momencie spadania obrotow odnosze wrazenie doslownie jakby komputer odcioł dopływ paliwa czy cos w tym rodzaju,moze ktoś z Was miał juz taki problem jak ja i wie co to jest?
-
zrob reset ecu moze nalapal ci bledow i jedzie na ustawieniach awaryjnych.ale najlepiej by bylo je najpierw zczytac
-
hyyyyyyy ciekawe.
a zapala ci sie kontrolka od wtrysków ? a moze code ci się pali czasami?
ja miałem cos podobnego w swej alfuni...
;//
pozdrawiam
-
jak zrobic reset ucu?Nie zapala mi kontrolka od wtryskow,od code chyba tez aczkolwiek powiem szczerze ze nawet nie wiem co to jest jestem troche wtym zielony,jak myslicie co to moze byc?
-
zalezy ktory rok produkcji w starszych odpiecie klemy na jakies kilka minut w nowszych to tylko podpiecie pod kompa
-
-
odepnij kleme minusowa na pare minut jak zimny i masz juz reset a lampki od czeka to chyba jeszcze u ciebie nie bylo czy jest ,to ta pomaranczowa
-
czeka?Chyba nie mam skoro nie kojarze o co kaman.Zaraz zejde obczaic ten reset bylbym w niebie jakby to pomogło....odezwe sie w temacie za jakies 20 minut
-
i dupa niestety ten reset nic nie dał.Kuźwa co to moze byc?
-
no to musisz pokolei ale to juz jakis fachman bo jak ty nie masz pojecia to raczej sobie nie poradzisz.a kiedy wymieniales filtr paliwa .
-
Jakies 4 tys. kilometrow temu.Radziu obroty spadaja na ułamek sekundy ale radykalnie i samochpd idzie dalej i ogolnie sie wydaje słabszy i odnosze wrazenie ze pali wiecej.
-
odepnij przeplywke i zobacz co sie dzieje. jak bez zmian to wepnij a potem odepnij sonde i zobacz co sie dzieje. a jak juz wepniesz wszystko zrob reset.
-
Pewnie wyjdzie na to ze jestem straszny burak ale o jaka sonde chodzi?
-
a domyslasz sie co moze byc przyczyna mojego problemu?
-