No właśnie, czy do diesla można założyć jakiś sportowy stożek, żeby ten silniczek jakoś ładniej gadał?? Pytam, bo nie widziałem nigdy czeguś takiego w dieslu. Jak nie stożek to co??
Printable View
No właśnie, czy do diesla można założyć jakiś sportowy stożek, żeby ten silniczek jakoś ładniej gadał?? Pytam, bo nie widziałem nigdy czeguś takiego w dieslu. Jak nie stożek to co??
kiedys przerabialem ten temat i wiekszosc mi odradzila jeden z mechanikow ktory naprawia alfy powiedzial stanowczo nie bo jezeli cos wpadnie to moze sie zle skonczyc podal mi przyklad nowej 147 jtd kolo załozył stozka i zrobil zaledwie 7tys km wiec zrezygnowalem z tej operacji ale jak chcesz mozesz sprobowac jeszcze zalezy czy sportowy wklad czy caly storzek nowy
No właśnie rozmawiałem z kimś bardziej obytym w temacie niż ja i też mi odradził. W tym modelu Alfy filtr ten jest praktycznie na dole silnika i szybko by zawilgociał, zgnił, porwał się itd. Tak więc zapominam o temacie.
Sysio166 nie stozek a CHIPa sobie zaaplikuj :twisted: :twisted:
Dzwiek sie moze nie poprawi ale zobaczysz ten moooooooment...
Jechalem taka z CHIPem to wiem co mowie(pisze) :mrgreen: :mrgreen:
a gdzie cos takiego mozna zrobic ???Cytat:
Napisał areks
a moze samemu mozna przeprogramowac ??
:mrgreen:
taaaaaa na kalkulatorze i zaplikowac strzykawka :)
Ja wiem Areczku, ale niestety nie dysponuje chwilowo oodpowiednią kwotą :oops:Cytat:
Napisał areks
Stożek to pare groszy, a dzwięk silniczka o wiele przyjemniejszy...ale niestety :x
Zostaje mi założyć poczwórny komin Remusa, strumienicę i jazda...zaraz, zaraz, się rozpędziłem-to nie Polonez Atu, plus w dodatku :P
O czipowaniu myślałem już w zeszłym roku, ale wiele osób odradziło mi to ze względu na przebieg auta (teraz mam prawie 180tyś).
Niewiem gdzie w PL zakladaja dobrze CHIPy bo ja jechalem egzemplarzem ktory mial zalozony CHIP we Francji...rewelacja naprawde :mrgreen: :mrgreen:Cytat:
Napisał yabar
Ja miałem założony w miejsce tradycyjnego (papierowego) filtra powietrza sportowy wkład (K&N) i niestety nie sprawował się dobrze (duże spalanie i zasyfiony przepływomierz - wróciłem do tradycyjneo papierzaka i jest O.K.
cZipa robia w kazdym wiekszym miescie z tym teraz nie ma problemu
Owszem zgadza się, ale chip a chip to różnica i to duża.... średnio dobrej klasy chip kosztuje 2000 - 3000 PLN polecam tutaj firmy które mają jakieś doświadczenie w takich modach ciekawie prezentuje sie tutaj Krakowski V - TECH przyrost mocy około 30 KM przyrost momentu też jest calkiem miły :DCytat:
Napisał CIAMILL156
koniec OT z mojej strony :P
Witam, jezeli interesuje was chip tuning to polecalbym http://www.at2000.ipr.pl/ .
Specjalizuja sie w alfach, wiec doswiadczenie maja.
z chipami to nie jest tak prosto, nie sztuka jest wlutowac czy przeprogramowac, sztuka jest ztrobic to dobrze.
Ja osobiscie nie oddal bym mojej Funi w lapy jakiejs nieznanej firmy.
A swoja droga to Firma V-tech oferuje bardzo ciekawe rozwiazanie bez ingerencji w CPU.
Rozmawialem osobiscie z panem Majewskim z V-techu, i szczeze mowiac podoba mi sie to rozwiazanie. Jak bede mial troche czasu i wolnej gotowki to chyba sie pokusze.
Pozdrawiam i odsylam do strony V-techu.
http://www.vtech.pl/nasza-oferta/pow...oxy-74-87.html
Witam.
Podobno zamiana orginalneo filtra na wkład dedykowany do danego modelu ma wielki sens. dla wtajemniczonych: http://www.alfaclub.pl/test-filtrow-powietrza.html
miłej lektury. o jeszcze takie testy http://www.alfaclub.pl/tuning.html
Zrób to (załóz nasączany filtr bawełniany w miejsce fabrycznego) w JTD to będziesz za chwilę miał przepływomierz do wymiany.... - sprawdzone doświadczalnie. W JTD przepływomierz jest zaraz za filtrem powietrza i drobinki oleju z filtra osadzają się na elemencie pomiarowym. dodatkowo taki filtr się szybko zapycha i ma mniejszą przepustowość jak zwykły papierzak wymieniany co 10tys km.